خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
موسیقی

دانلود آهنگ شاد پیرهن صورتی با صدای پوریا علیپور (اگه دوست دارین دانلود کنین)

هم محله ای های گرامی و گل سلام. سلامی به لطافت این بهار دوست داشتنی.
امیدوارم حال همتون خوب باشه و هوای دلتون تمیز، مثل بهار.
اومدم خدمتتون تا یه آهنگ شاد شاد شاد رو با صدای خودم تقدیم کنم. امیدوارم خوشتون بیاد. به عقیده ی خودم این بهترین و با کیفیت ترین کاریه که تو عمرم خوندمش، چه از لحاظ صدا برداری و چه از نظر صدای خودم. اون شبی که این رو خوندم و با voice recorder ضبط کردم و میکس کردمش خیلی حالم خوب بود، من کلا هر وقت حالم خوبه، صدامم صاف میشه. خیلی ایرج رو دوست دارم، استاد ایرج و پسر گلش احسان خواجه امیری از محبوبترین خوانندگان من هستند.
این آهنگ رو تقدیم میکنم به کسانی که دوست دارند شاد باشن، از آقای خادمی هم همین جا خواهش میکنم محله رو تنها نذارن و همیشه کنار ما باشند. خیلی قدمم نحس بود ظاهرا که تا من اومدم یهو همه میخوان برن.
حیفه به خدا این جمع صمیمی رو ول کنین و برین پی کار خودتون آقای خادمی و خانمها نازنین و پری سیما.
و اما آهنگ: آهنگ شاد و زیبای پیرهن صورتی که مسلما خیلی خاطره انگیزه واسه خیلی از ما ها و احتمالا همتون شنیدین نسخه ی اصلیش رو. حالا من خوندمش، امیدوارم اجرام آبرو مندانه بوده باشه.
و اما جا داره یه تشکر بسیااااااااااااار ویژه از جواد آقای نوعی کنم که واقعا خالصانه و بدون چشمداشت مالی آهنگ میسازه، اونم چه ساختنی، کپی برابر اصل. این قدر قشنگ ساخته این آهنگ رو من تا عمر دارم ازش تشکر میکنم. هر وقت هم ازش شماره کارتش رو میخوام تا هزینه رو واریز کنم میگه حالا باشه قابلی نداره. بچه ها نمیخوام تبلیغ کنم ولی اگه تو کار سنتی هستید یا کوچه بازاری، سفارشاتون رو بدید به آقا جواد گل، ایشون کارش عاااااااااااااااااااااااالیه. آهنگ ساقی احمد آزاد رو هم برام ساخته بود که اونم فوق العاده بود. خدا حفظت کنه جواد آقا اگه میخونی احیانا این پست رو. خیلی خیلی ازت ممنونم. تو از اون آدمهایی هستی که چه تو فضای مجازی و چه تو دنیای حقیقی بی نهایت لایک داری. لااااااااااااایک.
اگه اینجا نیستی، امیدوارم وحید آقای امپراتور سلام و ارادتم رو بهت برسونه قارداش.
از آقای محمد ملکی عزیز هم بابت اینکه اجازه داد آهنگم رو با استفاده از قفسه ی ایشون منتشر کنم بی نهایت ممنونم.
و اما دوستان شما میتونید این آهنگ رو از لینک زیر دانلود کنید

دانلود

امیدوارم دانلود کنید، گوش بدید و خوشتون بیاد، اگرم انتقادی رو نسبت به صدا برداری دارید، از جمله کم بودن اکو یا گنگ بودن صدای من در پارت آخر این آهنگ، بذارید به حساب دانش کمم از کامپیوتر و کار با نرم افزارهای مربوط به صدا برداری.
کامنت هم اگر دوست داشتید بذارید، اگرم نه باز هم همین که قابل دونستید و این پست رو خوندید بسیار ازتون ممنونم.
سبز فسفری باشید
بدرود

Avatar photo

از پوریا علیپور

درود به همگی. متولد بیست و دوم خرداد ماه سال 1370 در شهر مشهد هستم. اصالتم آذریه، مقدار بیناییم هم در حد تشخیص رنگ و نوره و شب ها هم همون تشخیص رنگ برام تقریبا ناممکن میشه، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته ی زبان و ادبیات عربی هستم. فردی بسیار درونگرا با دایره ی ارتباطات محدود، احساساتی و زودرنج هستم. سابقا تو زمینه های قرآنی فعالیت داشتم و رتبه های متعدد استانی و کشوری رو کسب کرده بودم، اما شرایط موجود باعث شد به تدریج به سمت موسیقی سوق داده بشم. فعالیت من در چند سال اخیر تو حوزه ی خوانندگی پررنگ تر شده. یکی از بزرگ ترین آرزو هام هم بدل شدن به یه خواننده ی اسم و رسم داره. اگه حمل بر خود ستایی نباشه، من خودم رو لایق رسیدن به چنین آرزویی می دونم، اگه ارادم رو تقویت کنم البته. به عقیده ی من، جای بینایی نداشته مون رو باید فقط دو تا چیز بگیره که من ازش بهره ی کمی رو بردم، یکی پوست کلفتی و دیگری اراده ی قوی. مرسی که شناسنامه رو خوندین. خوش باشین.

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آهنگ شاد پیرهن صورتی با صدای پوریا علیپور (اگه دوست دارین دانلود کنین)»

سلاااام و دروووووووود ویژه به پوریا خان واقعاً دل گرفتهم رو با این آهنگ شاد با حاااال و پر خاطره که من یکییی که خععععععععلی باهاش خاطره دارم شاد کردی امیدوارم خداااا دلت رو شاد کنه داش پوریا این جا جا داره از آقا جواد عزیز که این آهنگ زیبا را ساخته یا بهتر بگویم بازسازی کرده هم تشکر جانانه داشته باشم و یه تشکر هم خدمت محمد جان ملکی هم عرض کنم که قفسهش رو در اختیارت قرار داد تا این آهنگ زیبا رو این جا بگذاری تا کمی از غمم رو فراموش کنم امیدوارم که مجی از خر شیتون چی ببخشید یعنی منظورم اینه که از تصمیمش بی خیال بشه و این محله رو ترک نکنه و به دیگری واگذار نکنه که اگر این کار رو بکنه شاید محله هم پر بشه و دیگه نه محله ای باشه نه شب نشینی ای باشه نه پوریایی باشه که گه گداری واسمون بخونه آشپزی کنه آهنگ پیرهن صورتی بخونه نه محمد ملکی باشه که قفسهش رو در اختیار دوستان قرار بده نه محمدی باشه که دکلمه ی مردم آهنگ مردم رو بذاره توی محله نه پوریایی باشه که مسابقه ی دربی بگذاره توی محله و خیلی چیای دیگه ای خدااااا چراااا باییید این جووووری میشد تازه من یه ساااال هم نییییست که این جااا اووومدم آخه چراااااا خدااااااا باااااید خونم رو محلهم رو عشقم رو دوستاییی گلم رو سرگرمیم رو دلواپسیم رو همه چی رو ازم بگیرند خدایا تو شاهدی که من هر وقت گوگل رو میارم بالا اولین جایی که باید واردش بشم محله هست و وقتی هم که میخوام بخوابم بازم باید از محلهم دیدن کنم بعدش بخوابم آخه چراااا خداااا اینجوری شد یعنی میشه محله همین جوری بمونه یعنی میشه مجی بیخیال بشه یعنی میشه محله باشه یعنی میشه دوستای گلم باشن یعنی میشه در کنار اونا خوش و خرم باشم یعنی میشه بازم در کنار دوستای گلم بگیم بخندیم با هم شوخی کنم توی سر و کله هم بزنیم یعنی آییییییییاااااا میشه یعنی میشه این بغض لعنتی از بین بره فعلاً که با شنیدن این آهنگ کمی اونم فقط کمی بغضم کم رنگ شده ولی بازم هنوز از این کار مجی بغض دارم ای خداااا کاش یه ثروت افسانهی بهم میدادی تا بتونم مجی رو بی خیال این تصمیمش کنم ولی الآن که اون ثروتُ ندارم و فقط میتونم دعا کنم و تنها ثروتم همین دعاست
ببخشید که با این کامنتم ناراحتتان کردم بازم مرسی بابت این پست مرسی بابت این آهنگ خسته نباشی پوریا جان آقا جواد و محمد جان شما دو عزیز هم خسته نباشید به امید سر پا بودن محله در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

درود! من این آهنگ را زمانی که دانش آموز و در خوابگاه نابینایان بودم دو تا نوار از جوکهای سید کریم بدست آوردم که سید کریم این آهنگ را خوانده بود و من خیلی دوستش دارم… بعدها نوار احمد آزاد را گرفتم که او هم خوانده بود… تو هم خوب اجرا کردی… من این آهنگ را با سرعت بالاتر دوست دارم گوش کنم… راستی تو منو میشناسی؟… من اولین بار که با تو تلفنی صحبت کردم خوشم نیامد ولی همه ی ترانه های تو را همیشه دانلود کرده ام و بعضی اوقات گوش میکنم… من صدای اذان تو را هم دارم… اگر از تند خویی دست برداشته باشی پسر خوبی هستی…!

سلام عدسی. حال شما خوبه؟ باور میکنید که من نمیدونم شما کی هستید؟ از چی صحبت میکنید. کدوم تندخویی؟ کاش کامل خودتون رو معرفی میکردید. با این حال از لطفی که به من دارید بی نهایت سپاسگزارم و آرزو میکنم همیشه شاد و بشاش باشید

سلام جناب علیپور.
چون اسممو اینجا اوردید مجبور به کامنتیدن شدم! خخخخ.
اول که ممنون بابت آهنگ.
بعد هم نگفتم قصد دارم برای همیشه اینجا رو ترک کنم.
تا ببینیم خدا چی میخواد.
امیدوارم هرچی خیر و صلاحه همون بشه.
موفق باشید.

درود بر شما سرکار خانم نازنین. وقت شما به خیر. ممنون که بها دادید و دانلود کردید و امیدوارم واقعا از صمیم قلب امیدوارم جو برگرده به حالت سابق و بعضیا دست از یه سری کارا بردارن. حیف این همه زحمت که تا به حال برای اینجا کشیده شده. موفق و مؤید باشید

دیدگاهتان را بنویسید