خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاع رسانی در مورد فیلم آن سوی تاریکی تهیه شده در انجمن علمی، فرهنگی موج نور اصفهان

در پی انتشار فیلم آن سوی تاریکی که در انجمن علمی، فرهنگی موج نور اصفهان تولید شده بود توسط دوست عزیزمان آقای شهروز حسینی در سایت محبوب گوش کن، به اطلاع می رساند:

انجمن علمی، فرهنگی موج نور اصفهان با در نظر گرفتن اهمیت مشکل اشتغال نابینایان و کم بینایان در کنار فعالیت های دیگر خود، چندی است اقدام به تشکیل جلساتی با عنوان گشایشی در اشتغال نابینایان با حضور اساتید دانشگاه، نابینایان صاحب نظر و علاقمند، مدیران و مسؤولین و افراد مرتبط نموده است.

این جلسات به صورت مرتب و به صورت جدی در محل انجمن بر گزار شده و همچنان بر گزار خواهد شد؛ در این جلسات تصمیمات متعددی برای گشایش در اشتغال نابینایان و کم بینایان گرفته شده که امیدواریم مفید فایده واقع گردد؛ از جمله این تصمیمات تهیه فیلمی از توانمندی های نابینایان و کم بینایان برای ارائه به جامعه بود که با هزینه ی 6 ملیون تومان عملی گردید.

این فیلم به منظور ارائه ی توانمندی های نابینایان و کم بینایان به کارفرمایان تهیه شده بنابر این از همه ی شما دوستان ارجمند خواهش می کنیم از هر طریق که می توانید در انتشار آن اهتمام ورزید.

انتشار این فیلم با ذکر نام انجمن علمی، فرهنگی موج نور اصفهان بلامانع است.

موضوع دیگر که باید به آن اشاره نماییم این است که مدت این فیلم 20 دقیقه می باشد و نسخه ی دیگری از آن با زمان بیشتر در انجمن موج نور اصفهان وجود ندارد.

اما قبل از این که به سراغ لینک دانلود برویم به منظور آشنایی شما با بحث های مطرح شده در جلسات ذکر شده خلاصه ای از صورت جلسه ی آخرین جلسه را به حضورتان تقدیم مینماییم.

 

به نام خدا

 

در یازدهمین جلسه بحث پیرامون گشایش در اشتغال نابینایان و کم بینایان که از ساعت 14 تا 16 روز پنج­شنبه 6/12/94 در خانه ریاضیات اصفهان برگزار شد، موارد زیر مطرح گردید:

  1. اطلاع داده شد که در رابطه با درس مهارت­های شخصی و بهداشتی حدود 10 نفر ثبت نام نموده اند که بعد از عید کلاس­ها برگزار خواهد شد.
  2. نسخه اولیه فیلم مستند « مرا ببین» ارائه شد و اشکالات اساسی از قبیل عدم تجانس با فعالیت­های موج نور ( استفاده از توانمندی های نابینایان از کامپیوتر) و قدیمی بودن محتوا، مطرح شد و قرار شد تصحیحات لازم صورت گیرد.
  3. توصیه شد که فیلم دیگری در زمینه نابینایان و خانواده نیز تهیه شود.
  4. مسئله اجرای پروژه « دست­های کاوشگر» مورد تأکید قرار گرفت و قرار شد اجرای سریع آن پی­گیری شود.

فایل تصویری این مستند تلویزیونی، با حجم تقریبی شصت و نُه مگابایت از

 

اینجا

 

و فایل صوتی آن نیز با حجم تقریبی سیزده مگابایت از

 

اینجا

 

قابل دانلود میباشد.

در این رابطه اگر نظری دارید از طریق بخش نظرات همین پست یا تلفن 031 36 68 70 33 روز های فرد از ساعت 12 تا 14 و روز های زوج از ساعت 16 تا 18 به جز روز های تعطیل و یا پست الکترونیکی mojenoor84@gmail.com

با ما در میان بگذارید تا در صورتی که قرار شد کار هایی از این دست در آینده انجام گیرد از آنها استفاده نماییم.

نشانی اینترنتی:

 

www.mnsi.ir

 

به امید روز های روشنتر.

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «اطلاع رسانی در مورد فیلم آن سوی تاریکی تهیه شده در انجمن علمی، فرهنگی موج نور اصفهان»

عرض سلام و ادب و احترام خدمت دست اندر کاران خدوم و صدیق انجمن موج نور واقعاً وجود انجمنی مثل شما برای ما نابینایان ولی نعمتیست که باید قدرش را دانست شما در هر راه و کاری که میدانید پیش قدم میشوید تا ما نابینایان ایران بیش از پیش مستقل شده و با کمبود امکانات بتوانیم بهترینا را برای خودمان رقم بزنیم واقعاً از صمیم قلبم و از اعماق وجودم بهتان دست مریزاد و خسته نباشید میگویم واقعاً دیگر انجمنها باید از شما الگو گرفته و کمی راه کارهای شما را دنبال کنند من هم از خدا در این ماه عزیز توفیقات بیش از پیش شما را خواستارم التماس دعا و تاعات و عباداتتان مورد قبول درگاه احدیت در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و همه ی دوستان، ضمن ابراز تشکر از شما اعلام می داریم هرچه کرده ایم و می کنیم انجام وظیفه است و معتقدیم در خور نابینایان و کم بینایان این مرز و بوم کاری انجام نداده ایم.

سلام انجمن نورانی و منور اصفهان . از شما چه پنهوون که یکی از افراد توانمند مستند به من گفت مدت فیلم ۴۰ یا ۴۵ دقیقه بوده .
من دو روز قبل از پخش مستند به تمامی نابینایانی که بهشون دسترسی داشتم اطلاع رسانی کردم .
مورد بعدی با دیدن افرادی مثل آقای رسولی اصلا نمیشد فهمید که نابینای مطلقه . بهتر بود زیر نویس به نابینایی افراد و نوع آن هم اشاره کند .
امواج مهربانی و آبشار انوار محبت خیلی خیلی کاارتون جالبه . دست حق نگهدارتون .

سلام بر شما، از حسن نظرتان متشکریم، در مورد زمان همان طور که گفتیم ما اطلاعی نداریم، اما معمولاً کارگردان ها از این کار ها می کنند و بنا به صلاح دید خود ممکن است برخی قسمت ها را حذف کنند که این در اختیار ما نیست. در مورد زیر نویس هم به عنوان یک بیننده، نه به عنوان یک کارشناس مطلع در امور سینما با نظر شما موافقیم.

با سلام و آرزوی قبولی عبادات شما، من نسخه ای که الآن اینجا قرار داده شده رو قبلا در همایش عمومی که برگذار شده بود دنبال کردم.
اگرچه تو این مستند گوشه ای از توان مندی های جامعه هدف نمایش داده شده بود، ولی به شخصه منتظر استعداد های خاص که حتی برای خودم هم جذاب باشه بودم و جای این مورد رو در مستند خالی دیدم. البته با توجه به امکانات موجود، کار بدی نبود، لیکن می تونست خیلی بهتر از اینها باشه

سلام بر شما، دقیقاً این همانی است که در همایش هم نمایش داده شد، اما ما در این مستند قصد بزرگ نمایی نداشتیم و نمی خواستیم بگوییم که نابینایان و کم بینایان خیلی خارق العاده هستند و استعداد های ماورای بشری دارند بلکه می خواستیم به جامعه بفهمانیم این افراد مثل شما هستند با همان استعداد های معمولی که بین آنها ممکن است مثل همه ی آحاد جامعه استعداد های درخشان هم یافت شود؛ این افراد با استعداد های معمولی می توانند مانند همه ی جامعه به مردم خدمت کنند و در کنار مردم زندگی کنند. به هر حال برگ سبزی بود تحفه ی درویش، مطمئنیم که معایب زیاد است اما امیدواری این گامی باشد برای آغاز راهی جدید برای نشان دادن توانمندی های عادی نابینایان و کم بینایان به جامعه به خصوص کارفرمایان. با تشکر فراوان از شما.

سلام تشکر فراوان,
منم داخل همایش دیدم,
به عنوان اولین کار خوب بود, و خودم شاهد زحمات شما در این زمینه بودم,
فقط اینکه, وقتی شروع میشه صدایی که توضیح میده شبیه لحنی هست که برای راز بقا استفاده میشه خخخ,
البته مطمئنا کیلیپهای بعدی بهترتر خواهد شد,
پیشنهادی داشتم انتقال خواهم داد,
مجدد سپاس

دیدگاهتان را بنویسید