خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

الو الو، خبر خبر، من دارم میام!

بر اساس اطلاعات ارایه شده، برنامه ی پیام رسان جدید allo الو قرار است از تمام امکاناتی که گوگل در طی سالیان گذشته به واسطه ی فعالیت به عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند فراهم کرده است، برای ایجاد تجربه ی انتقال پیام ساده و کاربردی به کاربرانش بهره ببرد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد الو امکان استفاده از دستیار صوتی گوگل است که به طور پیش فرض در این برنامه ی پیام رسان گنجانده شده است. برنامه ی پیام رسان گوگل در تابستان سال جاری در اختیار کاربران پلتفرم های iOS و اندروید قرار خواهد گرفت.

مسوولان گوگل تاکید دارند

الو قصد ندارد جای برنامه های پیام رسان قبلی گوگل مثل Hangout را بگیرد و صرفا شروعی تازه برای برنامه های جدید این مجموعه ی بزرگ با هدف تغییر نحوه ی پیام رسانی در میان کاربرانش است. طراحان الو تمام تلاششان را به کار بسته اند تا تجربه ی کاربری با این برنامه برای کاربران حسابی تازه و نو باشد.

برای استفاده از این برنامه ی پیام رسان با استفاده از شماره ی موبایلتان ثبت نام می کنید و سپس می توانید با استفاده از حساب کاربری گوگل خودتان عملیات ثبت نام را کامل کنید.

برای نرم افزار پیام رسان الو که تنها در اختیار کاربران تلفن های همراه هوشمند قرار خواهد گرفت، اکثر امکاناتی که برنامه های پیام رسان امروزی از آن ها بهره مند هستند، در نظر گرفته شده است. امکانات و ابزارهایی مثل باکس های ارسال و دریافت پیام، ایموجی ها و مجموعه ای بزرگ از استیکرها.

یکی از قابلیت های جالب توجه الو زمانی است که قصد داشته باشید

برای مخاطب تان پیام یا ایموجی ارسال کنید. در زمان ارسال پیام این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از رابط کاربری کشویی که در کنار گزینه ی ارسال وجود دارد، اندازه ی پیامتان را تغییر دهید. به این ترتیب می توانید احساسات لحظه ای خودتان را در هنگام ارسال یک پیام به راحتی بروز بدهید.

برنامه ی پیام رسان الو این امکان را دارد تا تصاویری که از کاربر دیگری دریافت می کنید را بررسی و تحلیل کند. الو برای این منظور از اطلاعات موتورهای جستجوی گوگل بهره می برد و با این روش می تواند در مورد تمام تصاویری که دریافت می کند بعد از تجزیه و تحلیل نظر بدهد. کاربران هم می توانند

با استفاده از نظرهایی که الو برایشان در نظر می گیرد، پاسخ مخاطبشان را بدهند. به طور مثال اگر یکی از دوستانتان تصویری از جشن تولدش برایتان بفرستد، الو می تواند بعد از آنالیز تصویر که در زمان اندکی صورت می گیرد، پاسخ هایی مثل «تولدت مبارک» یا «در این تصویر معرکه افتادی»

را پیش روی تان قرار بدهد. در این حالت کاربر می تواند از مجموعه ای از پاسخ هایی که پیش روی اش قرار می گیرد، بهترین را انتخاب کند.

طراحان این برنامه معتقدند که قوی ترین ابزاری که الو در اختیار کاربران اش قرار می دهد، خود نفس گوگل است. با استفاده از الو می تواند با چت ربات های گوگل که قرار است

از هر زمان دیگری باهوش تر باشند گفتگو کنید و با کمک آن ها تک تک امورات روزمرهتان را مدیریت کنید.

همان طور که پیش تر هم اشاره شد، برنامه ی پیام رسان الو (Allo) قرار است تابستان امسال در اختیار کاربران تلفن های همراه هوشمند که از پلتفرم های iOS و اندروید استفاده می کنند، قرار بگیرد.

در پایان امیدواریم که همانطور که گوگل در طراحی همه ی سیستم های عامل و اکثر پیام رسان های خود به حق نابینایان و کم بینایان را همواره در  نظر داشته، این بار هم حق مطلب را ادا کند و پیام رسان الو هم برای دوستان نابینا و کم بینا کاملا دسترس پذیر باشد.

 

 

منبع: ایران ناز

 

۲۸ دیدگاه دربارهٔ «الو الو، خبر خبر، من دارم میام!»

الو الو کوجای,؟!
آره منم دارم میام,
۵ دیقه دیگه رسیدم خخخخ,
دارم به این فکر میکنم هرچی این پیام رسانها بیشتر میشن ارتباطها به صورت کلامی کمتر میشن,
یه روزی فقط اس ام اس بود یادش به خیر,
حالا باید با یه تصویر همه حس و حالتو بیان کنی, بازم به خودمون, (نابیناها)
که ویس میذاریم, مرسیییی دایی چشمه ی مهربون

سلااام سلااام سلااام و دروود دروود درودی همچو تعم الو چی ببخشید یعنی درودی همچو تعم بستینی کاکائویی با یه لایه ی شُکلات خالص تقدیم به عموی خوب خودم وای عجب خبری بودا وای بازم من که باید منتظر باشم مخصوصاً که فعلاً هم که الآن بهزیستی بابت این شهریه کوفتی دانشگاه دستم رو گذاشته توی پوست گردو و فک کنم باید شهریه رو خودم بدم که اگه این طور بشه موبایل جی ۷ پر لبتاب ایسر پر و باید یه سه چهار سال بازم هی پول جمع کنم واسه گوشی لبتاب ای خداااااااااا مگه من چی ازت خواستم ای خداااا چرااااا مسؤولاااان ما وعقده ی سر خرمن میدن و بعد هم بهش عمل نمیکنند و بعد هم که تو بخوای پی گیری کنی میگن سِری هست میخوام ببینم مگه برجام هست که سِری هست ای خدااا گفتم تابستون هوشمند میشما ولی باید در تب هوشمند بودن اندرویدی بودن لبتاب داشتن گلکسی جی ۷ داشتن بسوزم ای روزگار چی بهت بگم عمویییی بببخشید که این جا این حرفا رو زدم این قد دلم رو خون کردن که گفتم شاید کمی بتونم این جا خودم را سبک کنم برام دعا کنید تا این بحرانی که بهزیستی واسم تراشیده حل بشه بازم مرسی بابت الو با الو همه چی آسان میشود بازم مرسی بابت این خبر توپ و با حااال البته در خصوص توپ بودن که به پای عموییییییی نمیرسه بازم ممنونم بابت این پست در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام: ممنون ولی هیچ چیز به یاهو مسنجر با تمامی ایراداتش نمیرسه.
چیزی که اکثر مسنجر های امروزی دست از ایجاد این امکان کشیده اند.
منظورم رومهاییست که در یاهو مسنجر وجود داشت.
کاش حد اقل یکی از این مسنجر ها چترومهای با کیفیت برای کنفرانسهای افراد به خصوص نابینایان ایجاد میکردند که واقعاً کار ارزنده ای بود.
حالا گوگل مثلاً بیاد اسم برنامه هاش رو تغییر بده چه فایده وقتی که یک روم درست و درمون تا حالا ایجاد نکرده.
ینرم افزار هایی که بیشتر تغییر نام و ظاهر دادند تا واقعاً قابل رقابت با مسنجر های دیگر باشند.
گوگل تاک هنگ اوتس و الآن هم که الو.
به هر حال ممنون از اطلاعرسانی.

سلام محسن جان.
اون چیزی که مهمه اینه که انسان با امید زندگی میکنه و امیدواره که تکنولوژی یه روزی اون انتظاراتی رو که داره به واقعیت برسونه.
ما هم از این قایده مستثنی نیستیم.
به امید فرداهایی روشن.

درود.
الو, الو, اَ لُ, خواهش میکنم! الو, الو, الو, الو, الو.
بگو الآن بمیر, میمیرم
از ابر بهار گلاب میگیرم.
سر راه تو عزیز میریزم
ولی من بدون تو میمیرم.
خواهش میکنم الو خواهش میکنم.
تو رو مثل بَره آهو من نوازش میکنم
الو خواهش میکنم الو خواهش میکنم.
مرسی عالی بود.

سلام عمو چشمه، امیدوارم مثل اسمتون همیشه پرخروش باشید. ممنون از پستتون. البته مثل این که ظاهرا این نرم‌افزار اومده چون من توی گوگل که جستجو کردم، یه هم‌چین اپی را توی گوگل پلی برام آورد. اگر دوست داشتید شما هم یه سری بزنید شاید من اشتباه کرده باشم. اینم لینکش:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wescan.alozh

دیدگاهتان را بنویسید