خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین پستم و معرفی ی خودم

سلام به همه ی هم محلی های گرامی.

امیدوارم حالتون خوبو دلاتون شاد باشه

راستیتش من از عید 92  با این محله خوب و عالی آشنا شدم و از مطالبش استفاده میکنم.

بی صدا می اومدم و رد میشدم. اما تصمیم گرفتم در زمینه هایی که میتونم کمکی بکنم,یا به عبارتی برای هم نوعهای خودم مفید باشم.

خب با اجازتون میخوام کمی از خودم بگم تا بیشتر منو بشناسید.

من دانشجوی ترم 3 رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه مازندران تو شهر بابلسر در استان مازندران هستم.

البته من بد شانسی هم آوردم. رتبه ی کنکورم هزار بود ولی متاسفانه جواب انتخاب رشته ها  که اومد دیدم کلا مردود شدم!!! اینم لطف سازمان سنجش به من. خخخخخ..

که با کلی پیگیری بالاخره قبول کردن تجدید نظر کنن. اما خب دانشجوی شبانه ام.

تونستم تو این 2 ترمی که گذشت معدل اول گروهمون بشم. که واقعا مثل یه آرزوی دست نیافتنی بود برام.  حالا ببینیم این ترم چی پیش میاد!

ولی دوستان حالا میفهمم این که میگن هیچ کار خدا بی حکمت نیست راسته. با وجود اذیت هایی که شدم حالا از دانشگام و دوستام راضیم.

موفقیت هایی که تو زندگی داشتم رو اول مدیون لطف خدام و بعد تشویق های پدر و مادرم.

از سن 12 سالگی به طور حرفه ای ورزش گلبال و دو میدانی رو شروع کردم. و حدود 1 سال میشه که دارم شنا یاد میگیرم.

خدا رو شکر تونستم در زمینه ی گلبال و دو میدانی به مقامهایی در سطح کشور برسم. 2 بار هم در رشته گلبال انتخاب تیم ملی شدم.

در دوره ی دانشآموزی در زمینه های علمی و فرهنگی هم فعالیت میکردم

به مطالعه کتاب های روانشناسی و بحث های مربوط به جامعه شناسی علاقه ی زیادی دارم و از خوندن رمان لذت میبرم.

بحث های مربوط به گوشی و کامپیوتر رو خیلی دوست دارم. نه اینکه فکر کنید صاحب نظر باشم. اما تا اونجایی که بتونم آموزش ها و برنامه ها رو دنبال میکنم.

در مجموع آدمی هستم که از حل کردن مشکلات دیگران لذت میبرم. و دوست ندارم کسی رو غمگیم ببینم. تموم تلاشمو میکنم تا حد اقل اطرافیانم شاد باشن.

امیدوارم برای شما هم محلی های گرامی مفید باشم.

ببخشید اگه پر حرفی کردم. منتظر پستهای بعدیم باشید

فعلا خدا نگهدار

 

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم

۴۱ دیدگاه دربارهٔ «اولین پستم و معرفی ی خودم»

سلام و درود بر سر کار خانم نیایش اول که ورودتان به محله و اولین پستتان را خیر مقدم عرض میکنم و امیدوارم پستهای خوب مفید و کاربردی از شما این جا ببینم دوم بهتان تبریک میگم که در خصوص موفقیتهایتان شاکر و سپاس گذارید و امیدوارم همین طور شاگرد ممتاز دانشگاهتان بمانید و بدانید که در این راه یعنی موفقیت باید سخت تلاش و کوششش کنید بازم مرسی بابت این پست و منم خورسندم که با شما آشنا شدم در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام به همه.ممنون که من رو مورد لطف خودتون قرار دادید.از دیدگاه تک تک شما واقعا ممنونم.امیدوارم به هدفی که دارم یعنی مفید بودن برای شما هم محلیهای گرامی برسم.خوشحالم از اینکه اینجام.واقعا احساس میکنم یه دنیای حقیقیه.انشاالله شاهد موفقیت همه ی شما باشم.

سلام و وقت به خیر.ممنونم از اینکه ب پستم اومدید و وقت گذاشتین و خوندین.
قطعا همینطوره.من تو این چند
سال خیلی چیزا از این محله یاد گرفتم.واقعا برام مفید بوده.
آقای حسینی.من یه قفسه میخوام.برای پستهای بعدیم نیازم میشه.ممنون.

سلام
ورودتون رو به این محله ی باصفا تبریک میگم
متمأنم پستهای جالب و قشنگی از شما خواهیم دید
فقط کمی از خلقیاتتون میفرمودین خیلی بهتر میشد
شما از معدود کسانی هستید که تو این محله گلبال بازی میکنم
البته با خودم
موفق و کامران باشید

سلام.وقتتون به خیر.متاسفانه من اسکایپ ندارم.چون من تو خوابگاه درس میخونم و وایفای خوابگامونم خیلی ضعیفه بخوام با اسکایپ تماس داشته باشم واقعا اذیت کننده میشه و اینکه نمیتونم به برنامه هام برسم.اگر امری داشتین تو ایمیل در خدمتتون هستم.موفق باشید.

سلام خدمت شما هم محلیهای گرامی.خیلی لطف کردید که وقت گذاشتین به پستم سر زدید.ازتون ممنونم.امیدوارم همیشه و در همه ی مراحل زندگیتون سر بلند باشین.از نقدی هم که کردین ممنونم.من تا به حال خیلی چیزا از اینجا یاد گرفتم.امیدوارم بتونم براتون مفید باشم.

درود! من که سواد مواد درست و حسابی ندارم… راستی عقل و مقل درست و حسابی هم ندارم… فقط اومدم تو که چراغ خاموش بودی و حالا چراغت در محله روشن شده را تبریک بگویم… درضمن این خاله زهره یکی از ورزشکاران و پر جنب و جوشهای خوب و پر کار محله است… حالا دست به دست هم دهید و محله را کنید آباد… یعنی تلاش کنید تا دختر مخترهای محله را مثل خودتون ورزشکار کنید… فقط مواظب باشید عقرب محله نیشتون نزنه… چون این عقرب خان خیلی شیطون تشریف داره و به کسی رحم نمیکنه… بیخیالش جدی نگیر و همیشه چراغ روشن بمون و با دوستانت خوش باش!

سلام مجدد نیایش جان.
برای درخواست قفسه از طریق قسمت تماس با مدیران اقدام کنید و فرم تماس با مدیر فنی رو تکمیل کنید تا مشخصات قفسه رو براتون بفرستند. دقت داشته باشید که آدرس ایمیلتون رو درست وارد کنید تا جواب ایمیلشون بهتون برسه.

سلام خانمی. به محله خودت خوش اومدی.
ازینکه به اهدافی که میخوای رسیدی و نمره الف دانشگاه هستی بسیار بسیار خوشحال شدم. سعی کن همینطور نمره الف بمونی.
امیدوارم بهترینها پیش روت باشه.
شهری که توش درس میخونی خیلی باصفاست حسابی خوش بگذرونیا وگرنه بعد پشیمون میشی. بهترین دوره درسی همین دوره کارشناسیه. حسابی لذت ببر مثل من که حسابی خوش گذروندم و هنوزم با دوستام خاطراتش رو مرور میکنیم.
همیشه خوش باشی

سلام خانم رضایینیا عزیز.ممنون از لطفتون.ببخشید هرچند دیر شده.ازدواجتون رو بهتون تبریک میگم.امیدوارم در کنار همسرتون روزهای پر از آرامش رو تجربه کنید.شما هم دانشگاه مازندران درس خوندید؟روزهای خیلی خوبیه.از همین حالا نگران تموم شدنشم!شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید