خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود کلیپ آواز خوندن یه نابینا در بانک

درود.

چه طورید بچه ها؟

میگم دیگه بخشنامه و این حرفا قدیمی شده. دوستان همنوع راه جدیدی رو پیدا کردن که میشه به راحتی باهاش کاری کنیم که کارمون رو تو بانک راه بندازن تازه یه چیزی هم گیرمون میاد.

میگید نه، خب بگید خخخ. ولی نه گفتن شما فایده نداره. این کلیپی که براتون به همراه فایل صوتیش میذارم، به شما نشون میده و اثبات میکنه که راه جدیدی برای بروز توانمندیهامون در بانکها کشف شده که به صرفه تر هست و فقط به کمی استعداد نیاز داره. من عین مطلبی که در توضیح این کلیپ منتشر شده رو براتون میذارم:

جریان فیلم آواز خوانی پسر نابینای قائمشهری در بانک مرکزی که این روزها در تلگرام دست به دست می‌چرخد چیست؟

این یک جوان قائمشهری نابینا هست که به دلیل مشکل مالی به بانک ملت مرکزی میره و درخواست کمک مالی از کارمندان میکنه و متاسفانه بهش کمک نمیکنن و اون تصمیم میگیره که بره پیش رییس بانک مرکزی و از کارمندان باجه میپرسه که میز رییس کجاست و یکی از کارمندان اونو میبره پیش رییس بانک و به رییس بانک میگه اگه بهم کمک مالی کنید براتون یه دهن آواز میخونم و رییس بانک به شوخی بهش میگه ما اینجا میکروفن نداریم میگه من بدون میکروفن براتون میخونم ببین خوشتون میاد و شروع به خوندن میکنه و کار در بانک تعطیل میشه به طوری که در آخر کار رییس بانک حیرت زده میشه و از جیب خودش یه تراول پنجاه هزار تومانی بهش هدیه میده…

هااااان! چی شد پس! حالا دیدید راههای جدیدتری هم پیدا شده که میشه تو بانک کارت راه بیفته آیا؟
چی؟ بازم باور نکردی؟ باشه! پس مثل این که باید لینکهای دانلود رو بذارم تا دانلود کنی و خودت متوجه بشی. پس فایل تصویریش رو با حجم پنج مگابایت از
اینجا
و فایل صوتیش رو با حجم دو مگابایت از
اینجا
دانلود کنید.

شما رو نمیدونم. ولی ما که رفتیم کلاس آواز ثبت نام کنیم خخخ. چیزی که زیاده بانک. روزی دو سه تاش هم بریم بخونیم میدونی چه درآمدی داره آیا؟

پس این فرصت طلایی رو از دست ندید تا دست تو بازار زیاد نشده خخخ.
نکته ی خیلی خیلی مهم: بر همه ی ویرایشگران واجب است که هر کامنتی که در اون اسم این شخص آورده شده رو در جهت حفظ آبروی این فرد حذف کنند. از کاربران هم خواهش داریم که به هیچ وجه. تأکید میکنم به هیچ وجه اسمی از این شخص در صورت شناختنش نیارن. چرا که در این صورت کامنتشون بدون معطلی حذف خواهد شد.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود کلیپ آواز خوندن یه نابینا در بانک»

سلام خانم کاظمیان.
ممنون از شما. ولی این به نظرم گدایی نیست. به هر حال مسائل زیادی باعث شدن که این کار اتفاق بیفته. هرچند که معلوم نیست واقعاً صحت داشته باشه. من فقط چیزی که در مورد این کلیپ منتشر شده رو نوشتم و یه کم سعی کردم متن و فضای پست طنز باشه. وگرنه واقعاً معلوم نیست که این شخص به خاطر پول این کار رو کرده باشه.
موفق باشید.

ایول به این نفس. خیییلی باحال بود.
اگه تو این مسابقه حنجره طلایی شرکت کرده بود، بیتردید اول میشد خخخخ.
چی بگم والا. نه سرزنش و نه تأیید.
فقط میگم ای کاش این دوستمون با این صدای گرمش عضو گروه های سنتی موسیقی بشه و از این هنرش به نحو احسنت استفاده کنه.
مرسی شهروز.

فقط میتونم بگم کارش مبتکرانه بوده!
هر چند شاید از نظر خیلی از ماها جالب نباشه، ولی ابتکاری بوده که احتمالا تو شرایطی سخت، یه آدم گرفتار به ذهنش رسیده!
باید آرزو کنیم هیچ شخصی چه بینا و چه نابینا نیازش به مثلا ۵۰ هزار تومن یا کمتر و بیشتر باعث نشه به چنین کاری دست بزنه!
ولی اگه برای کسی لازم شد، مقصرش نه خودش بلکه فقط جامعه ای پر مدعاست که اون داره توش زندگی میکنه!
جامعه ای که بعد از یه همچین اتفاقی هم به جای ریشه یابی و حل مسئله، صرفا سعی میکنه تصویری از بدبختی یه نفر رو با دیگران به اشتراک بگذاره و مثل همیشه افراد این جامعه به این فکر نمیکنن که خیلی سادهست که هر کدوم از اونها روزی و در شرایطی جای همین شخص باشن!

درود بر آقا سعید. آفرین! دقیقا همینطوره. البته به نظر من توی بانک چنین صدایی ایجاد نمیشه. فضایی که توش ایشون دارن می خونن به نظر خیلی بزرگ و خالی از میز و صندلی و اینهاست. هرچند چند وقت پیش یه شعبه از یکی از بانک ها رفتم که به دکان شبیه بود بیشتر تا بانک اما بانک مرکزی احتمالا اینجوری نباشه. مرسی شهروز جان.

درود. نظر سعید رو لایک میکنم از اول تا آخر.
خَخ من فکر کردم خودت خوندی ولی خوندن که عیبی نداره گدایی هم نیست به نظر من فقط شاید یه کمی جاش اشتباه بوده که اون هم یه موضوع دیگه ای هست.
اگه یادت باشه تو مستندی که تو ترکیه ضبط کرده بودی اونجا هم حتی خانما میخوندند. خب حالا تو بانک هم بخونیم مگه چشه والا.
به نظرم که با اون آقا ارتباط بگیرین تا اگه خودش راضی هست اسمش گفته بشه چون آخر همه متوجه میشن که کی بوده هر چند اینجا گفته نشه صداش که واسه من خیلی آشنا هست احتمالاً بشناسمش.
خلاصه گفتی اسمش گفته نشه یاد داستان م ر و ب ز افتادم که آخرش هم مشخص شد خَخ.
مرسی از پست موفق باشی.

سلام علی.
به هر حال خیلی وقتها هست که به حدی فشار زیاد میشه که حاضری به خاطر رهایی از این فشار هر کاری بکنی. تازه این که کار بدی هم نکرد. الآن این کارو کرده و خیلیها میگن اشتباه بوده و نظرات منفی میدن. حالا اگر دزدی کرده بود حق رو بهش میدادن و میگفتن اگر جامعه بهش میرسید دزدی نمیکرد. در کل آدمهای برعکسی هستیم خخخ.
مرسی از حضورت.

درود! واقعا لذت میبرم از این گوشی نوکیا ن ۸۲ که همه جا منو یاری میکنه… من اکنون با مینیبوس حیوندا با فامیل به رانندگی برادر راننده اردوی محله از قم گذشتیم و داریم به شهر ری میرویم… شهروز بیا ببینمت… راستی همانطور که مشغول نوشتن بودم هر دو فایل دانلود شد و کمی گوشیدم… خیلی باحال بود… انگار داشت در حمام عمومی میخواند… آخه صدایش انعکاس داشت…!

تو ؟؟؟؟تو میخوای بری کلاس آواز @@@@@@.وااااااااااای خو اون کلاس آوازی ک شما رو ثبت نام نمایه ک خائنترین کلاس به کل کلاسهایِ نوع بشر میباشه برادر !
وای الله وکیلی چطو روت میشه خودتو با این آقا قیاس میکنی !خو لامصب آخه میان صدای تو با این آقا تفاوت از چرخ گوشت تا پیانو است !.والله ک مردم چ اعتماد ب سقف کاذبی دارن .اگر انسانهای فرهیخته ای چون من نباشن ک گمراه میشن فک میکنن خبریه !!!!!
برو جوانک .برو این دام بر مرغ دگر نه !!!
ولی اگه خواسی زمانی بری کلااسی ثبت نام کنی !ب دلیل جلوگیری از سکته مغزی استاد بخت برگشته زمان تست میتونم یه demo از کارام در اختیارت بذارم ک ارائه بدی !بس ک پسری هسم با وجدان و دلم نمیاد ملتو سکته بدی شماع .
میخوای اللان ی آواز برات اجرا کنم !
گلهای شماره ۲۳۴
آواز: استاد پرواز.
هعععع دستگاه: دشتی فک کنم هععععععععععععع
..ههاهاهاهاهاهاآآآآآآآآآآآآآآِ .کلاغِ دم سیاه قار قارو سر کن .
مسافرم میاد شهرو خبر کن .
هعععععععع میرم باغ بچینم سبد سبد گل.
سرِ راش راه و نیم راه بزنم پل !!!
هعععععععععععععععععع .خداحافظ پسرم !
ای بابا عجب سوتی هم دادم خخخخخ خو دیگه وختی متن پستو نمیخونی همین میشه پسر جاااااان
عذر خواهی میکنم و ممنون از ویرایشگر محترم و سریع .هععععععععععععععع

سلام طاها. من تأیید نکردم که این اتفاق افتاده.
من فقط این پست رو زدم و گفتم که همچین فیلمی با این توضیح منتشر شده. اگر گرفته یا نگرفته اصلاً به من مربوط نیست. منتشر کنندش هم من نیستم که بخوام مدرک بیارم.
مرسی از حضورت.

سلام رضا.
خودم هم میشناسمش. من نگفتم این حرف درسته فقط گفتم به این توضیح این کلیپ منتشر شده. فکر کنم بعد از این همه مدت خودم بهتر بدونم چه طور باید پست بزنم.
به جای گیر دادن به همه چیز بهتره یه کم دقت کنیم. من عین مطلبی که در توضیح فیلم منتشر شده بود رو منتشر کردم و از خودم چیزی ننوشتم. هنوز هم نمیگم که این مطلب صحت داره و فقط روایت کردم.
شاد باشی.

شهروز جان : من نگفتم که شما نمیدونی بعد از این همه سال چطور پست بزنی . همه حرفم اینه که وقتی میگیم نفس این کار مشکلی نداره ، اما تو فضا مجازی طوری نشون داده شده که انگار فقط یک نابینا میاد تو همچین فضاهایی این کار ها رو میکنه برا پول گرفتن . .
بعد یک جایی که اختصاص داره ب خودمون، خودمون بیایم بهش دامن بزنیم . . اونوقت فرق ما با اونا چیه؟؟
خوش باشی

برم دان کنم, ولی حرف خانم کاظمیان رو هم قبول دارم, هرچند با نظر آقای درفشیان هم به فکر فرو رفتم, به تفاوت دیدگاه ها بیشتر از پیش معتقد شدم,
خلاصه هر کسی با توجه به شرایطش کاری رو میکنه که فکر میکنه درستتره, و ما نمیتونیم واقعا به زودی قضاوت کنیم,
مرسی برم هر دوشو دان کنم,

سلام. آره واقعاض ای کاش قضاوت نکنیم. خیلیها تو این پست از من مدرک خواستن. انگار من این فیلم رو منتشر کردم. در صورتی که بدون هیچ قضاوتی فقط آنچه که پخش شده بود رو اینجا گذاشتم. به هر حال ممنون از حضورت.

سلام
چی بگم!
با کامنت جناب درفشیان موافقم.
ای کاش هم مردم یعنی خودمون و هم مسئولین بیشتر به فکر میبودیم.
فقط حیف شد! به کار من نمیاد! خخخ.
برم فکر نان کنم که خربزه آبه!
الکی خواستم یه چیزی بنویسم و کامنتم الکی الکی طولانی بشه! خخخخ.

سلام . نمیدونم نیاز هست اسم این دوست عزیز گفته بشه یا نه.
ولی بدونید که این دوستمون ده سال پیش یه آلبوم قرار بود بده بیرون ولی بخاطر مشکلات مالی نشد .
امیدوارم دوستان همینجور بی سند چیزی نگن و همینجور شایع نکننن لطفا .

سلام. من دیگه تکرار نمیکنم. جوابم به رضا نظری رو بخونید.
من خودم هم این شخص رو میشناسم و زمانی که تو محبی با هم بودیم دوستای خوبی برای هم بودیم.
پس دلیلی نداره کسی فکر کنه من خواستم براش دردسر درست کنم.
شاد باشید.

سلام شهروز.
میشه بگی که این تشکیل یه بنگاه کوچیک زود بازده باشه که احتیاج به وام بانکی نداره، و فقط احتیاج به یه تراول پنجاهی از رییس بانک داره خخخ.
بیا ما هم از این بنگاهها تاسیس کنیم.
بانک تجارت و ملی مال من، بانک ملت و صادرات هم مال تو.
باقی بانکها هم مال بچه های دیگه.

دوباره سلام. ولی جدا از هر برداشت همراه با طنزی که از این موضوع میشه از این نکته نمیتونیم به سادگی بگذریم که چقدر استعداد در زمینه های مختلف در بین نابینایان وجود داره و به دلیل بیتوجهی همه این استعدادها داره به راحتی هدر میره و جای تأسفشم اینجاست که کسی هم واسش انگار اهمیتی نداره که این همه استعداد داره به راحتی از بین میره.
واقعیت دردناکی که بین این دوستمون با این صدای خوبش و دیگرانی که شاید صدایی تا این حد خوب ندارند یه تفاوت وجود داره و اون هم نابینایی این دوستمون که باعث شده از هنرش برداشتهای نه چندان جالب به وجود بیاد، در حالی که دیگران میتونند از این هنرشون استفاده های بهتری کنند.
به راستی چرا و تا کی باید راهها برای خود نمایی و نشان دادن استعداد برای نابینایان به نسبت همنوعان بینا بسته باشه؟؟؟!!!… .

به این کار که گدایی نمیگن .
اگه این جور باشه خیلیا در زمره گدایان قرار میگیرن از جمله خوانندگانو مداحو روضه خونو مولودی خون و آقا جلسه ای ها خخخخ
تازه صدای این کجا و اون کجا ؟؟
. اگه من اونجا بودم ی ده تومنی از بقیه کارمندا یکی ده هزار هم
میگرفتم و از اون مدیر ی تروال صدی خخخ
باغ سپهسالار تهرون کلی پسرای شیکو پیک که شبیه مدلا هستن و لباسای خوشدوخت و خوش فرمی دارن وایسادن میزنن و میخونن . ملت هم بهشون پول میدن . خیلی هم خوب و عالی.

سلام پریسیما.
آره واقعاً حیفه. خدا کنه بتونه به نوعی وارد عرصه ی موسیقی بشه.
ممنون از حضورت.سلام محمدرضا. البته بانکها چون معمولاً ساختمانهای بزرگی هستن، امکان پیچیدن صدا درونشون هست. حالا شاید زیاد این اتفاق نیفته ولی تا حدی هست.
به هر حال ممنون از لطف و حضورت.

یعنی انگیزش چی بوده از این ک تو رو محمد رضا خطاب کرده ؟؟؟؟!!!!!!!!!!واقعا براش متاسفم !!!!زوال عقل و آلزایمر کم داش ک ب حول و قوه الهی اونم رف تو جونش !!!بهتر البته !!!هععععععععععععععععععععععع
آلزایمری !!!!اون دانشگاهی ک منو ثبت نام کرده منو میشناخته با تموم تواناییهام …میدونسته ک من انسان توانمنذی میباشم جناب توهم پور فلسفه زاده ی غرب سفلی !!!.پس هیچ وقت خودتو با استاد زمانت قیاس نکن .مشکل تو قیاسهای اشتباهیست ک انجوم میدی فرزند .کاش کمی منطق میخوندی !تو رشته فلسفه شرق منطق نداشین !!

سلام: واقعاً صدای قشنگی داشتن.
یکی از دوستای خودم هم صدای استثنایی داشت.
از بمترین حالت تا بالاترین نتی که صدای انسان میتونست اجرا کنه.
تقریباً سه گام کامل رو میتونست اجرا کنه.
واقعاً صداهای استثنایی بعضی از دوستان ما دارند.

سلااام و دووود بر داش شهروز اول که این فایل رو دانلود کردم و خعععععلی خوشم اومدا این شخص عجب صدااایییی دارههه میگما اگه امکاناتش فراهم بود واسش میتونست الآن حداقل دو سه یا چهار پنجتا آلبوم با اون صدای مخملیش الآن از خودش داشته باشه به هر حااال که خععععلی عالی بودا
میگم من اینجا جا داره یک معذرت خواهی هم بکنم که حواسم نبود که نباید اون کامنت رو میدادم بازم معذرت میخوام و همین جا اشتباه خودم را پذیرفته و سعی میکنم که دیگر تکرار نشود بازم پوزش خواسته و از شما دوستان و مدیران گوشکنی درخواست میدارم که مرا عفو نمایید به هر حاااال بازم مرسی بابت این فایل در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

درود شهروز گرامی این رو نباید گدایی دونست من کاری ندارم که پولی گرفته یا نه. خودمم این شخص رو می شناسم ولی با واسطه. ولی این کاری که ایشون کرده یک جور اعتراض به شرایط موجود جامعه ی ماست. به نظر دوستان اگه این دوستمون شرایط بد مالی نداشت یا اگه هنرش می تونست کمکش کنه این کارو می کرد؟ اگه دوستان دیده باشن چند وقت پیش یه خانم مسن هم یه کاری شبیه این رو تو پاساژ کرده بود که ویدیوش منتشر شد. اینا یه جور اعتراض و دادخواهی هستش. یکی آزادی حجاب می خواد یکیم … پس به جای گدا خوندن و خورد کردن شخصیتش باید بهش احسنت گفت. کسایی که عامل این کارا میشن و دوستانی که به خاطر بی کفایتیشون دوستان نابینا رو مجبور به این کارا می کنن باید خورد کرد که برن خجالت بکشن و یادشون بیاد که جامعه ی ما فقط خودشون نیستن.
سپاس از پستت.

سلام.
دقیقاً موافقم. منتها مشکل اینجاست که وقتی این فیلم پخش شده، یه ضد فرهنگ اتفاق افتاده. به جای این که طوری عنوان بشه که این شخص مستحق بیش از اینهاست و به نوعی دادخواهی به قول شما کرده، طوری القا شده که انگار جامعه همه چیزش درسته و مسئولین به تمام وظایفشون عمل کردن و در نهایت این شخص به خاطر مشکلاتی که با وجود امکانات کافی داشته دست به این کار زده. متأسفانه مردم ما فقط از رسانه های اتجماعی استفاده میکنن و صرفاً مصرف کننده هستن. در صورتی که همین رسانه های اجتماعی در همه جای دنیا بستر فرهنگسازیهایی میشن که یه دولت دهها سال نتونسته انجام بده.
به هر حال ممنون از حضور و نظر کارشناسیت.
موفق باشی.

سلام. من این آقا رو میشناسم، و متاسفم از اینکه هر مزخرفاتی که جای دیگه نوشته میشه، اینجا توسط یک همنوع نوشته شده. میخواین نظرمو پاک کنید، بیرونم کنید، برام مهم نیست. این سایت در از دست دادن نویسنده هاش، تبهر داره. من که عددی نیستم!

سلام محمدرضا. این سایت از تو و امثال تو خیلی بزرگتره. خیلی که میگم یعنی از خود زمین تا آسمون. پس خیلی فکر نکن مهمی. باید افتخار کنی که تو این سایت فعالیت میکنی و چهار نفر هم اگر تا حالا شناختنت از بغل این سایت بوده. پس انقدر خودتو گنده فرض نکن. من نمیدونم شماها که کاسه داغتر از آش واسه این آدم شدید چرا تا حالا هیچ کاری واسش نکردید. چرا حمایتش نکردید. چرا راه رو بهش نشون ندادید؟ چرا نشستید که یه نفر یه کاری بکنه همتون بهش حمله کنید. این آدم دوست دوران مدرسه ی من هست و با شما شرط میبندم که همین الآن اگر بهش بگید شهروز این کارو کرده، اصلاً ناراحت نمیشه. اصلاً شمایی که دایه ی مهربانتر از مادر شدید، بهش بگید بیاد این پست رو بخونه و شماره ی من رو هم بهش بدید. اگر دلخور شد، خودش تماس بگیره من قانعش میکنم. آدم زنده وکیل وصی نمیخواد. این دفعه از بچه های مازندرانی تو این پست کامنت حرف مجانی ببینم حذف میکنم. دیگه فکر کنم اختیار کامنتهای پست خودم رو داشته باشم. پس حواستون به نوشتنتون باشه. من احترام رو در مقابل احترامی که بهم گذاشته بشه حفظ میکنم. موفق باشید.

سلام
چرا باید کامنت شما حذف بشه؟
شما هم حق دارید نظرتون رو بگید.
فقط قبول کنید، لحن نوشتارتون قدری تنده.
اگه کامنتا رو با دقت خونده باشید، نویسنده پست تأکید کردند که هدفشون توهین نیست و اتفاقا صحت این نوشته یا به قول خودتون همین مزخرفات رو تأیید نکردند. اگر پست رو هم با دقت خونده باشید، در پایان نوشته تأکید شده که مدیران و ویرایشگران مراقب باشند که اسم این برادر همنوع گفته نشه و نهایتا توهینی هم به ایشون نشه.
خواهرانه هم از شما خواهش میکنم که گذشته را فراموش کنید، و طوری رفتار نکنید که باعث به وجود اومدن سوء تفاهم بشه.
امیدوارم از حرفای حقیر نرنجید. تأکید میکنم فقط خواستم نظر شخصیمو بگم، و قصد توهین به شما و هیچ کدوم از منتقدین بزرگوار رو نداشته و ندارم.
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید