خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
بازی Arrange the Tiles نسخه‌ی ۱.۰ به همراه آموزش صوتی

درود به دوستان گرامی گوش‌کنی امید که ایام به کام باشن.

بعد از کلی کار و تغییر و تحول بلاخره نسخه‌ی ۱.۰ بازی Arrange the Tiles آماده شد. اگه نسخه‌ی آزمایشی که چند وقت پیش گذاشته بودم رو دانلود کرده باشید باید بگم که این خیلی با قبلی فرق داره. همینطور Arrange the Tiles با خانه‌های رنگی که خیلی وقت پیش نوشتم متفاوت هستش.

توی این نسخه محدودیت زمان اجباری نیست و فقط به عنوان یه چیز تشویقی ارایه شده. اگه توی محدوده‌ی زمانی پازل رو تموم کنید از امتیاز منفی‌ای که بر اثر حرکت دادن قطعه‌ها و دیدن پازل کامل شده وسط بازی می‌گیرید با توجه به اینکه چقدر از زمانتون باقی مونده چند امتیاز کم می‌کنه و در نتیجه امتیاز بهتری بهتون می‌ده. در غیر این صورت محدوده‌ی زمانی اهمیت خاصی نداره.

سیستم ضبط رکورد هم داره که بهتون اجازه می‌ده با خودتون رقابت کنید و سعی کنید رکوردتون توی بازی قبلی رو بشکنید.

می‌تونید بازی رو از اینجا دانلود کنید. نصب نداره. فقط از حالت زیپ خارجش کنید و لذت ببرید. می‌تونید به صورت پرتبل هم ازش استفاده کنید. باید اینجا از دوست عزیزم عادل اکبری بابت تست بازی و پیشنهادات و انتقادات خیلی سازنده‌اش تشکر کنم.

اما دیدم این بازی‌ نیاز به آموزش صوتی هم داره و یکی ضبط کردم. خیلی خوب از آب در نیومد. آموزش دادن این بازی زیاد ساده نبود. ولی امیدوارم که حداقل یه خورده کمک کنه.

می‌تونید فایل آموزش بازی رو  با فرمت mp3

از اینجا

دانلود کنید.

شاد باشید.

 

۹ دیدگاه دربارهٔ «بازی Arrange the Tiles نسخه‌ی ۱.۰ به همراه آموزش صوتی»

سلام: کاش یه نمونه بازی ازش می گذاشتی.
من هرچی فکر میکنم راهی برای چیدن این خونه ها پیدا نمیکنم.
هرچی جا به جا میکنم احساس میکنم الکی دور خودم میچرخم.
یه به قول خارجی ها audio demonstration ازش بذار که بفهمم اصلاً این بازی شدنیه یا نه.
ولی بازی جالب و خلاقانه ای هست.
حیف که من نمیفهمم چه طور باید جابجا کنم تا پازل به حالت اولش برگرده.
موفق باشی.

سلااام سلااام و درووود درووود بر آقا میثم خان مرسی بابت این بازی که این جا قرار دادی هر چند که من خیلی اهل بازی نیستم اما بخاطر قرار دادن این بازی در محله تشکر میکنم و ازت سپاسگزارم بازم مرسی بابت این پست در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

درود به همه
مرسی از کامنتاتون. من سعی می‌کنم یه آموزش بضبطم اینجا بزارم. بازی اونقدر‌ها سخت نیست، ولی درکش اول کار یه خورده دشواره. امید که بتونم یه چیز درست و درمون ضبط کنم. شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید