خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

قدرت و برهان عشق و عیدی من به شما همدلان.

به نام الله و به نام آن وجودی که وجودم ز وجود پر وجودش به وجود آمد.
دوستان و همدلان هممحله ای سلام .
ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات یکایک شما عزیزان از درگاهِ حیِ منان, درین فرصت با مطالبی درمورد قدرت و برهان عشق, به محضر شما مهربونان شرفیاب شدم. امیدوارم از خواندن این مطالب مستفید شوید و مرا نیز از نظرات مفیدتان بهره مند سازید.
قدرت عشق, قدرتی وصف ناکردنی و توصیف ناپذیر است. عشق قدرتی افزونتر از همه ی ارزشها و امپراتوریهای بزرگ جهان دارد. عشق واقعی و خالصانه, داستانیست که پایانی ندارد. در پایان رودخانه, آب از خروش و جریانش می افتد. در پایان جاده, دیگر جایی برای رفتن و ادامه دادن نیست. اما عاشقُ معشوق حقیقی, اگر بخاطرِ عشقی پاک, از اعماقِ وجودشان فقط به یکدیگر بگویند, عزیزم دوستت دارم و تو تنها از آنِ منی, آنگاه این موهبت الهی یعنی همان تعلق حقیقی و عشق قلبیشان تا پایان زمان ادامه خواهد یافت و چون رودی خروشان تا پایان جهان جریان خواهد داشت. آه. خوشا به سعادتِ عاشقانِ حقیقی.
برهان عشق,
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد هیچ فاصله ای دور نیست, هیچ زمانی زیاد نیست و هیچ عشق دیگری نمیتواند آن دو را از هم جدا کند. محکمترین برهان عشق, اعتماد است. برای عشق ورزیدن وقت بگذارید زیرا رمز و راز جاودان زندگی و جوانی, عشق است.
اما در پایان هدیه ای هم بعنوان عیدی به مناسبت این ایام خجسته براتون دارم.
این فایل صوتی غزلیست از شاعر بنام و بلند آوازه ی ایران, استاد بیان سعدی شیرازی که با صدای نافذ و ماندگار یکی از گویندگان خوش صدای قدیمی رادیو ایران در سالیانی پیش تنظیم و ضبط گردیده است.
شما خوبان همدل میتوانید این ارمغان را با فرمت mp3 و با حجم 6.41 mb از این لینک دانلود بفرمایید.
تا درودی دیگر بدرود.

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «قدرت و برهان عشق و عیدی من به شما همدلان.»

می توان عاشق بود…….
به همین آسانی……….
من خودم……….
چند سالی است که عاشق هستم………..
عاشق برگ درخت……
عاشق بوی طربناک چمن……….
عاشق رقص شقایق در باغ…………
عاشقق گندم شاد………..
آری…..
می توان ع اشق بود…..
مردم شهر ولی می گویند:عشق یعنی رخ زیبای نگار….
عشق یعنی خلووتی با یک یار….
یا به قول خواجه:…
عشق یعنی لحظه ای بوس و کنار…..
من نمی دانم چیست این که مردم گویند…..
من نه یاری..نه نگاری..نه کناری دارم………. عشق را اما من با تمام دل خود می فهمم……..
*عشق یعنی رنگ زیبای انار*…

سلااام سلام و دروود درود بر آقا کیان عزیز و گرامی ببخشیدکه الآن این پست را دیدم واقعاً که متن زیبایی بود و مرسی بابت این عیدی زیبا راستی میدونم که دیر شده ولی عیدتان مبارک و تاعات و عباداتتان هم قبول در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

دیدگاهتان را بنویسید