خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
چگونگی تنظیم IDM برای بعدا دانلود کردن

سلام بچه های گوش کنی
حالتون چطوره، خوشید؟
امیدوارم سرحال باشید.
امروز اومدم تا براتون یه آموزش کوچیک بذارم. این آموزش رو برای یکی از دوستهام ضبط کردم و الان به پیشنهاد اون، توی اینجا هم میذارم تا همه ازش استفاده کنن.
خب بریم سراغ توضیح:
گاهی اوقات ما میخوایم فایلی رو دانلود کنیم اما نه همین لحظه. برای مثال، فرض کنید یکی مثل من از مخابرات اینترنت دریافت میکنه. و خب طبیعتا از ساعت یک تا شش صبح، هر دانلودی انجام بده رایگان میشه. من هر چیزی که برای دانلود داشته باشم رو توی اون ساعت خاص(یعنی یک تا شش صبح) انجام میدم اما مگه اون ساعت کسی بیداره که من باشم؟؟؟؟؟؟
خب پس باید چیکار کرد؟؟؟؟؟
ما میتونیم با تنظیم internet download manager خودمون این امکان رو فراهم کنیم.
یعنی چی؟
یعنی اینکه مثلا همین لحظه، یعنی ساعت ده و بیست و هشت دقیقه ی صبح، چیزی رو توی لیست دانلودم توی IDM بذارم و ساعت یک صبح دانلودش کنه!!!!
آخه مگه میشه؟؟؟؟
بله که میشه!!!
باور نمیکنید؟
پس برید فایل من رو دانلود کنید و گوش بدید و یاد بگیرید تا باورتون بشه.
خیلی ساده و کاملا هم دسترس پذیر هست!
پس بیشتر منتظرتون نمیذارم.

download
پیروز باشید.

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «چگونگی تنظیم IDM برای بعدا دانلود کردن»

سلااام سلااام و درووود بر سارا خانم وای خدا کاش چیز دیگهی ازت خواسته بودما همین دیروز پریروز با خودم میگفتم من هی میخوام از ساعت ۲ تا ۷ صبح چی دانلود کنم با حجم رایگان ولی باید از ۲ تا ۷ بیدار باشم تا هی دانلود کنم واسه همین هم هست که خوابم شده روز یعنی از ساعت ۷ تا ۲ ۳ بعد الظهر اما این آموزش شما حتماً میتونه این مشکل منُ که داره به یه معضل تبدیل میشه رو برطرف کنه یعنی سیستم رو بذارم زیر دانلود و برم بخوابم یعنی خیلی عالیه به هر حال ممنونم از بابت این آموزش توپ کاربردی که میتونه در حد لالیگا و بارسا به من کمک کنه که زدم برا دانلود به هر حال مرسی بابت این پست و مرسی بابت این آموزش در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام مجدد بر سارا خانم من پس از دانلود رفتم و تنظیماتش رو روی کامپیوترم انجام دادم و موفق شدم که انجامش بدم حالا باید بعداً روی لپتاپم هم امتحان کنم تا انجام بشه فقط وقتی که انجامش دادم شب که میخوام دانلود کنم باید بزنم روی دانلود لیتیِر یا وقتی که توی طول روز میخوام دانلود کنم ولی دانلود نشه و شب دانلود بشه باید این گزینه رو بزنم چون که من این گزینه رو زدم رفت برا دانلود نمیدونم شاید من اشتباه زدم به هر حال تنظیماتش که مث یه بچه ی خوب انجام شد به هر حال مرسی و بای

سلام دوستم. خوبی؟؟؟ خسته نباشی
دانلودش کردم و مطمعن باش یادش میگیرم
حتما به دردم میخوره
من از بسته های ایرانسل استفاده میکنم. اینترنت گوشی اندرویدم رو به اشتراک میذارم
بعضی از بسته ها تو ساعات خاصیه
مرسی عزیزم. همیشه شاد باش و بخند.
خوشحال میشم شادیتو میبینم

سلام بر سارا خانوم و عرض تشکر و خسته نباشید خدمت شما.بنده هم تنظیماتشو انجام دادم البته با موفقیت.فرموده بودید خوشحال می شوید که بدانید ما انجام دادیم یا نه؟ پس خوشحال باشید و بنده هم خوشحالم که شمارو خوشحال میکنم.

درود. مرسی من این رو میدونستم ولی دلیل نشد که ازتون تشکر نکنم. فقط اینو به شما و اونایی که میخوان سیستمشون سر یه ساعت خاصی به صورت اتوماتیک روشن بشه باید بگم که این کار فقط از طریق بایوس امکانپذیر هست و نیاز به یه بینا هست تا واسه مون انجامش بده.
خودش دیگه سر اون ساعت روشن میشه و هیچ نیازی هم به هیچ نرم افزاری نداره چون نمیشه وقتی سیستم خاموشه نرم افزار چه طوری میخواد عمل کنه.
شما تنظیم کنین ساعت یک روشن بشه و ساعت یکو پنج دقیقه هم دانلود میکنه دیگه.
باز هم مرسی از پست. موفق باشی.

سلام بر سارا خانم
از آموزش بسیار خوبت تشکر می کنم
در آموزشی که قبلا از آقای عشقی گوش کردم فایلها را در یک پوشه که می ساخت کپی می کردند فایلهایی که شما برای دانلود قرار می دهید با فایلهایی که قبلا دانلود نموده اید تداخل پیدا نمی کند .
اسکایپ :
a.mostajeran

دیدگاهتان را بنویسید