خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین پست من برای معرفی و شناختن

سلاااام دوستان محله خوبید خوشید خوش میگزره انشالله بگزره و در هر جا هستید سلامت باشید. این اولین پستی هست که میذارم . من بهار متولد ۲۵ ۸ ۱۳۷۱ از ورامین و نابینای مطلق هستم. خیلی خوشحالم که به جمع گرم و صمیمانه شما پیوستم امیدوارم مفید و بدرد بخور براتون باشم در پستهای بعدیم. خب دیگه حرفی به ذهنم نمیاد فعلا میرم و منتظر حضور گرمتون در کامنتا هستم. یا علی مدد.

۳۴ دیدگاه دربارهٔ «اولین پست من برای معرفی و شناختن»

سلااااام بر بهار خانم گرامی.
البته من که افتخار آشنایی شما رو در شبکه های اجتماعی قبلا داشتم، ولی اینجا اومدم تا مراتب خوشحالی خودم رو جهت حضور شما در سایت اعلام کنم.
بی صبرانه منتظر پستهای بعدی شما خواهیم بود.
موفق باشید.

سلام بهار جان ما که سال قبل در واتس آپ با هم آشنا شدیم خوشحالم که از این به بعد اینجا هم هستی امیدوارم که آرشیو آشپزی که برات فرستادم برات مفید بوده باشه چون بعدش دیگه با هم صحبت نکردیم که نظرت رو بپرسم راستی م آرشیو گروه پرسش و پاسخ رو آپلود کردم ولی دوستان اجازه ی انتشار فایلها رو در محله ندادند هر وقت خواستی با من تماس بگیر تا لینکها رو برات بفرستم.

سلااام و درووود بر بهاره خانم منم ورودتون به محله و اولین پستتون رو تبریک و خیر مقدم میگم و امیدوارم که در این محله بهتون خیلی خوش بگذره و بتونید از این محله کلی چی یاد بگیرید و چیزهایی هم که میدونید به درد ما میخوره رو بهمون یاد بدید به هر حال امیدوارم که پستای خوبی ازتون در اینجا ببینم به هر حال در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام بهار خانم خیلی به محله نابینایان خوشامدید. در این یک سال من خودم خیلی اسم بهار را در فضای مجازی به خصوص در میان نابینایان شنیدم. نمیدونم کدومهاش واقعی هست و کدومهاا مجازی. اکثر این دوستان خودداری میکنند از اینکه اسم واقعیشون رو بگن، شاید حق با این دوستان باشد اما به این دوستان مجازی فقط یک جمله رو میتونم بگم. به نظرم در فضای مجازی هم میشود سالم زندگی کرد.

سلام جناب خورشیدی و جناب زیاییفر. عرضم بحضورتون جناب هادی خان چی بگم شما زیاد شنیدید اسامی همینن دیگه منم اسم هادی محمد مهدی علی خیلی میشنوم نمیگم مجازیه یا حقیقی بعد اینکه دنیای مجازی اسمش روش هست مجازیه و حقیقی هم حقیقی دیگه کاری ندارم هر کی هر جوری دوست داره. شما هم منو میشناسید با همین اسم و منم میشناسمتون. دیگه حالا به یاد نمیارید همین. سپاس فراوان از حضور شما. یا علی مدد.

دیدگاهتان را بنویسید