خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود جلسه ی ششم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو

درود بر شما دوستان عزیز.

امیدوارم حالتون خوب باشه.

با ششمین جلسه از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو در خدمت شما گرامیان هستم.

توی این جلسه، تمرینات درسهای دست چپ رو کار کردیم.

خیلی منتظرتون نمیذارم. فایل رو با حجم تقریبی هفده مگابایت و زمانی حدوداً بیست و دو دقیقه از اینجا دانلود کنید.

از شنبه مجدداً همون هفته ای یه پست رو خواهیم داشت و این جلسه فقط به جبران یک هفته غیبتم بود.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود جلسه ی ششم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو»

سلام.آقا شهروز گل ممنون از زحمتهایت.چند تا سوال؟
۱-من تصمیم گرفتم که برم سراغ پیانو و کیبورد Yamaha A300 که خودت معرفی کردی.علاقه دارم.یه چندتا راهنمایی بکن تا مثل خیلی از کارهای دیگه ای که تصمیم میگیریم انجام بدیم احساسی و زودگذر نباشه.و اگه وارد این مبحث میشم بتونم بدون خستگی یا عادی شدن ادامه اش بدم.
۲-سوال بعدیم این هست که آیا کسی که خط بریل بلد نیست تا چه حد میتونه پیشرفت داشته باشه.آیا اصلا دونستن بریل توی روند یادگیری تاثیر داره یا نه؟
ممنون آقا شهروز.ببخشید طولانی شد.

سلام محسن.
خب در مورد سؤال اولت باید بگم که باید واقعاً عاشق پیانو باشی تا بتونی توش دووم بیاری. اگر فکر میکنی که ممکنه دلت رو بزنه بهتره واردش نشی.
برای این کار هم چندتا کار تک نوازی پیانو بریز توی گوشیت یا هر چیزی که باهاش آهنگ گوش میدی و یه مدت به جای گوش دادن به آهنگهای با کلام، این کارهای تک نوازی و بیکلام رو گوش بده. یا حتی کارهای با کلامی که فقط با پیانوی خالی خونده شدن رو پیدا کن و گوش بده. اگر جذبت کردن برو دنبال یادگیریش.
در مورد سؤال دوم هم باید بگم که به هر حال نوت خوانی احتیاج به داشتن سواد خوندن و نوشتن داره. حالا اگر بینای باشی باید خط بینایی بلد باشی، اگر هم نابینا باشی باید بریل بدونی. خیلی کار برات ساده تر میشه اگر بریل بلد باشی. ولی در کل حتی اگر نابینا باشی و بریل هم بلد نباشی، حد اقل اوایل راه خیلی شاید اذیت نشی ولی در سطوح بالا به مشکل میخوری. بهتره که اگر بریل بلد نیستی هرچی زودتر به فکر یادگیریش باشی چون خیلی به دردت میخوره.
ممنون از حضورت. موفق باشی.

سلاااام سلااام و درووود درووود بر استاد پیانویی محله و کارمند جدید محله داش شهروز میگما کم کم باید یه فکری هم بکنییی یعنی باییید کم کم فکر آستین بالا زدن هم باااااشیییی
خب من که این آموزش به کارم نمیاد ولییی بازم مث همیشه بخاطر زحماتی که واسه تک تک دقایق این آموزش میکشی و بعد اونُ بی هیچ مزد و منت میضبطی و مجانی اینجاااا میگذاریییی ازت تشکر میکنم در حد المپیک و میگم داش مرسی و اییی ول دااااریییی خب مواظب خودت و خوبیات هم باشااا خب استاد ما که رفتیماااا به هر حااال آستین بااالااا زدن رو یاااادت نره خب فعلاً مواظب چی ببخشید یعنی در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام احمد.
ببین من آستینم خیلی تنگه، دکمشم محکم بستم از مچ دستم بالاتر عمراً نمیاد.
ولی اینی که تو پوشیدی شبیه زیرپوش رکابیه اصلاً استین نداره. معلومه که حالت خیلی بده خخخ.
پس مواظب خودت و خوبیهات باش.
در پناه حق بدرود و خدانگهدار خخخ.

سلام سامان.
ببین بهتره که بین دو جلسه یه هفته فاصله باشه برای تمرین. واسه همین من هر شنبه پست میذارم. این پست هم چون یکی از شنبه ها نتونستم پست بذارم حالت جبرانی داشت.
به هر حال برای یادگیری نباید عجله کنی و باید طبق استاندارد پیش بری تا بتونی اصولی یاد بگیری.
موفق باشی.

ببین شهروز از این بهونها نداریماااا من کلاً همیشه حتی در هوای ۵۹ شصت درجه هم آستین بلند میکنم برم پس دیگه نمیتونی از زیر آستین بالا زدن در بری حالا که هم کار داری و هم داری به درجه استادی میرسی پس یاااالااا آستین بالا بزن خب من در برم تا شهروز نتونه منُ بگیرههه پس الفراااآآآاااآآآااااآآآاااآآآاااآآآاااآآااااآآآااار و باییی

دیدگاهتان را بنویسید