خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین پست من

سلام دوستان عزیز این اولین پست منه. من فرناز هستم خیلی وقته با این محله آشنام اما فقط پستها رو میخوندم امیدوارم از این به بعد بتونم مطالب مهمی بذارم.

خدایا تقدیرمان را زیبا بنویس کمک کن تا آنچه را تو زود میخواهی ما دیر نخواهیم و آنچه را تو دیر میخواهی ما زود نخواهیم.

۳۹ دیدگاه دربارهٔ «اولین پست من»

سلام.
خیلی خوش اومدید.
فقط ای کاش بیشتر برامون از خودتون مینوشتید.
مثلاً این که اهل کدوم شهرید یا میزان بیناییتون چه قدره یا حتی مثلاً اگر مایلید چند سالتونه و از این حرفا.
اینجا همه با هم زود صمیمی میشن و برای همین راحت باشید و معذب نباشید.
به هر حال امیدوارم اینجا به هر هدفی که به خاطرش اومدید برسید.
موفق باشید.

درود. اولین پست رو تبریک میگم. خیلی خوشم اومد از این جمله. خدایا تقدیرمان را زیبا بنویس کمک کن تا آنچه را تو زود میخواهی ما دیر نخواهیم و آنچه را تو دیر میخواهی ما زود نخواهیم.
باز هم از این جملات قشنگ واسه مون بنویس.
به امید خوندن پستهای بهتر و بیشتر. از شما.
موفق باشید.

سلاااااام سلااام و دروووود درووود بر فرنااااز خااانم ورودتون به محله و اولین پستتون رو تبریک و خیر مقدم میگوم و راستی شما مال کدام خطه ی زیبای کشورم هستید آخه توی شناسنامهتون ندیدم به هر حال به محله ی خودتون خوش اومدید و امیدوارم که هر چی رو بلدید به ماها هم یاد بدید شبتون زیبا آروم و بخیر در پناه یگانه دادآر دادآفرین بدرود و خدا نگه دار

سلام خانم ورودتون به این محله با صفا رو تبریک میگم خیلی خوشحال شدم که یه هم رشته ای تو این محله پیدا کردم من هم کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دارم میتونم بدونم شما دقیقا چه مدیریتی خوندید چه گرایشی؟ و الآن مشغول به چه کاری هستید؟ ببخشید اگر این همه سوال پرسیدم شاید به قول دوستان دیگه بهتر بود خودتون رو بیشتر برای ما معرفی میکردید که ما با این همه سوال مواجه نشیم هههه به هر حال عنوان نویسندگی محله صمیمی گوش کن رو مجددا بهتون تبریک میگم و امیدوارم اینجا بهتون خوش بگذره و روزای خوبی رو در کنار هم تجربه کنیم .؟

سمانه جون من تو راه شمال بودم حالا که برگشتم میبینم اشتباه جوابتو دادم. من کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی خوندم اما کارشناسی بازرگانی خوندم اهل مشهدم اما خیلی مهمون نواز. ببخش تو راه بودم و اشتباه نوشتم.

دیدگاهتان را بنویسید