خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود اولین جلسه ی کارگاه رنگ شناسی برای نابینایان و کم بینایان

روز پنج شنبه 11 شهریور 1395 در محل انجمن علمی، فرهنگی موج نور اصفهان کارگاهی ویژه با شکلی متفاوت بر گزار گردید.

کارگاه رنگ شناسی برای نابینایان و کم بینایان عنوانی بود که بر گزار کنندگان برای این دوره برگزیده بودند که در نوع خود اگر نگوییم بینظیر مطمئناً کم نظیر بود. ویژگی دیگری که این کارگاه آموزشی را از دیگر کارگاه ها و دوره ها متفاوت می کرد حضور علاقه مندانی از سایر نقاط کشور در این کارگاه به صورت مجازی بود که با هماهنگی های صورت گرفته و فراهم شدن امکانات فنی این افراد از طریق نرم افزار Skype در این کارگاه حضور فعال داشتند.

مدرس این کارگاه آقای امیر شیرین پور بودند.

ایشان با علاقه ی خاصی به بر گزاری این کارگاه همت گماردند.

در ابتدا آقای شیرین پور به معرفی خود و روند بر گزاری کارگاه پرداختند و با علاقه ای که شرکت کنندگان نشان دادند روند آموزش و رد و بدل کردن نظرات ادامه یافت.

این کارگاه آموزشی به مدت 4 ساعت در محل انجمن بر قرار بود و در پایان مقرر گردید کارگاه آموزشی رنگ شناسی برای نابینایان و کم بینایان با روش های تدریس متفاوت در آینده ای نزدیک ادامه یابد.

منتظر اطلاع رسانی انجمن در مورد زمان و مکان ادامه ی این کارگاه باشید.

اما به منظور آشنایی شما دوستان محترم و در پاسخ به درخواست بعضی از علاقمندان، انجمن موج نور اقدام به ضبط این کارگاه نموده، که گزیده ای از اولین جلسه ی این کارگاه را در 5 قسمت برای دانلود آماده کرده ایم که به حضورتان تقدیم می کنیم.

اما قبل از پرداختن به لینک های دانلود به اطلاع می رساند که قسمت دوم این کارگاه با Bit rate 320kbps ارائه شده است؛ ولی Bit rate  بقیه ی قسمت ها 128kbps می باشد.

برای دانلود روی لینک های زیر کلیک نمایید.

 

قسمت اول با حجم 17.3 مگا بایت و زمان حدود 19 دقیقه

 

قسمت دوم با حجم 39.3 مگا بایت و زمان تقریبی 17 دقیقه

 

قسمت سوم با حجم 14.4 مگا بایت و زمان تقریبی 16 دقیقه

 

قسمت چهارم با حجم 18.2 مگا بایت و زمانی حدود 20 دقیقه

 

قسمت پنجم با حجم 14.3 مگا بایت و زمان 15 دقیقه و 41 ثانیه

 

اگر مایل بودید در جلسه ی بعدی این کارگاه شرکت نمایید می توانید با تماس با شماره ی 03136687033 روز های زوج از ساعت 16 تا 18 و روز های فرد از ساعت 12 تا 14 به جز روز های تعطیل ضمن کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایید.

 

به امید روز های روشنتر.

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «دانلود اولین جلسه ی کارگاه رنگ شناسی برای نابینایان و کم بینایان»

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت دست اندر کاران محترم و مسؤولان عزیز گرامی انجمن موج نور اصفهان ممنونم از بابت قرار دادن این کارگاه در محله امیدوارم اگه این کارگاه تداوم داشت مث کارگاه مسیر یابی که لطف فرمودید کلش رو در محله قرار دادید این را هم در محله قرار دهید به هر حال ممنونم از بابت لطفی که به ما داشته و این کارگاه را این جا قرار دادید عید سعید قربان و عید بعدی هم مبارک باشد در پناه یگانه دادآر دادافرین بدرود و خدا نگه دار

دیدگاهتان را بنویسید