خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه ی کتابخانه ی ثامن الائمه ی آبادان

به نام خدا
ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید بخش نابینایان کتابخانه ی ثامن الائمه ی آبادان مسابقه ای را به این مناسبت برگزار کرد، که با استقبال کم سابقه ای از سوی همنوعان عزیز در سراسر کشور مواجه شد.
هدف از برگزاری مسابقه ی مذکور تشویق و ترغیب هرچه بیشتر دوستان نابینا به مطالعه ی کتب بوده که امید است در این امر توفیقی حاصل شده باشد.
به همین دلیل برای انتخاب کتاب مناسب سعی شد تحقیق گسترده ای انجام گیرد تا کتابی که انتخاب میشود: نصری روان، محتوایی جذاب و موضوعی متفاوت داشته باشد.
کتاب جامعه شناسی خودمانی نوشته حسن نراقی همه ی ویژگیهای فوق را دارا بود. خوشبختانه بازخورد خوبی از سوی شرکت کنندگان در مسابقه داشتیم و تقریبا اکثر این عزیزان کتاب را خوانده و پسندیده بودند.
خوشحالیم که هدفی که از برگزاری این مسابقه داشتیم محقق شده و حد اقل چند تن از دوستان نابینا یک کتاب مفید را خوانده اند.
اما نتیجه ی مسابقه.
قرار بود ما به سه نفر برتر به ترتیب یکصد هزار تومان، هفتاد هزار تومان و پنجاه هزار تومان جوایز نقدی اهدا کنیم. ولی چون 6 نفر از عزیزان امتیاز کامل را کسب نمودند، و ما هم انجام قرعه کشی را در این شرایط نا عادلانه میدانستیم، به همین خاطر تصمیم گرفته شد مبلغ جوایز را در مجموع افزایش داده اما در میزان اهدایی به نفرات اول تا سوم تجدید نظر نماییم، و به همه ی عزیزانی که به تمامی پرسشها پاسخ های درست داده بودن یکسان جایزه ای اهدا کنیم.
با این روش از همه ی عزیزانی که کتاب را دقیق خوانده بودند تقدیری در حد توان به عمل آوردیم.
لازم به ذکرست که مبلغ اهدایی به عزیزان هر یکپنجاه هزار تومان میباشد.
اسامی که در زیر می آید بدون رعایت هیچ گونه ترتیبی نوشته شده و هیچ یک از این دوستان امتیاز برتری نسبت به دیگری ندارد.
چون همه ی این عزیزان به درستی به همه ی پرسشهای طرح شده به یکسان پاسخی صحیح داده اند.
سمانه کریمزاده.
امید صالحی.
حسین غلیزاده آذری.
اسماعیل ستار شمسآبادی.
لیلا سعیدیفر.
ابوالفضل سعیدیفر.
اشخاص نام برده جهت دریافت جوایزشان با مسؤول بخش نابینایان کتابخانه ی ثامن الائمه آبادان تماس گرفته تا هماهنگی های لازم برای ارسال جوایز به عمل آید.
در پایان هم از مدیریت سایت شب روشن و گویا کتاب و نیز مدیریت محترم وبسایت کمبینایان و نابینایان نهاد کتابخانه های عمومی کشور به خاطر انتشار اطلاعیه مسابقه تشکر و قدردانی میشود.
همچنین از دوستانی که در تعمین منابع مالی این کتابخانه را یاری فرموده اند، که طبق خواسته ی ایشان از ذکر نامشان معذوریم؛ نیز کمال تشکر و قدردانی را داریم.
امید است که با مشارکت شما عزیزان بتوانیم همه ساله این نوع مسابقات را برگزار کنیم.
با سپاس، پریسا محمدی مسئول بخش نابینایان کتابخانه ی ثامن الائمه آبادان.

دیدگاه‌ها غیرفعالند.