خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

تقدیمی از طرف من به آقای خودم.وسلامی گرم خدمت هم محله ای های گلم.. .

سلام… سلامی از صمیم قلب به علی آقا و هم محلی های عزیزم…امیدوارم حال و احوال تک تک تون خوب باشه و روز و روزگارانتون به کام… هم محله ای های عزیز پست من مناسبتش نبودن کنار آقامون به مناسبت روز بودنش کنار من که بتونم این روز رو باهاش خوش بگذرونم.. یعنی بگذرونیم.. خخخ. و دلیل بعدیش گرامی داشت روز نابینایان شما هم محله ای های گلم… بچه ها دوست داشتم حرف دلم رو بگم شاید به دل کسی نشینه ولی من میگم فردا برای من روز قشنگیه.. چون علی رو دارم علی های زیادی تو زندگی همه هستن همینطور خود من ولی علی رو من به مناسبت فردا دارم فردایی که روز اون هست و بیشتر روز من… مطمئنم اگر روزی که مناسبتش فرداست علی نداشت منم کنارش نبودم و صد البته اون شاید کنار من نبود فردا قشنگه چون واسه من مهمه.. مهمه که ترحمی تو دلم نبود که اومدم کنارش.. چون اندازه ی توقع ام ازش انتظار دارم… بچه ها دوست دارم شما و علی آقا این دوجمله رو که گفتم با ذهنتون با قلبتون حسش کنید، فردا برای من قشنگه… برای تو که….
برای تویی که تنهاییم پر از یاد توست…
برای تویی که قلبم منزلگه عشق توست…
برای تو که احساسم از آن وجود نازنین توست…
برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد…
برای تویی که مرامجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی…
برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است…
برای تویی که قلبت پاک است….
برای تویی که عشق معنای بودنم است…
برای تویی که آرزوهایت آرزوهایم است…
خوشحالم و هزاران بار خدای مهربان را شاکرم که تو را به من هدیه داد….
خوشحالم و به خود میبالم که همیشه تو را در کنارم دارم و چه لذت بخش است دوش به دوش تو قدم زدن و از آن شیرین تر با تو همکلام شدن!
عشق، قلب کوچکم را از خود بی خود کرده،، چرا که تنها تو را در میان دیگران باور کرده است! کاش زودتر از اینها تو را یافته بودم نفس من.
زیرا احساس میکنم با عشق تو تازه متولد شده ام! حال تو مرا لیلای خود میپنداری، و من تو را مجنون عشق می نامم! تو مرا برای خود میدانی، من نیز تو را از برای قلب خود میدانم، و چه زیباست… خالصانه و از ته قلب میگویم که برای من معنای واقعی غش تویی…24مهر ماه روز خودم علی آقا و هم محله ای های عزیزم تبریک و شادباش….

۳۵ دیدگاه دربارهٔ «تقدیمی از طرف من به آقای خودم.وسلامی گرم خدمت هم محله ای های گلم.. .»

درود بر شما، دقیقاً همین حس شما به علی آقا رو همسر برادرم به اون داره، هیچ ترحمی هم در کار نیست و زندگیشون بسیار شیرین شیرینه.
من یکی که واقعاً به برادرم حسودیم میشه، آخه واقعاً خوشبخته. امیدوارم همیشه شما هم خوشبخت باشید و در کنار آقای موسوی رؤیایی ترین زندگی ممکن رو تجربه کنید و تک تک نفس ها تون سرشار و داغ داغ از عشق باشه.
الهی آمین

سلام و درود بر هانیه خانم و آقا علی اول که هانیه خانم متنتون بسیار زیبا عالی و پر تنین بود و واقعاً که چه زیبا وصف کردید و چه قد عالی از حس دلتون نوشتید منم از صمیم قلبم برای شما و آقا علی زندگیی پر از عشق صفا صمیمیت را تا همیشه آرزومندم زندگیتان پر از عشق باد ایام به کام روز عصای سفید هم گرامی باد شب خوش و خدا نگه دار

سلااام هانیه جونم الهی خوشبخت باشی انشالله عشقتون عمری باشه پایدار بمونه بهترینها رو برای شما زوج خوشبخت آرزومندم.
خخخ برام این آرزوهای عشقی نکنیااا ک من عشق نموخاام و قبول داشتم اما ندارم دیگه و نمیخام تجربه کنم دیگه
یوووووهاهاها مواظب خودت و خوشبختیتون باش خیلیییییب زیاد

درود! روز جهانی عصای سفید بر دارندگانش و قبول دارندگانش و پذیرفتندگانش و سودبرندگانش و… گرامی باد… به امید خوشبختی تو با علی آقا و خوشبختی دیگر دوستان نابینا با همسران دلبندشان… موفق و پیروز باشید…!

سلام هانیه خانم.
فردا قشنگه چون واسه من مهمه.. مهمه که ترحمی تو دلم نبود که اومدم کنارش.. چون اندازه ی توقع ام ازش انتظار دارم.
آفرین زیبا و دلنشین بود.
از صمیم قلب، واستون یک زندگی بی دغدغه و آروم رو آرزو می کنم.
حقیقتش خوندن این مطلب، منو یاد پست جشن عقد خودم با تبسم انداخت.
پستی که اگه قرار باشه از میان حدود ۲۵۰ پستی که تا به حال در محله منتشر کردم یکی رو انتخاب کنم، قطعا همین پست به یاد ماندنی خواهد بود.
https://gooshkon.ir/1394/04/%d9%be%db%8c%d9%88%d9%86%d8%af%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%a8%d8%a7%d8%b1%da%a9/#comments
یادش بخیر.
با آرزوی بهترین ها برای شما و علی عزیز.

سلام هانیه جان. آرزو های قشنگ دوستان برای شما و پایداریه عشقتون رو لایک می کنم و از خدا واسه جفتتون دل های همیشه عاشق، وجود های همیشه شاد و آرام و زندگی سراسر صبح در پناه چتر رحمت پروردگار رو خواهانم.
ایام همیشه به کامتون باشه!

سلام ممنون عزیزم این ها که نوشتی را خودت و خانواده عزیزت ساختند علی به خودش اجازه نمیداد به زن بینا فکر کنه از ترحم میترسید از منت گذاشتن میترسید از این که خانومش بخواد خدا و جهان اخرت را دلیل انتخوابش بدونه میترسید از اینکه از طرف خانواده همسرش پذیرش نشه میترسید ولی در شما و خانوادت اینها نبود چیزی نبود که در میان نگرانی های من قرار داشته باشد ترسهای من انجا هیچ ردپای ندارند در خانواده ای که نفهمیدم کی مرا در میان خود جا دادند ممنون عزیزم از لطف بسیار زیادت چیزی که من همیشه دنبالت باید بدوم تا برسم بهت

امیدوارم همیشه همین طور عاشق بمونید و برای هم و در گوش هم اشعار عاشقانه بخونید امیدوارم هیچ وقت زندگی واسه شما تکراری نشه امیدوارم هیچ وقت اقصاد وام اون قدر اذیت تون نکنه که از خودتون هم متنفر بشید امیدوارم مشکلات زندگی شما را راحت بگذاره و بده کاری و و هزار جور کوفت و زهرمار دیگه وارد زندگی عسلی شما نشه امیدوارم شما به عنوان یه خانم وقتی پولی در جیب ندارید و دارید توی بازار با همسر تون قدم می زنید اون قدر پشت ویترین طلا فروشی توقف نکنید که باعث بشه خون به دل عاشق همسر عاشقت بشه
چرا؟ چون تو طلا دوست داری و اون نمی تونه بخره بعد مجبور میشه بره وام بگیره تا خواسته های تو را بر آورده کنه باور کن کیبورد یا همون صفحه کلید کامپیوترم شکست یا داره می شکنه از شدت ضرباتی که دارم روی اون ها می کوبم من که هنوزم عاشقم و همسرم هم عاشقتر از من هست ولی می دونی چیه من از احتیاج بدم میاد من از بدهی متنفرم حالا فکر نکنی همسر من خیلی ظالم هست نه اون بنده خدا فقط در حد یه زندگی ساده توقع داره ولی چه کنم که سادگی هم سخت شده راستی مواظب باش حرف های دیگران روی تو خواهر خوبم اثر بدی نگذاره این دیگران همیشه و در همه حال حرفی واسه گفتن دارن این قدر خودت را آماده کن که وقتی با برخی از پرسش ها و اظهار نظر ها مواجه شدی بتونی باهاشون برخورد کنی آرتین بیدار شد من برم راستی هر دو به شدت سرما خوردن دعا

سلام ممنون بابت آرزوهای قشنگتون… نمیدونم از کجاش جوابتان و بدم ولیمن واقعا از بدهی متنفرم… حرف مردم واقعا زیاده تازه ش من همیشه به خودم میگم محکمم ولی چه بد که بعضی وقت ها دل هست دیگه میشکنه.. گفتین ویترین طلافروشی خنده م گرفت ما هم چند باری توقف کردیم البته بیشتر محض شوخی و خنده بوده که علی آقا تنها مغازه ای که خوب میشناسه اون هست از اندازه ویترین ها… دوباری هم قصد خرید بوده که مهیا نشده… انشاالله بچه ها به زودی زود حالشون خوب بشه و کنارشماسرحال شیطونی کنن.. حق یارتون

سلام. من هم ازین فرصت رؤیایی و طلایی سود استفاده کرده ۱۵ اکتبر روز جهانی عصای سفید؛ همان مدافع همیشگی ما دربرابر بلایای زمینی, بعبارتی دیگر روز مخصوص خودمون را به همه ی نابینایان جهان به ویژه همنوعان عزیز هموطن تبریک میگویم. دوستان مهربون باور کنید اگه خواستنیهایمون را در راستای تواناییهایمون باور کنیم, آنوقت سایر اقشار جامعه آنگونه که شایسته است ما را باور میکنند. آقا سید علی بخاطر انتخاب بسیار شایسته ات بشما سفارشی تبریک میگویم. امیدوارم عاشقیتون مستدام باشد. خواهر گرامی حانیه خانم روشنفکری و روشنبینی کمنظیر شما را هم تحسین میکنم. انشا الله علی آقا شکرگزار این موهبت الهی و قدردان محبتهای شما باشد و شما هم همیشه و در همه حال در عشق پاکتون استوار و ثابت قدم باشید. برایتون روزهای شیرینتر از پیش آرزومندم. شاد و سرافراز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید