خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ورژن جدید نامردی رو ایرانیان روانه ی بازار کردن (اگه دوست دارید بخونید، بد نیست)

درود به تمامی شمایی که این پست رو می خونید.
خیلی خیلی خیلی ناراحتم، هر چه قدر از شدت ناراحتیم بگم کم گفتم.
می خوام گلایه کنم از پست فطرتی و نامردی جدیدی که بین برخی از مردم این کشور رایج شده، پخش کردن شماره به عناوین مختلف در کانال های +18 در تلگرام، زدن آگهی در سایت شیپور و دیوار با شماره ی فردی که باهاش دشمنی دارند.
بله دوستان! ببینید تو این مملکت کار به کجا رسیده، ملت چه قدر عقده ای شدن که برای گشایش عقده ها شون، میان این کار بسیار زشت رو انجام می دن.
یه زمانی فیلم شخصی رابطه ی جنسی با دوست های جنس مخالفشون رو بلوتوث می کردن، بعد رفتن تو پیج facebook شخصیت های مهم و فحاشی می کردن، بعد شروع کردن به پخش عکس های شخصی با دوست های جنس مخالف، حالا هم که روش جدیدی برای پخش کردن شماره پیدا شده، بله متأسفانه این جوریاست.
وقتی واسه جوون ها مکانی در نظر گرفته نمیشه که بِرَن خودشون رو خالی کنن، این میشه که بیان و شماره ی کسی که مثلاً محلشون نداده و درخواست دوستیشون رو رد کرده و یا هر چیز دیگه، یا طلبشون رو نداده یا… چه خانم، چه آقا، به انحا و عناوین مختلف تو سایت های شیپور و دیوار و همچنین کانال های +18 تلگرام پخش کنند و خودشون می شینن و هِر و کِر، به ریش داشته و نداشته ی فرد مغضوبشون می خندن.
خود من قربانی این مسأله ام، امیدوارم واسه شما دوستان پیش نیاد، کلاً مواظب روابطتون با دیگران باشید. الآن طوری شده که دیگه برادر به برادر رحم نمی کنه.
شماره ی من رو یکی که باهام لج بوده، تو یکی از همین کانال ها به اسم زن تن فروش پخش کرده، حالا از سر شب تا حالا گُر و گُر زنگ و اس می دن، خوشبختانه تو تلگرامم عکس خودم رو گذاشتم و همین موضوع باعث شده تعداد تماس ها و اس ام اس هایی که با من گرفته میشه و بهم زده میشه، مثلاً اگه قرار بوده 200 تا باشه، رسیده به 100 تا.
چه قدر بد شدیم! چه قدر بی رحم شدیم! چه قدر نامرد شدیم!
چند وقت پیش هم واسه یکی از خانم های دانشجو که بنده جهت کارای درسیم باهاش در ارتباط بودم هم دقیقاً همین اتفاق افتاده بود، یکی از دانشجویان آقا، وقتی با واکنش منفی ایشون در مواجهه با درخواستی بی شرمانه و گُستاخانه روبرو شد، در سایت دیوار و شیپور آگهی تحت عنوان خانم جویای کار زده بود و شماره ی ایشون رو اون جا درج کرده بود.
هنوزم که هنوزه ایشون کلی مزاحم دارن، شما اسم این کار رو چی می ذارید دوستان؟ چه قضاوتی در مورد این عمل قبیح دارید؟ ریشه ی این اعمال زشت و سوء، کجاست به نظرتون؟ آیا در کمبود فضا های تفریحی برای جوانان یا محدودیت ها و هنجار های تعریف شده ی بسیار زیادی که وجود داره و… نیست؟
یه سؤال دیگه: ما ایرانی ها بی جنبه ایم یا بی جنبه بارمون آوردن؟
یه سؤال دیگه: اگه خود شما با این مورد مواجه بشید، چه می کنید؟
می تونید جلوی عصبانیتتون رو بگیرید یا نه؟
چی میشه که از اون ور میرن سینه زنی و خودشون رو درب و داغون می کنن، بعدش میان واسه دیگران این مشکلات رو درست می کنن؟ آیا به نظر شما عزا داری های این افراد، نباید بخوره تو سرشون؟
یه سؤال دیگه! به نظر شما، اگه مثلاً من با فرد خاطی همون رفتار رو عیناً انجام بدم، کار درستیه یا منتظر باشم که پلیس فتا 20 روز بعد به شکایتم رسیدگی کنه و تا اون روز مخ من سوت بکشه با زنگ و اس ام اس های فراوون و وقت و بی وقت و همچنین توهین ها و ناسزا های بی شمار؟
چرا ها، آیا ها و چه های زیادی تو ذهنمه که دیگه نمی خوام بیش از این سرتون رو به درد بیارم.
به امید روزی که هر چیزی که وارد این مملکت میشه، همراه با فرهنگ استفادش وارد بشه نه صرفاً جهت پر شدن جیب و حساب شخصی تجار و کسبه ی محترم.
امیدوارم مسؤولین این مملکت هم به جای اینکه سطحی ترین و راحت ترین راه، یعنی فیلترینگ رو انتخاب کنن، یه ذره هم واسه تفریح جوانان این مملکت دست به کار شن و هی نیان شبکه ی ملی اطلاعات رو بکوبن تو سر مردم.
شاد و پیروز باشید
بدرود

۱۹ دیدگاه دربارهٔ «ورژن جدید نامردی رو ایرانیان روانه ی بازار کردن (اگه دوست دارید بخونید، بد نیست)»

سلام ای بابا این بلاها اما به شکل عادی برام افتاده شمارهام تحت حصار مزاحمتهای وقت بی وقت هست و منم بی اهمیت خطامو یا خاموش میکنم یا کل تماسامو لیست بلاک گزاشتم و بخدا سپردم برام مهم نیست چون با هیچ احدی ارتباط ندارم و چند نفری محدودی ک باهام هستن رو هر وقت بخان یه جور حرف میزنی

درود بهار خانم گرامی. وقت شما به خیر. البته که حضور شما و خانم های هم نوع در گروه های واتسپی مطمئناً باعث میشه یه سری افراد ذاتاً مریض به چنین مزاحمت هایی دست بزنند. چند وقت پیش واسه یکی از خانم های هم نوعمون این اتفاق افتاده بود و از طرف یکی از آقایون نابینا که اتفاقاً گاهی اوقات در محله هم یا پست می زنن یا کامنت می ذارن مزاحمت های پی در پی و بی شماری به انحا و اشکال مختلف براشون ایجاد شده بود. من پیشنهاد می کنم به خانم های نابینا که با اسم مستعار یا پسرونه وارد گروه های واتسپی بشن.
خطم رو که نمی تونم عوض کنم چون یه جورایی همه این شمارم رو دارن و گاهی اوقات هم از من برای مراسم برای اجرای برنامه هایی نظیر قرائت قرآن دعوت میشه، با همین خط تماس می گیرن. در حال حاضر گوشی هوشمند هم ندارم که شماره های مزاحم رو بذارم تو لیست سیاه اما به محض اینکه تهیه کنم مجبورم این کار رو انجام بدم. شاد باشید و سپاس از حضورتون

درووود. خوبی آیا. خَخ. میگم واس منم پیش اومده. یه آقایی باهام تماس گرفته بود منم وقتی دیدم شمارش نا آشنا هست آروم حرف زدم.
اینو بگم که آیدی اسکایپ به اسم و شماره ی من درست کرده بودند.
خلاصه یارو تماس گرفت و منم خیلی ریلکس اومدم تو اتاقم و آروم باهاش حرف زدم. گفتم خانواده هستند نمیتونم بلند حرف بزنم.
خَخ پنج هزار شارژ ازش گرفتم که باهاش قرار بذارم و یه شب پیشش باشم بازم خَخ.
امتحان کن ضرر نداره.
آره خلاصه اسم منو به اسم یه خانم تن فروش نابینا زده بودن تو اسکایپ و واسم آیدی درست کرده بودن.
فقط میخوام بگم اتفاقی که میفته مهم نیست. طریقه ی برخورد با اون اتفاقه که مهمه.
بینم چه میکنی. مرسی از پست. اینجور آدما رو باید داغ کرد داغ.

سلام و درود بیکران به داداش گلم پوریا جون ببین اول که واقعاً مخم سوت کشید یعنی چی چرا بعضیا این قد بیشرمانه چنین کارهایی رو میکنند نمیگن اگه یکی با خود یا برادر یا خواهرشون چنین کاری رو بکنه چه کار میکنن ببین من که دعا میکنم هر چی زودتر از شر این مزاحمان راحت بشی من یکی اگه باشم و با چنین امری مواجه بشم بدون تردید اول یه کم عامپر میسوزونم بعدش کمی اصبی میشم و بعدشم به پلیس فتا میزنگم چون که این کار اینا مصداق بارز یک جرمه که حالا وارد جزیاتش نمیشم ولی اگه تو بازم بخوایی این کار رو در مقابل کار اون تکرار کنی خب تو هم مرتکب جرم شدی ببین این کسایی که این کارا رو میکنن و بعد میرن اضاداری آقا امام حسین اول که اون اضا داری بخوره تو کمرشون این اضاداریشون بدرد … میخوره آخه امام حسین کی راضی میشد که تو یکی رو اذیت کنی با روح روان و عابروش بازی کنی بعد بیای اضاداری به هر حال بهت حق میدم اصبانی کلافه و ناراحت باشی ببین ما ایرانیها خودم رو هم منظورم هست بی جنبه هستیم یه چیز یا یه امکان یا یه شبکه ی اجتماعی وقتی وارد کشورمون میشه اول خوب حسابی یه سه چهار پنج سالی ازش استفاده میکنیم بعد تازه میخواییم فرهنگ استفاده ازش رو یاد بگیریم تا زمانی که این طوری باشه آش همین آشه و کاسه همین کاسه هست تا زمانی که ندونیم در سایت شیپور و دیوار تبلیغ چی رو باید کرد و در اینستا و تلگرام باید چی کار کرد بهتر از این هم نخواهد بود ببین یک عامل و دلیل این رفتارها هم بی کاری و نداشتن یه تفریه یا یه کار هستش به هر حال امیدوارم که این مزاحمتا به زودی شرش رو از سرت کم کنه و مرسی که بازم مث همیشه با پست عالیت بهمون یه سری چیزا رو هشدار دادی روزت خوش در پناه یگانه دادآر دادآفرین بدرود و خدا نگه دار

درود احمد عزیز، وقتت به خیر. ممنون از دل گرمیت، آخه من شنیدم پلیس فتا در این طور موارد به اون سرعتی که به موارد دیگه رسیدگی می کنه، نمی رسه و هی باید بری دادگاه و نامه بگیری بعد بیای با سند حرف بزنی و… مثل قضیه ی اون شش نفری که واسه ترانه ی happy کلیپ درست کرده بودن سریع عمل اگه بشه عالی میشه. چی بگم والله!؟ فقط می تونم متأسف باشم همین. ممنون از حضورت. شاد باشی

سلام: چی بگم.
واقعاً ایرانی ها تو بعضی چیزا نابغه هستند.
ولی امیدوارم از در تلافی در نیای.
اگه حوصله شو داری هرچند کنده ولی شکایتت رو پیگیری کن وگرنه یا یه جوری تماسهای مزاحم رو بلاک کن یا خطت رو عوض کن.
اگه اندروید داشتی میتونستی تماس از شماره هایی غیر از مخاطبینت را ببندی.
و فقط کسایی که شماره اش توی مخاطبینت هست میتونستن بهت تماس بگیرن.
اگه تو هم اقدام تلافیجویانه بکنی، دیگه هرچند دیر ولی شکایتت به جایی نمیرسه.
موفق باشی.

درود محسن عزیز. ممنون دوست خوبم، نه دنبال تلافی نیستم، چون بلد نیستم کانال تلگرام تأسیس کنم، فعلاً که کلاً گوشیم رو سایلنته تا ببینم چی میشه، در طی این ۱۶ ساعت اخیر، ۱۰۶ missedcall و ۴۱ پیامک دریافت کردم، تو اکثرشونم گفته شده: عزیزم قیمت بده! خخخخخخخ واقعاً متأسفم. خط رو که گفتم نمی تونم عوض کنم اما با پاسخ ندادن کم کم خودشون از رو میرن. شاد باشی

هِءءءءءءء ای بابا!
ببین چطور آدمُ خراب میکنن! نام مردُ میزارن زن تن فروش!
بگم خدا جوری خرابشون کنه که ءءء. که خودِ خدا میدونه چجور.
واقعا که ءءء! خدا همه اعمالشون رو بزنه به کَلَّشون!
خب پوریا جون، شااااایَد دیییییر بررسی کنن. اما بررسی که میکنن.
برو به پلیس فتا‌یه بگو!

دیدگاهتان را بنویسید