خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

یه گردش دیگه توی محله محرم در سیزده مهر

سلام

خوبید؟ دلم خعلی واسه قدیما و رهایی تنگولیده. بدیش اینه که بلد نیستم هرچی تومه رو کلمه کنم. شایدم کلا همچین امکانی توی طبیعت کلا ذاتا نباشه و این نباشه که من نتونم. افکاری امثال مال من سخته گفتنش، نوشتنش، و حتی درک کردنش. بیخیل. اینم دومین ویژه پادکست یا ویژه برنامه ای که قولشو واسه دهه محرم از قبل داده بودم. آماده شد. البته مشغله های این روزام، بهم اجازه نمیدن زیاد درگیر باشم. رسیدن مسافر و مهمان از بیرون، دعوت چند جانبه از گروه های مختلف دوستان، آشنایان، اقوام و همسایگان به مجامع، محافل و اماکن مختلف، پروژه های فوق برنامه، و شغلم، همه و همه، دست به دست هم دادن تا من وقت کم بیارم و از خدا آرزو کنم این روزو ی هف هش ده ساعتی بیشتر کشش بده!

دانلود کنید. یه ماشین زمان که بردم به بچگیام. توی محله ی مام آدمای با صفا، شاد، با عشق و لوتی کم نیستند.

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «یه گردش دیگه توی محله محرم در سیزده مهر»

سلااام و درود بر موووووجی خوبی خب ای ول مخصوصاً اون سنج ودمام که منُ یاد اضا داری جنوبی و بوشهری انداخت نیست منم بچه جنوبم فقط اضا داری جنوبی بهم میچسبه از جنس بخشو خدا بیامرز الآن هم که یه میرشکاری داریم که میخونه میان خیمهی غمگین نشسته زینبِ نالان دو چشمش منتظر بردر دلش در صحنه ی میدان دمی بگذشته و صوته حسین بر او نمیاد و غیره که البته با لهجه شیرین و ناب جنوبی و بوشهری همراه با سنج و دمام میخونه به هر حال من که این روزا سخت در فکر پایان نامه هستم باید یک شنبه برم برای تمدیدش ولی یه کم توی موضوع دارم دیگه اذیت میشم خدا به خیر بگذرونه توی اضاداریاتون توی سینه زنیاتون وقتی که دارید با خلوص نیت دارید با خدا راض و نیاز میکنید منُ از دعاتون فراموش نکنید حسابی محتاجم به دعاتون حسابی دعام کنید التماس دعا اضاداریهاتونم قبول باشه حق نگهدارتون باشه شب خوش

سلام مدیر. گاهی باید نگیم و ننویسیم و نمی دونم باید چیکارشون کنیم ولی گفتن و نوشتنش رو بیخیال شو به جان خودم۱جا هایی سکوت واجب است!
گوشش نکردم باید برم دیرم میشه امروز که رسیدم خونه شیرجه روی سیستم برای گرفتن و شنیدنش الان فقط اومدم زنبیل بذارم شوتینگ نشم ته صف باقیش باشه بعد از ظهر!
درگیری های این مدلی رو هم بچسب و ای کاش شلوغی های اطرافت هرگز از جنس های نچسبش نباشن!
چه قدر من حرف می زنم! آخ جون!
من رفتم تا دوباره تأخیر نخوردم.
همیشه شاد باشی!

همیشه گفتن از حس درونی سخته, سختترش اینکه بگی و درک نشه, پس بهتره آدم بیخیالش بشه درستش هم همینه ههههه.
اما فایل, امیدوارم این دومین پادکست باشه اما آخری از محرم نباشه, این پادکستهای شما خیلی خاطره برام زنده میکنن که دیگه سالهاس تکرار نشدن برام. وقتی گوششون میدم مدتها توی اون حال و هوا هستم که شاید اون زمان قدرش را ندونستم..
لذت میبرید از زندگی, امیدوارم همیشه همینجوری باشه.

سلام
گاهی سکوت رساترین کلامه … اما همون دو کلمه ایی که نوشتی خودش کلی مفهوم داشت
پادگست آخرت از محرم شبیه قبلیه بود اما یکوچولو عزا داری جنوبی بهش اضافه شده بود… از صدای سنج و دمامش خوشم میاد
صدات واسه خوندن خوبه واسه مداحی که عالیه درآمدشم که حرف نداره
شب است و سکوت است و ماه است و من…

دیدگاهتان را بنویسید