خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

شنبه اول آبان همینطوری حرفم اومد

سلام
امروز من همینطوری میخوام یه چیزهایی رو بگم
قبلش بگم این نظر منه و اگر کسی خلاف نظر من رو داره دوست دارم با رعایت احترام نظر خودش رو بگه

امروز شنبه است و اول آبان
خب اونایی که آزمون استخدامی آموزش پرورش رو ثبت نام کردند
تا 21 آبان وقت خوندن دارند
هرچند که بسیاری میگن پارتی بازیه و فقط ازمون پول گرفتند و شنیده شده استقبال از این آزمون هم خیلی نبوده چون در آزمون قبلی معلوم نشد سرنوشت عده ای چی شد؟
ولی امید ما فعلاً به همین آزمونه من خودم به شخصه معتقدم تا وقتی در کشور ما شایسته سالاری به طور مساوات نباشه چاره ای نیست که کجدار مریض تو این آزمونها شرکت کنیم
ولو اینکه قبول نشیم.
عده ای به من گفتند شرکت نکن در نمیآیی ولی به هر حال شرکت کردیم.
در بحث اشتغال ما در کشور عقب ماندگیهای زیادی داریم بخصوص معلولین که هر دولتی که آمد یک شعاری داد و رفت
متأسفانه با تشکر از این دولت کریمه باید بگم از مسؤولان دولت فعلی هم تا امروز آبی گرم نشد
من که متأهلم و تا همین امروز یک ریال هم از سازمان محترم بهزیستی مستمری نگرفتم. پس وقتی شرایط اینطوریه مجبورم وقت بگذارم و در این آزمون که خیلی هم عادلانه نیست شرکت کنم.
چون رشته من که ادبیات عرب هست و در شهر ما قم این رشته رو نمیخواستند و من مجبور شدم شهر مجاوری رو انتخاب کنم.
دوستانی که این پست رو میخونید و در این آزمون شرکت می کنید.
توصیه من حقیر به شما اینه به حرفهای عوامانه که ممکنه اعصابتون رو به هم بریزه گوش نکنید و با جدیت و توسل برای روز جمعه 21 آبان آماده بشید و انشا الله قبول هم میشید.
این حرف من بود و فعلا بدرود

۹ دیدگاه دربارهٔ «شنبه اول آبان همینطوری حرفم اومد»

سلام دوست عزیز.
تموم تلاشتونو به عهده بگیرید.
انشا الله قبولید.
پارسال هم همسر بنده جناب هژبری شرکت کردن، بومی هم نبودن و مثل شما شهرستان مجاور محل سکونتشون شرکت کردن. فقط هم تنها پارتیشون خدامون بودن و خوشبختانه و فقط با تلاش خودشون و کمک پروردگار پذیرفته شدنو تازه چند وقتی میشه ک شروع به کار کردن.
خیلیها هم بودن که سعی میکردن با این حرفا منصرفش کنن ولی من و خودش امید داشتیمو همش میگفتیم ک اگه خدا بخواد رهامون نکنه هیچکی نمیتونه مانع موفقیتمون بشه و شکر خدا همینم شد.
دعا میکنم اونم از صمیم قلبم همه همنوعهایی ک شرکت کردن پذیرفته شن با این که سخته.
تا میتونید دروس تخصصی رو مطالعه کنیدو دروس عمومی هم از سوالاتی ک توی سایتها هست استفاده کنید.
امیدوارم بعدا ها خبر قبولیتون رو در قالب یه پست ببینمو خودم هم اولین کامنت رو بنویسم.
الآن مدال نمیخوام ک اون موقع یه مدال با ارزشو شیرینی خوشمزه بگیرم.
الحق ک اون مدال تو اون پست گرفتن داره.
به امید اون روز.

سلام بر آقای ضیاییفر تمام تلاشتون رو بکنید و توکلتون و اعتمادتون فقط به خدا باشه, مطمئن باشید از شما حرکت و از خدا حتما برکت خواهد بود و ما هم قابل نیستیم ولی براتون دعا و آرزوی موفقیت داریم و به حرف های نا امید کننده احد الناسی توجه نکنید و برید جلو که ان شا الله قبول خواهید شد.

سلام آقا مهدی. کامنت بانو رو از بیخ تا بن لایک. توکل به خدا دوست عزیز هرچی بخواد همون میشه. خدایی که دست حکمتش مرده رو زنده می کنه هر نشد دیگه ای هم ازش بر میاد فقط کافیه بخواد. پس بسپرید به خودش و هرچی می تونید تلاش کنید.
ما هم اگر دعامون قابل باشه می فرستیمش تا ببینیم تا کجا بالا میره.
به امید اینکه پست موفقیت شما رو اینجا ببینیم و حسابی شاد بشیم!
آمین!

سلام و درود بر آقا مهدی عزیز منم درسته که در این آزمون به دلایلی که فقط برای خودم موجه هست شرکت نکردم ولی بهتون میگم که آقایون و خانمای هم دلم که در این آزمون شرکت کردن با همت فراوان تلاش کنید و بخونید دیگه نتیجه هر چی بشه پیش خودتون سرتون بالاست که شما تلاش کردید اگه قبول شدید که شیرینی ما هم محلهی ها فراموش نشه که این عالیه و ماها هم دعا میکنیم و آرزو داریم که قبول بشید اما اگه قبول نشدید بازم تلاش کنید در این آزمون در نوبت بعد یا در آزمونای استخدامی دیگر شرکت کرده و با تلاش و همت و به امید خدا که بالاخره قبول شده و در کاری که دوست دارید انجام وظیفه کنید به امید شاغل شدن همه بیکاران جهان علی الخصوص بیکاران کشور همیشه سربلندم ایران روزتان خوش و خدا نگه دار

دیدگاهتان را بنویسید