خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
موسیقی

شب طولانی

درود بر شما دوستان عزیز.

امشب براتون یه هدیه آوردم تا در هرجا که هستید، به هر گونه که هستید، تنها یا در میان خانواده و یا دوستان، لحظات شادی رو سپری کنید و این لحظه ها رو با دیگران هم شریک بشید.

علی مولایی آهنگی رو به عنوان شب طولانی به مخاطبانش تقدیم کرده تا در کنار هم یلدایی به یاد ماندنی داشته باشند.

او فرزند یکی از معلمان دل سوز و با سابقه ایست که عمری را به مهرورزی نابینایان سپری کرده است.

سرکار خانم رفیعی که امیدواریم همواره شاد و تندرست باشند.

این هم لینک شب طولانی

شاد باشید و دیگران را هم شاد کنید.

Avatar photo

از فاطمه جوادیان

چند سالیست که در یکی از خیابان های پردرخت این محله، خانه ای ساخته ام. در خانه ما ساز هست؛ آواز هست؛ انواع بازیهای فکری برای کودکان و بزرگ سالها هست؛ ماشین و عروسک برای کودکان هست؛ چای و قهوه و چای سبز و شکلات داغ و ترشی و شربت هم به همراه بیسکویتهای خوشمزه هست. در محله مهمانی میدهم؛ به مهمانی میروم؛ و خلاصه روزهای خوبی درین محله دارم. باران که میبارد، کنار پنجره، گوش می سپارم به آمد و شدهای مردم؛ اتومبیلهایی که گویی همچون قایق بر روی امواج خیابان ها شنا کنان به سرعت در حرکت اند؛ به صدای باز شدن چترهایی که درست بعد از بسته شدن درهای آهنی خانه ها به گوش می رسد. چند سالی آموزگار کودکان استثنایی بودم. نمینویسم نابینا؛ چون، بیشتر آنها علاوه بر نابینایی، دارای آسیبهای چندگانه همچون کم شنوایی، اتیستیک، کم توانی ذهنی و نیز نارساییهای جسمی هستند. و حالا به عنوان کارشناس کودکان با آسیب بینایی در اداره آموزش و پرورش استثنایی استان حضور دارم و در سطحی وسیعتر سکاندار این کشتی خوش آتیه هستم. درس هم میخوانم تا به مدد علم نوین همچنان دلم را به خواسته هایم که همانا رشد و تعالی خود و فرزندانم هست، گره زده باشم. به راه بادیه رفتن، به از نشستن باطل. اگر مراد نیابم، به قدر وسع بکوشم.

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «شب طولانی»

درود بر شما دوستان عزیز. امیدوارم اونهایی هم که هنوز دانلود نکردند، به فایل گوش کنند و به اندازه شما لذت ببرند.
ضمنا عرض کنم که مادر آقای مولایی بینا هستند و عاشقانه به نابینایان تدریس می کردند و همچنان با شاگردان قدیمی در ارتباطی سازنده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید