خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود 94 قصه از مجموعه ی شهر قصه از شبکه پویا در روز یک ساله شدن گوش کنی شدن من و تقدیم قصه ها به آرمان کوچولو

با سلام خدمت هم محله ایهای محترم امیدوارم که همگی حالتون خوب باشه.

پس از اینکه امتحانات ترم اولم رو پشت سر گذاشتم  خوشحالم که فرصتی بدست آوردم تا بتوانم پستی در محله بنویسم.

دقیقاً یک سال پیش در چنین روزی بود که با راهنمایی عمو چشمه ی محترم اولین پستم رو در محله نوشتم و پس از اینکه به پیشنهاد عمو چشمه ی محترم به انتشار فایلهای آشپزی در محله پرداختم همواره سعی داشتم که مطالب مفیدی رو در محله قرار بدم.

از این رو تصمیم گرفتم تستهای کنکور رو که از دوستم دریافت میکردم در محله آپلود کنم تا بتونم به دانشآموزان کمکی کرده باشم.

همچنین چند کتاب حقوقی رو هم در محله آپلود کردم و به درخواست انجمن شنیداری حقوقی پس از ضبط کتابهای حقوقی در این انجمن به معرفی کتابهای ضبط شده در این انجمن مبادرت کردم.

در آخرین پستها ی خودم قبل از مهرماه هم لینک مستقیم کارتونهای دهه شصتی رو از سایت نوستالژیک قرار دادم و چند کتاب شعر صوتی از جمله شاهنامه ی فردوسی گلستان و بوستان سعدی و مثنوی معنوی رو هم در محله آپلود کردم.

در این پست از تمام افرادی که در کامنتها به بنده ابراز لطف نمودند تشکر میکنم خصوصاً از عمو چشمه ی محترم که مشوق آغاز نوشتن پستهای بنده در محله بودند.

همچنین وظیفه ی خودم میدونم که از جناب آقای خادمی که تشکیل دهنده ی این سایت بودند و از کسانی که با همت و تلاش اونهاست که ما نابینایان میتونیم در این محله از مطالب مفیدی که همنوعان و دوستان بینامون قرار میدند استفاده کنیم و با هم تعامل داشته باشیم تشکر ویژه داشته باشم و برای این افراد پر تلاش آرزوی خیر و سعادت داشته باشم.

همچنین اگه مطالب بنده براتون مفید نبوده و خسته کننده بوده از شما عذرخواهی میکنم.

هر چند در این چند ماه اخیر فرصت نوشتن مطلب و همچنین گذاشتن کامنت در پستها رو نداشته ام اما هر روز از سایت بازدید میکنم و از مطالب مفید شما استفاده میکنم. انشا الله همگی موفق و پیروز باشید و در زندگی به خواسته های مطلوب خود دست پیدا کنید.

در این پست میخوام لینک دانلود 94 قصه از برنامه ی شهر قصه از شبکه ی پویا رو براتون قرار بدم که از سایت تلوبیان دانلود کردم و پس از تبدیل به فایل صوتی در محله آپلود کردم.

در این مجموعه در هر قسمت یک قصه ی کودکانه از روی کتاب توسط یک گوینده به زیبایی برای بچه ها خونده میشه و در این قصه ها حتی صدای ورق زدن کتاب هم شنیده میشه.

البته در این قصه ها ماجرای هر قصه بصورت تصویری هم نشون داده میشه که با توجه به اینکه حجم کل فایلها بیش از 2 گیگ است من ترجیح دادم این قصه ها رو بصورت صوتی در محله آپلود کنم.

قبل از گذاشتن لینک دانلود قصه ها من تولد آرمان کوچولو رو به بابا و مامان خوبش تبریک میگم و این قصه ها رو به آرمان کوچولو تقدیم میکنم تا هر وقت مامانش مشغول انجام کارهای خونه بود برای آرمان نازنین بذاره و آرمان از شنیدنش لذت ببره.

شما میتونید این 94 قصه رو با حجم 225 مگا بایت از

 

اینجا

دانلود بفرمایید.

موفق و پیروز باشید خدا یار و نگهدار

 

۲۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود 94 قصه از مجموعه ی شهر قصه از شبکه پویا در روز یک ساله شدن گوش کنی شدن من و تقدیم قصه ها به آرمان کوچولو»

سلام ممنون از لطف شما خدا رو شکر امتحاتها خیلی خوب بود به لطف دوستانم که درسهای این ترمم رو بطور خودجوش بین خودشون تقسیم کردند و برام ضبط کردند امتحانهام رو بخوبی پشت سر گذاشتم شما هم موفق باشید.

عرض سلام و ادب و احترام خدمت سرکار خانم سلامی گرامی
انشالله که خوب باشید و
ممنونم که پس از یک وقفه ی ۵ ماهه با یک پست خوب و کودکانه به محله باز گشتید
انشالله اگر شد در اولین فرصت دانلود کرده و میگوشم
بازم ممنونم بابت این داستانها
شبتون خوش و خدا نگهدار

درود!
من این فایل بزرگ را برای اولینبار با کامی دانلود کردم و بعدا برم استخراجش کنم و بگوشم و اگر برای کودکان ۵ یا ۶ ساله مفید بود به خواهرانم بدهم تا برای کودکانشان استفاده کنند…
با تشکر فراوان از شما که زحمت میکشید و برای دوستان فایلهای مفید اینجا میگذارید…!

سلام زهراجان! ایشالا امتحانات ختم به عالی شده باشن!
وایی خداجونم! قصه! از دست این کودک درونم که خوابش نمی بره و همچنان بیداره! زدم واسه دانلود، اول واسه خودم، دوم واسه بچه هایی که قصه دوست دارن!
راستی تولدت یعنی تولد اینجایی شدنت مبارک!

با سلام و خسته نباشید
خدا بهتون توفیق بده و از این لینکی که گذاشتید خیلی خوشحال شدم . من تا شبها یک قصه برا پسر پنج سالم تعریف نکنم نمیذاره بخوابم . از بس تو این چند سال قصه تخیلی و بافتنی تعریف کردم قصه دونیم خالی شده . حالا اینو حتما دانلود می کنم و روی ام پی تری پلیر میریزم و هر شب یکی شو براش میذارم . باز هم تشکر . موفق باشید . یا علی

سلام
از پست خوبتون خیلی ممنونم
و از زحمتی که برای دانلود و صوتی کردن فایل هاکشیدید تشکر می کنم
فقط اگه براتون ممکن باشه گوینده و احتمالا بقیه کسانی که تو تهیه و اجرای این قصه نقش داشتن معرفی کنید ممنون میشم
پیروز باشید

sسلام خدمت شما من این قصه ها رو از برنامه ی اندروید تلوبیان دانلود کرده ام و دادن لینک از این برنامه امکان پذیر نیست شما یا میتونید از سایت تلوبیان اشتراکک بخرید و این قصه ها رو دانلود بفرمایید چون دانلود کردن از سایت تلوبیان رایگان نیست یا برنامه ی تلوبیان رو روی گوشیتون نصب کنید و رایگان دانلود بفرمایید و یا برای دریافت کارتونها و قصه ها با موبایل بنده ۰۹۱۳۶۲۷۸۰۷۲ تماس بگیرید چون بنده تقریباً همه ی کارتونهای قدیمی رو روی هاردم دارم

دیدگاهتان را بنویسید