خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود برنامه ی App Cloner

با سلام به همه ی دوستان گوشکنی.
چند وقتی توی سایت نبودم خیلی وقته پست نگذاشتم, در واقع پست به درد بخور پیدا نکرده بودم.
خب حالا بریم سر اصل مطلب.

دانلود نرم‌افزار نصب چند نسخه از یک برنامه برای اندروید (App Cloner 1.4.0)

از آنجا که سیستم عامل اندروید به ما اجازه نصب تنها یک نسخه از یک برنامه (نرم افزار) را می دهد برای استفاده همزمان از دو نسخه از یک برنامه اندرویدی می توانیم از نرم افزار App Cloner برای کلون کردن و کپی سازی نرم افزارهای موجود در گوشیهای اندرویدمون استفاده کنیم.
App Cloner یک نرم افزار برای نصب نسخه های ثانویه از اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی های اندرویدی ما می باشد که به ما اجازه راه اندازی دو حساب از یک برنامه را به صورت همزمان می دهد.

با استفاده از این نرم افزار کاربردی اندرویدی می توانیم با انتخاب و ساخت نسخه های کلون شده از برنامه  های نصب شده، میانبر آنها را در صفحه اصلی نمایش دهیم و نیازی به مراجعه به منوی نرم افزار برای دسترسی به اپلیکیشن های کلون شده نیست.
همچنین در صورتی که می خواهیم تغییراتی را در نسخه دوم اپلیکیشن مجزا از نسخه اصلی اعمال کنیم
App Cloner امکان شخصی سازی آیکون و نام و تنظیمات نسخه دوم برنامه مورد نظر را به ما می دهد.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان اشتراک گذاری برنامه های انتخاب شده با دیگران، ذخیره اطلاعات نرم افزار های کلون شده، ایجاد نسخه پشتیبان از آنها و حذف درخواست های دسترسی پشتیبانی از اکثر اپلیکیشن های کاربردی، مسنجرها و …
قابلیت تغییر آیکن اپلیکیشن کپی شده، بکاپ از برنامه ها، امکان تغییر زبان پیشفرض اپلیکیشن کپی شده، امکان حذف خودکار کش برنامه کپی شده هنگام خروج از آن، شخصی سازی های اپ های کپی شده اشاره کرد.
و حال

لینک دانلود

شما میتونین این برنامه را از این

دانلود

کنین.
حجم برنامه: 3.51mb
فکر کنم روی اندروید 4 به بالا اجرا بشه.
یا علی

۷ دیدگاه دربارهٔ «دانلود برنامه ی App Cloner»

سلام دوست عزیز. من ی برنامه شبیه اینو داشتم. اسمش پارارر اسپس بود. روی گوشی اس۵ نصب کردم زد داقون کرد گوشیمو خخخخ. میرم دانلود کنم حالا ببینم این میتونه noteفایو رو از پا در بیاره خخخ
ممنون از پست و برنامه. موفق باشی هاهاااا

دیدگاهتان را بنویسید