خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سایه های مرگ ، پسران نشان دار: مقدمه

بنام خدا
سلام دوستان گل هم محله ای. خوبید؟ امیدوارم همیشه خوب باشید.
از این به بعد هر جمعه یک بخش از رمان بسیار زیبای سایه های مرگ، پسران نشاندار رو میتونید به صورت آنلاین در همین سایت مطالعه کنید.
خوب امروز براتون مقدمه این رمان رو آوردم. امیدوارم لذت ببرید.
.
.
.
سایه های مرگ، پسران نشاندار: مقدمه
مقدمه:

باید اعتراف کنم اولین بار که با جوزف فازمن آشنا شدم تحت تاثیر رمان او قرار گرفته بودم. او خیلی از ایران می دانست و نسبت به تاریخ این سرزمین مطالعات فراوانی داشت.

برای من مثل خیلی از ایرانیان دیگر جالب است که یک نویسنده آمریکایی، قهرمان های اصلی رمانش را دو نوجوان شانزده ساله ایرانی قرار دهد.

نام یکی را آبتین بگذارد و نام دیگری را آروین! برای یکی سرنوشتی رقم بزند که مرگ حداکثر تا یک سال دیگر به سراغ او می آید و او به ناچار تن به ماجراجویی می دهد که فکر می کند تنها راه بدست آوردن زندگی اش است و دیگری سعی می کند همه چیز جز آنچه را که می بیند افسانه بخواند ولی در نهایت خود، به دام افسانه ها می افتد.

این یک رمان ساده نیست. جوزف فازمن نهایت سعی اش را کرده تا رمانی خلق کند که بی شباهت به ماجراجویی های افسانه ایی ست.

این رمان را با اجازه خود نویسنده ترجمه کرده ام و خوشحالم او به من اعتماد کرد و اجازه داد تا اولین نفری باشم که این رمان را در ایران در اختیار خوانندگان و رمان خوان های عزیز قرار می دهم. وقتی به آقای فازمن گفتم مقدمات ابتدایی چاپ رمان را پشت سر گذاشتم و می خواهم به دو روش عرضه و فروش آن را امتحان کنم؛ با نهایت سرور گفت:«از ایرانیان بخواه نقد و نظرشان را برای من بفرستند. من سرزمین آنها را دوست دارم و امیدوارم از خواندن آن لذت ببرند!»

پس لطفا نقدها و نظرات خود را به نشانی رایانامه

pneshandar@gmail.com

بفرستید تا بهترین ها را برای نویسنده کتاب بفرستیم.

و دوستانی که مایل هستند رمان چاپی را تهیه کنند می توانند از اواسط اسفند ماه با ما تماس بگیرند.

با احترام و سپاس

جواد فیضی

مجوز کتاب : برای بزرگ نمایی روی محل مورد نظر دوبار تاچ کنید

۵ دیدگاه دربارهٔ «سایه های مرگ ، پسران نشان دار: مقدمه»

دیدگاهتان را بنویسید