خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

وکلای محله؟ روزتون مبارک. جشن کوچولویی برای پاسداشت روز وکیل

سلام بر هم محله ایهای مهربونم.

خوبین؟

امیدوارم که حال دلتون حسابی خوب باشه

بچهها؟ موافقین امروز رو برای وکلای حال و آینده ی محله خاطره ای کنیم؟

موافقین که به پاس زحمات وکلای مهربون محله یه جشن کوچولو برپا کنیم؟

قطعا از خودتون میپرسین که چرا باید امروز رو برای وکلای محله جشن بگیریم؟ خب. جوابش کاملا مشخصه. روز ششم اسفند، توی تقویم ما، به نام روز وکیل نام گذاری شده. دقیقا به همین دلیل، میخوایم امروز رو بر ورق خاطرات خوب خودمون، و وکلای مهربون محلمون ثبت کنیم.

پس کیک و لوازم پذیرایی با من، جشن و تبریک با شما. توی کامنتا، حسابی برای وکلای مهربونمون سنگ تموم بذارین

وکلای حال و آینده ی محله؟ حامیان حق و حقیقت؟ روزتون مبارک

۳۷ دیدگاه دربارهٔ «وکلای محله؟ روزتون مبارک. جشن کوچولویی برای پاسداشت روز وکیل»

سلام. وایی ایول جشن! میمیرم براش! بچه ها داخل محله چند تا وکیل داریم آیا؟ من فقط بانو و احمد آقا رو می دونم که وکیلن و به جفتشون۲تا تبریک۲آتیشه شلوغ از مدل جیغی و اعصاب خورد کن میگم. دیگه کی وکیله؟ به جان خودم نمی دونم. پس فعلا، بانو جان، احمد آقا! روزتون مبارک! ایشالا سال های سال بدون خستگی پیروزی های پشت سر هم رو بزنید به نام خودتون و پرونده هاتون و۱عالمه چیز دیگه هم باید بگم که نمیگم چون دیر بجنبم همه خوراکی خوب ها رو می خورن واسه من هیچ چی نمی مونه. تا بقیه نرسیدن حمله به خامه نارنجکی ها!

سلام بر شما آقای ملکی و ممنون از پست خوبتون!
سلام بر تمام وکیلهای حال و آینده محله گوش کن روزتون مبارک. امیدوارم در شغل بسیار حساستون هر روز موفقتر از روز قبل باشید. و همچنین امیدوارم برای دفاع از حقوق معلولین و خاصه نابینایان و کمبینایان برنامۀ جمعی داشته باشید. قدر خودتون رو بدونید چون چشم امید بچه های محله در زمینه حقوق به عملکرد شماست.
با اجازه از فرصت استفاده میکنم و یه تبریک ویژه خدمت بانوی عزیزم عرض میکنم. بانوجون روزت مبارک.

من باز اومدم! غزل بذار زمین جارو رو باور کن نمی دونستم. اسم چند تا دیگه از وکلای محله الان رسید بهم.
غزلکم! فهیمه خانم تقوی و آقای زمانی و اگر درست خاطرم مونده باشه جناب علیوردیلو! به شما هم تبریک میگم و امیدوارم پرونده های کاری و تمام صفحات دفتر زندگیتون پر باشه از نشان های پیروزی های بسیار شیرین! شکلک جلوی میز ایستادم طوری که کسی ظرف شیرینی رو نبینه تمامش بشه واسه خودم!

درود محمد جان. منم به تمامیِ دانشجویان و فارغ التحصیلانِ رشته ی حقوق و زیر شاخه های مُختَلِفِش و کسانی که به کسوتِ وکالت رسیدن و یا در شُرُفِ رسیدن بهش هستن تبریک می گَم.
آرزو می کنم هیچ وقت از اون پرونده هایی که حُکمِش از قبل مشخص شده چیزی نصیبِتون نشه.
همگی پیروز باشید

سلام.ممنون از شما بابت پست خوبتون.
یه سلام ویژه هم میکنم به وکلای محله.اسم نمیبرم که خدایی نکرده کسیرو فراموش نکنم.
بهتون تبریک میگم.امیدوارم
همیشه موفق باشید و تجربه های موفقیت آمیزی داشته باشید.
شغل حساسی دارید.مطمئنم از پسش بر میاید.شاد و سر بلند باشید.

ضمن تشکر از پست خوبتون من هم به وکلای محله علی الخصوص خانمها تقوی قاسمی و آقایان علیوردیلو، جناب عبدالله پور و جناب فرجی تبریک عرض میکنم و آرزوی موفقیت و سربلندی برای این بزرگواران دارم. موفق باشید

سلام و وقت همگی بخیر.منم این روز رو به وکلای حال و آینده ی محله تبریک میگم از جمله دوستان عزیزی چون آقای علیوردی لو و جناب عبدالله پور که بنده همیشه به این دو عزیز زحمت داده ام و این آقایان با بزرگواری و روی خوش پذیرای مزاحمتهای بنده بوده اند.همچنین تبریک میگم خدمت خانمها بانو و غزل و خانم سلامی و سایر دوستان.برای همگی آرزوی موفقیت و بهروزی در همه ی امورات زندگی را از خداوند خواستارم.با سپاس از جناب ملکی و بدرود.

سلام بر همه هم محله ایها. اول جا داره از محمد عزیزم بابت این پستش تشکر کنم. من هم به نوبه خودم این روز رو به تمامی وکلای حال و آینده محله علی الخصوص احمد آقا خانم بانو خانم دکتر تقوی آقای دکتر زمانی و برادر خودم علیرضا علیوردیلو تبریک میگم و امیدوارم منم بتونم در این رشته مثل این دوستان درخشش کنم و خدمتی هرچند کوچک به جامعه خودم در راه حق و حقیقت کرده باشم. پاینده باشید.

سلام! الآن اومدم محله و این پست رو دیدم! از همگی که تبریک گفتین و نگفتین، به یادمون بودین و نبودین و کلا از همه خیییلی تشکر میکنم و منم به همکارای نازنینم تبریک میگم. شاد باشین همیشه دوستان و بازم سپااااس

سلام.
من هم این روز بزرگ رو به هم رشته ای های بزرگوارم تبریک میگم و امیدوارم تمام وکلا به ویژه وکلای این محله همیشه در کارشون موفق و پیروز باشند و قدمی از جاده حق و حقیقت دور نشن.
برای خودم هم امیدوارم به زودی به جمعتون بپیوندم.

خب من تو پست تبریک گفتم. ولی بر خودم واجب میدونم که اینجا هم تبریک بگم.

وکلای مهربون محله؟ صمیمانه این روز رو بهتون تبریک میگم، و از خدای منان سلامتی، و پیشرفت روز افزونتون رو خواستارم. امیدوارم که مدافعان حق و حقیقت باشین، و همیشه حق رو فریاد بزنین. لحظاتتون سرشار از حضور پر مهر خدا

سلام از لطف جناب ملکی بزرگوار و تمام دوستان بسیار ممنونم. تازه از سفر برگشتم با دیدن این پست و این همه لطف، کلا خستگی در رفت. فقط دوست دارم بدونید تبریک این جا و این جشن خیلی بیشتر به من چسبید تا جشنهای پر از تجمل کانون وکلا که تا الان رفتم. این جا همه تبریکها خالصانه و پر از صمیمیت و دوستی بود. امیدوارم روزی فرا برسه که همه ما باور داشته باشیم که اصل بر برائت آدمهاست. باور داشته باشیم که آدمها صرفنظر از هر عقیده و اعتقاد و طرز نگاه به زندگی، به صرف انسان بودن محترمند و عزیز. و به صرف همین انسان بودن حقوقی دارند که هیچ کس حق نقض اونها رو نداره. باز هم از تبریک تکتکتون ممنونم. همین جا میگم تمام قد در خدمتم تا اگه کسی مشکل حقوقی داشت تا حد توانم بهش کمک کنم.

اوه راستی این قدر ذوق کردم که کلا فراموش کردم بگم امیدوارم هر سال به تعداد وکلای این سایت اضافه بشه. خب در حال حاضر تشریفات وکیل شدن از شکستن شاخ قول سختتر شده. اول که قبولی تو آزمون ورودی کارآموزی هست که شدید توش رقابت زیاده و این هر سال قبول شدن رو سختتر میکنه. بعدم دادگاه رفتن و گزارش نوشتن و از آخرم که آزمون اختبار دادن که فشردگیش این قدر زیاد هست که من که شخصا روز آخرین امتحان شفاهی تب کردم. اما خب من مطمئنم این جا پر هست از استعدادهای ناب که نوید آیندهای روشن واسه حقوق این مملکت میده. امیدوارم همه حقوقیهای اینجا به اون جایگاهی که لیاقتش رو دارند برسند.

سلام با عرض تبریک به وکلای فعلی و وکلای آینده به خصوص وکلای هم سرنوشتی و تبریک ویژه به آقای عبدلاه پور دوستان وکیل روزتان مبارک ایامتان به کام رعایت انصاف و احقاق حق مظلومومان و محرومان فراموش نشود…

سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان.
من هم به نوبه خودم این روز رو به همه هم رشته ای های بزرگوار و وکلای محترم تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم روز به روز زندگی و کارشون سرشار از موفقیت و پیروزی باشه.
از خدا میخوام روز به روز بیشتر به حق و حقوق احترام گذاشته بشه و حق هیچ شخصی پایمال نشه.
بابت پست بسیار سپاس.

سلام خدمت آقا محمد عزیز و دوستای گلم توو محله نابینایان. از پست ارزشمندت بسیار سپاسگزارم. منم به همه دوستای وکیلم و اونایی که دلشون پی این شغل با ارزشه تبریک میگم. از این که میبینم دوستای عزیزم مثل بقیه وکلا و حتی گاهی بهتر از اونا دارن کار میکنن، به خودم میبالم. به امید موفقیت همه دوستان.

درود بر همه برو بچای حقوقی و وکلای بالفعل و بالقوه. برای همگی آرزوی موفقیت روز افزون دارم و روز وکیل رو بهشون شادباش میگم. دوستان اسامی برخی رو گفتند که من دیگه تکرار نمیکنم فقط یادی از دو تن از این عزیزان میکنم که خیلی وقته افتخار حضورشون رو نداریم یکی جناب ستوده شیرازی و دیگری مسافر محله یا همون سرکار خانم نگین حیدری هستند که امیدوارم مسافرتشون بیش از این طول نکشه و بار دیگه به جمع ما ملحق بشند. به هر حال بچههای حقوقی و وکیل روزتون خجسته و مبارک. از همینجا به دکتر صابری هم تبریک میگم ایشون چند سال پیش حق الوکاله را رکورد زد که نمیدونم با اون همه پول چیکار کرد خخخخخ خلاصه که نوش جونش. ولی آقایون و خانمای وکیل سعی کنید بی انصاف نباشید هوای بی بضاعتها را داشته باشید طرفدار حق باشید هرچند که موکلتون نباشند. پیروز و پر افتخار باشید.

سلام و تبریک خدمت وکلای بالقوه و بالفعل محله
امیدوارم امروز مبارکتون باشه و روز به روز شاهد پیشرفت شما باشیم و همچنین جیبهاتون پر پولتر بشه این اصل کاری رو نباید فراموش کرد پس بازم امیدوارم پرونده های راحت و پر پول گیرتون بیاد

سلام ,
منم به تک تک شون , تبریک میگم .
امید که بدنبال حق و احقاقش بر بیان و تن به هر پرونده ای ندن .
کار بسیار پر بازده ای هست به نظرم و میتونن دوستان درش موفق بشن .
دوستانی هم کمک مون کردند و ازشوون همینجا , تمام قد سپاس ام رو ابراز میکنم .
از شما هم تشکر

دیدگاهتان را بنویسید