خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی یازدهم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

خیلی سریع بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و چهار رأی.

پست سوم: دانلود آموزش بازی بتل شیپ (از مجموعه بازی های Rs): ارسال شده در دوشنبه، هجدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و یک، توسط سجاد آریانفر، با سه رأی.

پست دوم: بازی خانه های رنگی – ایرانی و کاملا پارسی مخصوص نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، چهارم خرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط میثم امینی، با دوازده رأی.

و پست منتخب شما در مرحله ی قبل: گزارش بازدید از نمایشگاه نابینایان و کم بینایان ۲۰۱۱ آلمان: ارسال شده در شنبه، ششم خرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با چهل و نُه رأی.

و اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی قبل کسی نیست جز: حسین بلوردی.

حسین بلوردی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ی مورد نظرتون رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی من نوشته شده ارسال کنید.

اما در مرحله ی یازدهم، مطالبی که از تاریخ پانزده خرداد هزار و سیصد و نود و یک تا چهارده تیر هزار و سیصد و نود و یک منتشر شدن مورد بررسی قرار گرفت.

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز سه شنبه، هشتم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله از جشنواره شرکت کنید.

به قید قرعه به یک نفر از کسانی که در این مرحله شرکت کنن، صرف نظر از این که کدوم پست رو انتخاب کنن، یک شارژ دو هزار تومنی اهدا خواهد شد. در پایان جشنواره در مردادماه هم به سه نفر از کسانی که در بیش از هفتاد مرحله از جشنواره مشارکت داشتن، سه جایزه ی صد هزار تومنی اهدا خواهد شد. هرچی بیشتر از هفتاد مرحله مشارکت داشته باشید، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

اما پستهای منتخب این مرحله از این قرارند:

1: روش پیدا کردن نامه های خوانده نشده در Gmail: ارسال شده در یکشنبه، چهاردهم خرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

2: راه اندازی مسیریاب موبایل: کاملترین نقشه های کلانشهر های ایران: ارسال شده در یکشنبه، یازدهم تیر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

3: زندگی خصوصی مجتبی خادمی از پریروز تا حالا: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

منتظر مشارکت پرشور شما هستم.

عیدتون مبارک.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۷ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی یازدهم»

سلام ۲. تو مرحله قبل همه از رو دست من تقلب کردند گفته باشم. این مرحله هم همه از رو دست پری‏سیما دارند می‏نویسم. گفتم هشدار بدم.

سلام پسرم حسین آکله نژاد. ضمن عرض تبریک و شادباش. تو دیگه یه دو تومنی برنده شدی. برو بیشین یه گوشه. دیگه نوبت ماهاس. وعه. مث این نذری بیگیرا هی میگیره باز میاد وامیسه تو صف. برو وخی وخی برو از صف بیرون.

سلام مهندس.
ببین فقط یه مهندس میتونه مچ بگیره ها خخخ.
من زمانی که داشتم پستهای این مرحله رو بررسی میکردم، به دلیل کمی تعداد پستها، نتونستم سه پست خیلی با کیفیت بالا پیدا کنم. از طرفی در مرحله ی قبل سه پست خوب داشتیم و این پست رو توی مرحله ی قبل نذاشته بودم. به همین خاطر فرصت رو مناسب دیدم که حالا که مرحله ی یازدهم دچار کمی پست شده این پست رو تو یه مرحله بالاتر شرکت بدم. البته شاید کار قانونی نبود ولی به هر حال بهتر از این بود که برای این مرحله دو پست رو انتخاب کنم.
خلاصه یه کم تقلب کردیم خخخ.
ممنون از حضورت.