خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
حقوقیها دانلود. آموزش برنامه ی سامانه قوانین.

درود هم محلیها. درود گوش کُنیها. درود حقوقیها که بسی بسیار ازتون میترسم خَخ.
چیه خب. میترسم دیگه. ای بابا. یعنی حتمی باید توضیح بدم چرا؟ یعنی نمیشه توضیح ندم. اه ولم کن میخوام حرف بزنم. آهان. حالا شد.عیدتون مبارکها باشه بچه ها.
خوبین آیا؟ خوش میگذره آیا؟ با عید و تعطیلاتش چه میکنین آیا؟ سفر رفتین آیا؟ از زندگی لذت میبرین آیا؟
دوست دارین یه برنامه ای داشته باشین که همه ی قوانین رو به صورت یک جا داشته باشه آیا؟ دوست دارین در زمینه قوانین به روز باشین آیا؟ میخواین همه چی رو در مورد قوانین کشور قبل و بعد از انقلاب رو فقط و فقط با یه جست و جوی ساده داشته باشین یا نه آیا؟
نظرتون چیه که در مورد قانون اساسی کشورهای دیگه هم اطلاعات داشته باشین.
خلاصه اینا رو گفتم تا بهتون بگم با دست پر خدمتتون رسیدم.
و از اونجایی که من نخود هر آشی هم هستم, واس همین آموزش این برنامه رو هم واسه تون گذاشتم تا بهتر ازش استفاده کنین. خَخ.
این برنامه تحت وب هست و با استفاده از برنامه ی موزیلا که به صورت پرتابل در کنارشه اجرا میشه. البته این نسخه ی کامپیوتری هستا. یه وقت فک نکنین اندرویدیه ها. من در زمینه ی اندروید فعلاً صفر صفر که چی عرض کنم. خیلی کمتر از صفر هم هستم.
در کل که سامانه ی جامع و کاملی هست و همه چی از همه جا توش پیدا میشه خَخ. ولی نمیدونم قوانین مربوط به کامبیز هم توش هست یا نه. این موردو خودتون بررسی کنین لطفاً.
دیگه معرفی بسه, چون توضیحات تکمیلی رو تو آموزش واسه تون دادم.
باز هم عید رو بهتون می تبریکم شدیییید. اینم برنامه با آموزش و با حجم 209 مگابایت.
از همینجا دانلود کنین.
امیدوارم ضمن استفاده و لذت بردن از این برنامه, از عید و بهار هم لذت ببرین و سال خوبی داشته باشین.
هر روزتون نوروز, نوروزتون پیروز.
امضاء, نخود هر آشی که شما فکرشو بکنین. خَخ.
ما در رفتیم. الفرااااااار.

۲۱ دیدگاه دربارهٔ «حقوقیها دانلود. آموزش برنامه ی سامانه قوانین.»

سلاااام و درووود بر داااش علی
خوبییی آیااا خوش میگذره آیا خوشی آیا
حالا دیگه پا تو کفش من میکنی حالا دیگه برامون آموزش حقوقی میذاری یاااالااا بگو نرخ دیه امسال چه قد اعلااام شد خخخخخخ
به هر حال داش مرسی زدم برا دان هر چند که حجمش خعععععععععععععلی زیییییاده بااااابااا اگه برنامه و آموزش رو جدا میکردی عالی بود
برای دوستای حقوقی اندرویدی بگم که شماها هم میتونید هم از اون مجموعهی که بانو توی محله گذاشته استفاده کنید هم میتونید از اخبار و قوانین دیدبان هشتم که در مایکت هست استفاده کرده و هم میتونید مث من برید کافه بازار ۵ هزار تومان ناقابل پول لطف کنید و اپ بسیییار عالی و پر از قوانین و تقریباً کاملترین اپ حقوقی در زمینه قوانین رو بخرید و بنصبید و حالش رو ببرید البته یه اپ دیگه هم هست که باید خریده شود اونم محاسبه مهریه به نرخ روز از مارکت مایکت به نرخ دو هزار تومان هست ببین اینا مال من نیستا و منم نمیخوام تبلیغ کنم بلکه فقط قصدم اطلاع رسانی در این زمینه بوووود
به هر حاااال داش علی تا کلامون با هم توی هم نرفته پات رو از کفش من بکش بیرووووون خخخخخ شوخی کردما داش خوش بااااش دمت هم شدییییید جیییییز سرت هم خوش و سلامت عیدت نو دوباره مخلصم صبح خوش و خدا نگهدار

درود احمد. خَخ. من پا تو کفش تو نکردم که. کفش تو پای تو کردم عزیزم. تازه چی فکر کردی. وقتی فایل رو استرک کنی, حجمش حدود یه گیگ میشه عزیزم.
برنامه خوبیه, حتمی استفاده کن و لذت ببر. سال نو رو هم بهت می تبریکم شدییید. برقراااار باااااشی.

درود عمو جوووووون. کار خاصی که نکردم عمویی. فقط داشته هامو دارم به اشتراک میذارم. تو هم به من لطف داری عزیزم. آره خداییش. برنامه با حالیه. همه چی توشه. همه چی, از همه جا.
مرسی که هستی و باز هم سال نو رو بهت می تبریکم.

دیدگاهتان را بنویسید