خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
موسیقی

دانلود ریمیکس, قسمت دوم, کاری از محسن صالحی

به نام خدا.

سلام. حالتون خوبه؟

کیا قسمت اول ریمیکس من رو گوش دادند؟

هرکی قسمت اول رو گوش نداده از این پست حتما گوش کنه.

 

و اما ریمیکس قسمت دوم:

تهیه کننده: محسن صالحی

 

زمان ریمیکس: 18 دقیقه و 32 ثانیه

 

حجم ریمیکس با کیفیت 320 kbps: 42 مگابایت

 

کیفیت 128 kbps: 17 مگابایت

 

لیست آهنگ های به کار رفته در این قسمت:

سعید کرمانی: بگو آره.

رامین بیباک: تو رو دارم.

رامین بیباک: تا دنیا دنیاست.

امیر فرجام: چه عالیه.

مرتضی پاشایی: حس جدید.

افشین آذری: فیلم هندی.

حامد همایون: شیدایی.

حامد همایون: مردُم شهر.

علی زندِوکیلی: لحظه شیرین.

مازیار فلاحی: ماه هفتم.

پازل باند و حمید هیراد: بی تاب.

احمد صفایی: دوست داشتنی.

 

امیدوارم که از شنیدنش لذت ببرید.

 

دانلود با کیفیت 320 Kbps

 

دانلود با کیفیت 128 Kbps

موفق باشید.

Avatar photo

از محسن صالحی

محسن صالحی، متولد 1369، نابینا، دارای مدرک تحصیلی دیپلم تجربی، ساکن شهرستان سمیرم. از سال 94 به علت بیماری RP بیناییم رو به طور کامل از دست دادم. از سال 95 در بزرگترین پایگاه اینترنتی نابینایان:
Gooshkon.ir
خدمت‌گذاری کردم. تولید برنامه ای با نام هات گوش کن که یکی از بزرگترین فعالیت‌های رسانه ایِ جامعه نابینایی به شمار میره رو از همون سال شروع کردم و سعی کردم با انجام فعالیت‌هایی نظیرِ دعوت از هنرمندان به هات گوش کن و آشنایی‌ها و مصاحبه‌ها در مناسبت‌های مختلف قدم مثبتی رو در جهت فرهنگ سازی و معرفی هرچه بیشتر نابینایان به اجتماع بردارم. در این مدت از هنرمندان مختلف از جمله دوبلورها، خوانندگان، بازیگران و دیگر عزیزانی که افتخار ایران هستند دعوت به عمل آوردیم و خوشبختانه به نتایج مثبت و درخشانی دست پیدا کردیم. از سال 97 هم مدیریت مجموعه محله نابینایان که از هر لحاظ به صورت داوطلبانه اداره میشه رو بر عهده گرفتم و در طی این مسیر و در گذر زمان اتفاقات بزرگی در زمینه‌های مختلف از جمله تأسیس رادیو اینترنتی محله و فعالیت‌های متعدد رادیویی، تشکیل کلاس‌های مختلف آموزشی و کاربردی، گسترش کتابخونه دانش آموزی محله، ایجاد و تلاش برای افزایش کیفیت بستری برای بالا بردن سطح ارتباط و تعامل همراهان نابینامون با همدیگه و با دوستان بینایی که عضو محله‌ی ما میشن و باهامون می‌مونن و همراهمون ادامه میدن و بسیاری موارد دیگه رو در کنار هم تجربه کردیم و همچنان تجربه میکنیم.
در مجموع سعی می‌كنیم هرچه بیشتر ایده پرداز باشیم و در حد توان خودمون از انجام هیچ كاری برای بهتر و موفقتر بودن و تلاش برای مرتبط شدن با اجتماع بزرگی که درش زندگی می‌کنیم پا عقب نذاریم.
کارنامه محله نابینایان تا اینجا سرشار از نقطه‌های مثبت بوده و از حالا به بعد هم به یاری خدا ما همچنان به پیش خواهیم رفت و در راهی که شروع کردیم ثابت‌قدم، استوار و به لطف خدا پیشرو خواهیم بود و از کمک و همراهی هر کسی که به هر شکلی مایل به این همراهی با ما و با محله نابینایان باشه، از جمله گویا کردن کتاب‌های درسی و غیر درسی برای نابینایان، نوشتن و روایت توضیح صحنه‌های فیلم‌ها و سریال‌ها در جهت تولید فیلم‌ها و سریال‌های توضیح‌دار، اشتراک تجربیات مفید برای بالا بردن آگاهی نابینایان و همگامی هرچه بیشتر با اجتماعی که درش زندگی می‌کنیم و خلاصه هر نوع حضوری که از جنس صفا و دل باشه استقبال می‌کنیم و دست‌های همراهان و دوستان جدید محله رو هم در کنار عزیزان و آشنایان قدیم می‌فشاریم.
آیدی تلگرام: @hotgooshkon1.
ایمیل: hotgooshkon@gmail.com
تا همیشه دلتون شاد.

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «دانلود ریمیکس, قسمت دوم, کاری از محسن صالحی»

سلام محسن جان من اب و هوای شَهرت رو خیلی دوست دارم و به خصوص کشک و قارا و ماستش رو زیاد هم به اونجا اومدم نمی دونستم همچین هنرمندی داره
امکانش هست طریقه میکس کردنت و نرم افزاری رو که باهاش کار می کنی رو به من هم اموزش بدی ممنون میشم اگر تو کامنت پاسخ برام شمارت رو بزاری لطف کردی نسبت به من بدرود

سلاااااام سلاااام داااااش محسن
خوووووووفیییی یا بهتریییییییییی آیییییاااا
آقا برو کنار برو که دیر رسیدم بزن بریم برا دان شدن خب این رو زدم برا دان آی آقایووون خانماااا بدو بیاااا که میکس خفن داااش محسن رو آوردیییم آی بدو بییییا تا تموووم نشده خععععلیییی شیرینه فرد اعلاااش رو آورده به شرط چاقو هم هست بخور و ببر خخخ
خب این رو دان و میگوشم
سلامم رو به ای اسپیک هم برسون و بگو مگه نبینمت خفهت میکنم یه جوووور آتیشت میزنم که خودتم خودتو نشناسی
داداش گلم مرسی بخاطر این ریمیکس
روزت خوش و مث فالوده شیرین البته به تعم آبلیمو خخخخ روزت جیییییز سرت خوش و بااااای

سلام علی اکبر.
ریمیکس یعنی همین که چندتا آهنگ رو به صورت مناسب و ریتمیک کنار هم قرار بِدی.
این روزها ریمیکس خیلی طرفدار داره و منم گفتم تا جایی که از دستم بر میاد این کار رو انجام بدم و در اختیار هم محله ای ها بذارم.

دیدگاهتان را بنویسید