خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
کامپیوتریها دانلود. آموزش تبدیل فایل ورد به فایل راهنما.

درود هم محلیا. درود بچه ها. چی کار میکنین؟ چه خبرا؟
کجاها رفتین؟ چی کارا کردین؟؟ خَخ نمیدونم اینا چه ربطی به این آموزش داره. والا.
خلاصه که, ما چی کار کردیم. شما چی کار کردید. چی کار قراره بکنیم. خَخ.
بگذریم. یه برنامه یعنی یه مجموعه برنامه واسه تون اوردم که البته نمیدونم به درد همه میخوره یا نه.
کار این برنامه ها تبدیل هست. فایلهای ورد به فایل راهنما, فایلهای راهنما به فایل ورد, فایلهای راهنما به PDF, و خلاصه که کارش درسته.
بیشتر هم به درد برنامه نویسا میخوره.
دوستان این برنامه ها در عین سادگیشون پیچیده هستند و خلاصه بهتون گفته باشم که اگه به دردتون نمیخورند, یه وقت الکی حجم حروم نکنین.
تا اونجایی که بضاعت اطلاعاتیم و وسعم اجازه داده, سعی کردم یه توضیحات به درد نخوری ارائه بدم که البته قطعاً خالی از عیب و ایراد هم نیست.
خب اول یه توضیحاتی در خصوص این برنامه ها واسه تون میذارم, و بعدش هم میریم سراغ لینک دانلودwordtohelpSoftany WordToHelp یک نرم افزار بسیار کاربردی و آسان برای کمک به نویسندگان و برنامه نویسان است. شما فقط متنی را در Microsoft Word بنویسید و از این برنامه کمک بگیرید تا طیف وسیعی از فایل های کمکی را باز کند مانند: ( HTML help(.chm), Web-based help و PDF ) . این برنامه شامل 20 قالب مختلف را برای نمایش فایل راهنمای شما میباشد، بنابراین شما میتوانید مدارک و متون با ظاهری حرفه ای و بدون نقص تهیه کنید، حتی زمانیکه هیچ اطلاعاتی راجع به Html و طراحی صفحه نداشته باشید.
لینک برنامه ها و آموزشها.
دانلود با حجم 25 مگابایت
باز هم عیدتون مبارک, و ایام به کام.

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «کامپیوتریها دانلود. آموزش تبدیل فایل ورد به فایل راهنما.»

مگه میشه من لطفمو از تو دریغ کنم خره. اتفاقاً چِخِت کردم. امیدوارم شاید صد سال دیگه تو زمره ی نویسندگان خرتر قرار بگیری خره.
لطفاً کسی به خودش نگیره. منظورم این نیست که نویسنده ها خرند و کامبیز خرتره. البته درسته که کامبیز خر هست ولی, منظورم بازی با کلمات هست همین. یعنی برتر با خرتر رو قافیه کردم.
پس امیدوارم کسی جز کامبیز به خودش نگیره.

سلام بر بیادعای عزیز. دستت درست از سال گذشته تا الآن زحمات زیادی میکشی و آموزشهای مفیدی رو عرضه میکنی. دست مریزاد.
ببخشید یه عرضی هم با آقا کامبیز دارم! خخ ببخشید کامبیز جان من و شما آشنایی چندانی باهم نداریم اما فکر میکنم این کامنت اول شما نشان از اینه که در آموزش قطعاً از شما هم صحبتی به میون آمده! خخخ آخه جسارتاً شوخیهای شما و علی کریمی و برعکس خیلی با حالند! جفت‌تون موفق باشید.

سلام علی جان.
ممنون از آموزشهای خوبی که قرار میدی. دانلود می کنم تا ببینم چیزی ازش حالیم میشه یا نه؟
علی جان با کمی تأخیر بهت تسلیت میگم. من سفر بودم و دیروز تازه پستت رو خوندم. امیدوارم دیگه هیچ وقت غم نبینی.
پیروز باشی.

درود. خَخ داداش خجالتمون نده دیگه عزیزم. آموزش پر محتوا کجااا بود. این از لطف تو هست همین. وگرنه که اگه لطف تو و بقیه ی هم محلیام نباشه, حتی اگه آموزشهام بهترین هم باشند به هیچ دردی نمیخورند.
بعدشم من متوجه نشدم آخه دقیقاً چی شد. سایه ام از سر محله کم نشه, و یا سایت از سر محله کم نشه. خلاصه این ماهور بدجور میخونه. مرسی که هستی.

درود. اول که مرسی از لطفت, دوم اینکه, فارسی هم پشتیبانی میکنه و تو لیست زبانهای انتخابیش هست, سوم اینکه من خودم یه فایل راهنما رو به یه pdf قابل خوندن تبدیل کردم و تو آموزش هم توضیح دادم, چهارم اون که رایگان نیست متأسفونه.
و در نهایت پنجم اینکه این برنامه کارش تو زمینه ی فایلهای راهنما هست همین و نه بیشتر.

درود به هرکی که پست منو ویرایش کرده و کامپیوتریا رو کرده کامپیوتریها. میخواستم علتشو بدونم. نه اینکه بخوام مخالفت کنم ها. نه. منظورم این نیست به هیچ وجه. میخوام بدونم که دفعه ی بعدی بیشتر حواسم باااشه همین.
هر چند کامپیوتریا صمیمانه تر به نظر میرسه, ولی خب اگه بشه بدونم چرا خیلی ممنونتون میشم.

دیدگاهتان را بنویسید