خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش صوتی نصب و استفاده از اپلیکیشن اندرویدی GetThere

درود به همه

خوب از اونجایی که بعضی دوستان درخواست کردن آموزش برای GetThere ضبط کنم و بعضی هم توی دانلود از Play Store مشکل داشتن، این آموزش رو ضبط کردم. انتظار زیادی نداشته باشید، همچین کیفیت نداره. وسط کار هم قسمت بزرگیش ضبط نشد که باید دوباره ضبط می‌کردم و کلا آخرای کار خسته بودم و یه خرده سرسری آموزش دادم.

می‌تونید فایل mp3 رو با حجم حدود ۲۱ مگابایت از اینجا دانلود کنید.

شاد باشید.

۲۸ دیدگاه دربارهٔ «آموزش صوتی نصب و استفاده از اپلیکیشن اندرویدی GetThere»

سلاااام و درووود بر داش میثم جووونی
داداش کارت بیسته همین دیشب ساعت یک دانش کردم از گوگول چی یعنی همون گوگل پلی و یه کم باهاش ور رفتم و یه چیزکایی ازش فهمیدم ولی حتماً باید این آموزشت رو بگوشم تا ببینم این داش گلم چی کرده به هر حال مرسی که دیروز خود اپ و امروز هم آموزشش رو برامون گذاشتی یعنی سرعت رو داشته باش
به هر حال مرسی روزت خوش ایامت ب کام و شیرین کامی همچو کیک بستنی و خدا نگهدار

درود.
خیلی خیلی کارِت عالیه بیستِ بیست.
یک نکته شاید جالب رو اضافه کنم که وقتی نرم افزار گزینه های بله و خیر رو در صفحه نشون میده و نیمه بالایی بله هست و پایینی نه بله رو با رنگ سبز و نه رو با رنگ قرمز نشون میده یعنی صفحه گوشی به دو رنگ سبز و قرمز تقسیم میشه.
آدم یادِ رأیِ آری و نه به جمهوری اسلامی می افته خخخخخخخخخ
برم تا سیاسی نشدم.
موفق و پیروز باشی.

سلام میثم. کارت که مثل همیشه حتما عالیه. ولی فایلت خرابه. یعنی این که وقتی روش اینتر می کنی، دانلودش میاد ولی فایلی که دانلود میشه فقط ۲۰۰ و خورده ای بایته فکر کنم درست آپلود نشده. عجیب اینجاست که دوستانی که نظر دادن هیچ کدوم به این قضیه اشاره نکردن، حالا یا شاید دانلود نکردن و یا هم زدن تا بعدا دانلود کنن. خلاصه بازم مرسی. تونستی درستش کن. بای.

دیدگاهتان را بنویسید