خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
راهنمای کامل کلید های میانبر Gmail در حالت استاندارد منتشر شد

حتماً به خاطر دارید که پیش‌تر، در قالب
این پست
به این نکته پرداختیم که بر خلاف تصور بسیاری از هم نوعان نابینایمان، حالتِ نمایشِ Basic HTML, تنها روش استفاده از Gmail نیست و ما می توانیم با استفاده از امکاناتی که Gmail برای دسترس‌پذیری بیشتر در سرویس ایمیلش ایجاد کرده، به راحتی هرچه تمام تر، از شیوه‌ی نمایشِ استاندارد هم بهره ببریم و از ابزار های فراوانی که در این شیوه در دسترس کاربران قرار گرفته، استفاده کنیم.

در این پست آموزشی که در نوع خود کاملترین راهنمای معرفی کلید های میانبر در حالت استاندارد Gmail محسوب می شود، شما با میانبر های نوشتن ایمیل تازه، ناوبری در Gmail، کار کردن بر روی ایمیل ها و جست و جو در Gmail، آشنا خواهید شد.
همچنین علاوه بر معرفی کلید های میانبر، در هر بخش، به مزیت ها و امکاناتی که حالت استاندارد Gmail نسبت به Basic HTML برای شما ایجاد میکند، اشاره شده است.

پس، به اصطلاح راننده‌ها، بنشینید پشت رل و طبق وعده‌ای که با هم داشتیم،

Firefox هاتان را آتش کنید تا با شما بگوییم، آنچه را که در standard Gmail، به کارتان می آید.

در پایان از شما می‌خواهیم چنانچه ترفند های دیگری در حالتِ استاندارد Gmail سراغ دارید که حدس می‌زنید می تواند برای سایر هم نوعانمان مفید باشد، آن را با دیگر مخاطبان این نوشته نیز به اشتراک بگذارید.

منبع: وبسایت نابینایان شرکت پکتوس

۶ دیدگاه دربارهٔ «راهنمای کامل کلید های میانبر Gmail در حالت استاندارد منتشر شد»

سلااااام و دروووود بر امییییر جووووونم
خوبی یا چطوری آیا
واااااااااااااااااااایییییییییییی عجب پست تووووپیییییی من که رفتم توی پکتوس و اصل این مطاااالب رو توی ورد کپی برابر اصل کردم تا بعداً بهتر بخونم و با این کلیدها کار و تمرین کنم تا یادش بگیرم و بهتر بتونم با ایمیل کار کنم
به هر حال دمت جییییییز سرت خوش و سلامت
روزت خوش و ایام به کام و شیرین کامی همچو تعم بستنی قیفی و روز خوش و خداااااا نگهداااااار

دیدگاهتان را بنویسید