خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
اپلیکیشن آنتن، به اضافه ی آموزش، و یک تبریک!

سلام رفقا! اصل حالتون چطوره؟ با تقارن گرما و ماه رمضون و امتحانا چه میکنین؟ خوب خسته شدین؟ خب مهم نیست حقتونه!

بچه ها؟ قطعا خبر دارین که این بار، بدون هیییییچ اما و اگری رفتیم جام جهانی، و بعد از روسیه ی میزبان، و برزیلی که برای رفتن به جام جهانی اصلا کار سختی نداشت، رسما رفتیم روسیه. خب. این خیلی خوبه که ما با اتکا به قدرت خودمون رفتیم جام جهانی. دم کیروش، و بچه ها گرم. ولی، این کاملا طبیعیه که هرچی کیفیت کار بره بالاتر، انتظارات هم میره بالاتر! اصلا نمیخوام منطق رو فدای احساساتم کنم و جو گیرانه حرف بزنم. ولی انصافا اگه یه برنامه ی درست برای تیم بذارن، میتونیم به صعود از مرحله ی گروهی امیدوار باشیم.
تا کی بشینیم و فکر کردن برزیل به قهرمانی تو جام جهانی رو ببینیم، و خودمون به فکر صغود به جام جهانی باشیم؟ البته باز هم تکرار میکنم که ای نظرم به معنی پایین آوردن ارزش کار بچه ها نیست، و انصافا بچه ها برای صعود مردونه جنگیدن و سنگ تموم گذاشتن، و طبعا کارشون قابل ستایشه! این که ما تونستیم بدون حتی یک گل خورده بریم جام جهانی خیلی خوبه و قطعا یه رکورد محسوب میشه! خلاصه این که تربیک این جانب رو پذیرا باشین.

بگذریم.

رفقا؟ تا الآن شده که به خاطر عدم پخش یک مسابقه ی فوتبال از شبکه ی ۳، ورزش و رادیو ورزش اعصابتون به هم بریزه و تازه! وقتی برای دانلود اون بازی دست به دامن سایت ورزش ۳ میشین، ببینین که گزارشگر بازی داره با زبون خودشون حرف میزنه، و هییییچ چی ازش نمیفهمین؟ حالا ما با این که اخیرا رویه ی کار وب سایت ورزش ۳ هم تغییر کرده، و لینک دانلود نمیده و فقط میتونیم بازی رو به صورت آنلاین تماشا کنیم، کاری نداریم. فحشایی که من به خاطر این قضیه از بچه های دنیای فوتبال میخورم، فدای سرم خخخخ.

اخیرا سازمان صدا و سیما این مشکل رو با انتشار اپلیکیشن آنتن حل کرده، و اگه عشق فوتبال باشین، دیگه یک بازی رو هم از دست نمیدین، و به راحتی میتونین حتی با پهنای باند داغون بازیا رو زنده، و با گزارش فارسی ببینین، و حتی بعد از بازی، خلاصه ی بازی رو دانلود کنین.

با هم محیط اپ آنتن رو مرور میکنیم.

شما اول باید اپلیکیشن اندرویدی آنتن رو از

اینجا، با حجم ۳مگابایت

دانلود، و نصب کنین.
بعد اپلیکیشن رو باز کنین، و دکمه ی ثبت نام رو لمس کنین. بعد یه کادر ویرایش براتون ظاهر میشه که باید شماره ی موبایل خودتون رو با پیش شماره ی ۰۹********* وارد، و دکمه ی انجام رو لمس کنین. کادر ویرایش دوم جلوتون ظاهر میشه، و باید اکتیویشن کدی که از طریق پیامک براتون ارسال میشه رو وارد کنین، و دکمه ی انجام رو لمس کنین. بعد به صفحه ی اصلی برنامه هدایت میشین، و بازی هایی رو که قراره به زودی پخش کنه میبینین، و اگه روی هر بازی ضربه بزنین، اطلاعات مربوط به اون بازی رو میبینین. بازی های در حال پخش اول لیست قرار میگیرن، و اگه روشون ضربه بزنین، ۳تا گزینه جلوتون ظاهر میشه. دکمه ی اول بدون برچسبه که کارش پخش، و لغو پخشه. گزینه ی دوم گزارش خرابیه که کارش مشخصه. گزینه ی سوم هم که اشتراک لینک بازیه و بازم کارش مشخصه.

بالای صفحه سمت چپ یه دکمه قرار داره که توسط تاکبک خونده نمیشه. اگه این دکمه رو بزنین، کادر جستجو باز میشه، و میتونین با سرچ بازی مورد نظرتون بازی رو تماشا، و دانلود کنین. سمت راست هم که دکمه ی منو وجود داره که اگه بزنینش، با گزینه های ویرایش حساب کاربری، تماس با ما و درباره ما مواجه میشین.

پ ن: این اپ بازی های لیگ جهانی والیبال رو هم به طور کامل پوشش میده

زیاد حرف زدم! یادتون نره که دوستون دارم!

از طریق این لینک هم اگه دوست داشتین، به گروه واتساپی دنیای فوتبال بپیوندین!

۴۰ دیدگاه دربارهٔ «اپلیکیشن آنتن، به اضافه ی آموزش، و یک تبریک!»

درود. به درد منم نمیخوره, فقط اومدم کامنت کامبیز رو لایک کنم و برم خَخ.
فقط در خصوص بازی بگم که واقعاً دم بچه ها خیییلیی گرم. ایول دارن خداییش.
حالا ما که رفتیم روسیه, کُره خودش میدونه با ازبک و سوریه. خَخ.
مرسی از پست.

سلام خدمت شما طاعاتتون قبول من که طرفدار تیم ملی ذوب آهن و سپاهانم و تو همه نظر سنجیهاتون هم شرکت کردم جز یکی که چون با گوشی بلد نبودم نظر بدم یادم رفت وقتی اوممدم سر لپتاپ نظرمو بنویسم به شما که واقعاً فوتبالی هستید تبریک میگم امیدوارم تو جام جهانی ۹۷ اتفاقات خوبی برای کل کشورهای دنیا رقم بخوره

درود! خب من که با فوتبال و این اراجیف حال نمیکنم و فقط با گوشی نوکیا ان۸۲ خودم حال میکنم که تمام کلیداش افتاده و بجای کلید ۱۲ شیار داره و من دارم با شیاراش مینویسم و حالشو میبرم، راستی فوتبال بیناها چه ربطی به نابینایان داره که اینجا پیدا شده؟، البته آموزش اندروید و نصب نرم افزارش برای اهلش خوبه، راستی من از محله پرتاب شده بودم بیرون و برای نوشتن این اراجیف مجبور شدم برم مجدد ثبتنام کنم، قربون این گوشی اتیغه خودم برم خیلی زیاد که همیشه یار و یاور منه!

درود!
پستت بسیار عالیه
البته برای دوستدارانش و مریدان فوتبال عالیتره
راستی بعد از حدود دو هفته که اومدم کنار سیستم دست و پاگیرم و خواستم نظر بدهم از محله پرتاب شده بودم بیرون و به راحتی ثبتنام کردم و وارد شدم و حالا دارم نظر واقعیم را میدهم
راستی خخخخخخ وحید ما گاو زیاد داریم
تو منظورت کودوم گاو است
خخخخخخ آریا اینجاشو خوب اومدی خخخخ!

سلام و درود بر داش محمد گلم
خوبی یا چطوری آیا خوش میگذره یا نه
ببین این اپ چه قد حجم میخوره آیا پر حجیم میباشد از لحاظ نت یا خیییر
به هر حال بعداً دان و ازش استفاده میکنم
شبت خوش و ایام به کام همچو تعم ترهحلوا یا فرنی یا زولبیا بامیه و خدا نگهدار

سلام محمد. ۱نرم افزار ورزشی و توی دروازه! فوتبال و تب و تاب هاش! یادش به خیر چه ماجرا هایی که با این تب و تاب ها نداشتیم!
وحید و آریاااا خدا بگم چیکارتون نکنه محمد این۲تا رو ببر پشت صحنه تا کار دست صحنه ندادن!
شاد باشید دسته جمعی!

دیدگاهتان را بنویسید