خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود کتاب قاموس قرآن بخش دوم از حرف ح تا ر و طرح یک پیشنهاد

 

 

با درود به شما گرامیان خودم.

عرضم به حضور مبارک شما که با یه دردسر و زحمتی این بخش دوم را آماده کردم که نگو و نپرس.

طبق معمول و عادت از طریق مای کامپیوتر و وارد کردن آدرس اف تی پی و گوشکن وارد قفسم خخخخ میشدم بعد فایلی رو میزدم برای آپ، خانم  و آقایی که شما باشید تا 50 60 درصد آپ میشد و ناگاه خطا  میداد. یه بار امتحان کن دوبار امتحان کن سه بار و خلاصه هربار دماغ سوختهتر میشدم.

ناچار دست به دامن آقا سعید شدم ایشان فرمودند  که خطا کاری به محله نداره و هرچی هست مال خودته خلاصه قرار شد از فایل زیلا استفاده کنم اونم رفتم وارد شدم حالا هرچی نام کاربری میزنیم قبول نمیکنه هرچی رمز میزنیم بازم خطا میده گفتم چیکار کنم چیکار نکنم به مدیرم کی جرأت میکنه زنگ بزنه خخخخخ خلاصه دست به دامن ایمیل شده استمدادیه ای تقدیم کردم که حضرتش زود جواب داده فرمودند که رمز و نام کاربری را دوباره به قفسم خورانده اند و قاعدتا دیگه مشکلی نباید باشه.

آقا در همین حین آقا سعید خوب درفشیان پیشنهاد داد که از برنامه ای بنام cute ftp

هم میتونم استفاده کنم حالا این کیووت کجاست بععله گفتند که در ایران راوی موجود میباشد.

خلاصه به آنجا رفته اول نسخه 8 را دان کرده مراحل ثبت را به انجام رسانده ولی باز مشاهده گردید که خوب جواب نمیده، اینبار دست به دامن جناب جواد حسینی عزیزم شدم که گفتند برای ویندوز 7 بهتره از نسخه 9 استفاده بشه، دوباره به سایت مشارٌ الیه رفته نسخه 9 را دان کردیم باز مراحل ثبت و غیره و غیره انجام شد و نهایتا با کمک مستقیم و تلفنی جواد حسینی عزیز تونستم از طریق cute ftp

وارد گوشکن و قفسه ام شده فایلها را آپ کنم و اینک هم در خدمت شما علاقهمندان هستم با ادامه کتاب قاموس قرآن از مرحوم علی اکبر قرشی از حرف ح تا ر.

اما یه پیشنهاد خدمت مدیریت محترم سایت دارم که قبلا هم جایی عرض کرده بودم ولی وقعی ننهاده شد ولی با توجه به تجربیاتم و با تماسهایی که با دیگر اعضای سایت و محله دارم باید قبول کنیم که تعدادی از ما برای اینگونه امور فنی مشکل داریم و با ایمیل و پیام خصوصی و پرسش و پاسخ غیر مستقیم حل نمیشه برخی از ما نیاز داریم که برای رفع مشکلاتمان با فردی مستقیم حرف بزنیم قدم به قدم عمل کنیم مثل کاری که انجمن موج نور کرده و برای افراد ضعیف روزها و ساعاتی را تعیین کرده تا افراد زنگ بزنند و از طریق تلفن و با راهنمایی مستقیم مشکلشون را حل کنند.

اگر ما هم در محله چنین موقعیتی داشته باشیم فکر میکنم تعداد بیشتری از چراغ خاموش بودن خارج خواهند شد چون بسیاری

هرچند وقت از سایت بیرون میشوند و دیگه برای برگشت با مشکل مواجه میشوند باید کسی قدم به قدم و بطور مستقیم راهنماییشون کنه.

البته این فرد باید صبور و دارای سعه صدر باشه. حالا دیگه خود مدیر میتونه روز و ساعت و فرد مناسب این کار رو تعیین کند البته به شرطی که با اصلش موافق باشد.

ولی ما باید درخواستمون رو مطرح کنیم پس از کسانی که با پیشنهادم موافقند میخوام که در کامنتها نظر موافقشون رو اعلام کنند.

در پایان یه خاطره در همین زمینه بگم و مرخص بشم: ما در ابابصیر یه معلم ورزش و جهتیابی داشتیم بنام زنده یاد پَروال.

این جناب پَروال ما رو به مکانها و خیابونهای اصفهان میبرد و میچرخوند تا با محل و محیط آشنا بشیم از جمله میبردمون تو یه پارکی که دیوارهای شاید دو متری داشت یعنی از ارتفاع کم شروع میشد و به آخرش که دو متر بود میرسید>. جناب پَروال از ما میخواست که روی این دیوار بریم و از بالا به پایین بپریم. خیلی از بچهها بدون هیچ ترسی میپریدند و مشکلی نداشتند اما من میترسیدم. جناب پَروال نوک انگشتشو به نوک انگشت من میذاشت و همین ارتباط کوچک باعث میشد که ترسم بریزه و بپرم پایین.

پس برخی از ما نیاز داریم که کسی دستمون رو بگیره تا جرأت پیدا کنیم.

شرمنده بخاطر طولانی شدن مقدمه و درد دلم.

حالا این شما و این هم لینکهای دانلود از حرف ح تا ر.

پیروز و شادکام باشید.

 

حرف ح، 85مگابایت

ح.txt

 

 

حرف خ، 70مگابایت

خtxt

 

 

 

 

 

حرف  د، 38مگابایت

 

د.txt

 

 

 

 

حرف ذ، 21مگابایت

 

ذ.txt

 

 

حرف ر، 56مگابایت

 

ر.txt