خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود 15 کتاب متنی از آر ال اِستاین

سلام.
چه طورید هممحلی ها؟
خوبُ خوش هستید؟
این بار با تقدیمه 15 کتاب از آر الاستاین r l stine در خدمت هستم.
اول یه بیوگرافی کوچولو.
رابرت لارنس استاین معروف به “آر. ال. استاین”، رمان نویس و فیلمنامه نویس معروف آمریکایی در ۸ اکتبر سال ۱۹۴۳ در شهر “کلموبوس” در ایالت “اوهایو” آمریکا در یک خانواده یهودی به دنیا آمد. نویسندگی را از نه سالگی، با نوشتن لطیفه و داستان‌های فکاهی برای همکلاسی‌ هایش آغاز کرد. اولین کتاب او “راه و رسم مسخرگی و خنداندن دیگران” نام داشت. استاین ادبیات ترسناک را از سال ۱۹۸۶، با کتابی به نام “وعده ملاقات با یک غریب” شروع کرد که در مجموعه “خیابان وحشت” در سال ۱۹۸۹ به چاپ رسید. او در سال ۱۹۹۲ شروع به نوشتن مجموعه محبوب Goosebumps (به فارسی: مورمور) کرد. با استقبال زیاد خوانندگان، او نوشتن “مورمور” را در قالب مجموعه هایی همچون Goosebumps Series 2000 (به فارسی: مورمور سری دو هزار) و Give Yourself Goosebumps (به فارسی: خودتان را مورمور کنید) ادامه داد. از دیگر مجموعه های معروف او می توان به The Nightmare Room (به فارسی: اتاق کابوس) و Fear Street (به فارسی: خیابان هراس) اشاره کرد. از استاین با عنوان “استفان کینگ” کودکان یاد می‌ کنند. کتاب‌ های او با فروش بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه در سطح جهان او را به پرفروش‌ ترین نویسندهٔ کودک تبدیل کرده‌ است.
تنها پسر استاین که “متیو” نام دارد افتخار می‌ کند که تا به حال یک جلد از کتاب‌ های پدرش را هم نخوانده است! استاین هم اکنون همراه همسرش “جِین” و پسرش مَتیو زندگی می‌ کند.
استاین می‌ گوید:
• «وظیفهٔ بزرگی دارم و آن سیخ کردن مو بر اندام بچه هاست.»
• «من عاشق این هستم که خواننده‌ هایم را به جاهای ترسناک ببرم. آیا می‌ دانید ترسناک‌ ترین مکان کجاست؟ این محل ذهن خود شماست.»
• «بعضی از داستان ها خیلی ترسناکند، ترسناک تر از آن هستند که بتوان تعریفشان کرد و این داستان ها همان هایی هستند که در تاریک ترین گوشه ی ذهنی من زندگی می کنند، داستان هایی که عرق سرد بر تن من می نشانند، داستان هایی که باید همین حالا برایتان تعریف کنم وگرنه تا ابد درونم باقی خواهد ماند»
15 کتاب متنی از کتابهای این نویسنده ی بزرگ که آماده کردم رو می تونید با حجم: 1 مِگ
از این لینک
دانلود کنید.
کتاب های صوتیش رو متأسفانه نشد براتون بذارم.
سایت منبعش خراب شده بود.
البته کتاب به زیرزمین نزدیک نشو رو که تو محله هست.
لذت ببرید از کتاب ها و زندگیتون.
خوش باشید.