خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

عمو چشمه، متشکریم!

سلام بر اعضای باحال محله خودمون.
خوبید؟ کیفتون کوکه؟ با گرما و کولر گازی، آبی و پنکه چیکار میکنید؟
پیشنهاد میکنم به استقبال استخر همراه با بستنی بمبئی لبنیاتی بشتابید.
وقتی میخورید، سانفرانسیسکو جلوی چشمای نداشتهتون ظاهر میشه.
پس از صرف بستنی، جفت پا بپرید توی جکوزی گرم تا اندکی موتورتون داغ کنه.
سپس در اقدامی هیجان انگیز، بپرید توی جکوزی سرد تا تضاد گرما و سرما رو با رگو پوست حس کنید.
این کار باعث میشه رگ های شما انبساط انقباض داشته باشه و جریان خون راحتتر شکل بگیره.

بریم سر اصل موضوع.

ما اعضای گوشکن میخواهیم قدردان زحمات زیاد عمو چشمه ی مهربان باشیم.
یکی از کسانی که طی این چند سال، بیشتر وقت خود را برای محله گذاشت.
نه انتظاری و نه ادعایی، فقط و فقط به عشق همنوع کار کرد.
عمو جان، ما اعضای گوشکن آگاهیم که شب و روز، در مسافرت، در خیابان و مهمانی، وقت گران بهایت را گذاشتی تا پستی توی محله و واتساپ رو زمین نمونه.
با وجود مشغله های شخصی، همیشه به ما لطف داشتی و کمک کردی تا محله بچرخه.
از جمله اقدامات و فعالیتهای بی نزیر عمو، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
همکاری به عنوان ویرایشگر و روابط عمومی در محله.
ایجاد و مدیریت گروه واتساپی و راه اندازی کانال محله در سروش.
انتشار پستهایی در زمینه فنآوری پزشکی برای معلولین، سخت و نرم افزار های اندرویدی و کاربردی.
معرفی فرهنگ مناطق مختلف و ایرانگردی، انتشار داستانهای کوتاه و شنیدنی، شب یلدا نشینی، دانستنیها، کوتاه ولی شنیدنی، جشن تولد بروبکس محله،
آموزش اپراتوری تلفن و…
منتظر حضور گرم، داغ، پر انرژی، و بسی بسیار شما و گفتن خسته نباشید به عمو در کامنت دونی هستم

۱۳۰ دیدگاه دربارهٔ «عمو چشمه، متشکریم!»

پسرم کوجاس نیسش؟
یعنی من باشم و چن تا گروه بذارن زیر دستم و بگن مدیریت کن که تو هر گروهی ام ۵۰۰ ششصد تا آدم ریخته باشن ورمیدارم خودم و گوشی و اون آدما را میکوبم تو دیوار و اون دیوارم به آتیش میکشم و گیس خودمو میکَنم و صورتمو چنگ میندازم و نفت میخورم و فندک میکشم به خودم و گروها و آدماش پودر میکنم همه رو جونم راحت میشه. خخخخخخخخخخخخخ.
به جان خودم راس میگم. یعنی اعصاب معصاب هیچی. صفر. خخخخخخخخخخ
پسرم مدیر گروه تنبلا، دستت طلا، برسی کربلا، نبیینی بلا لالالالای لالای

سلام، زحمات بیدریغ آقای چشمه در جای جای این محله زبان زد همه است و قلم من قادر به تشکر از این عزیز نیست، جز آرزوی سعادت و سلامت و دنیایی از بهترینها برای ایشان چیزی نمیتوانم عرض کنم. زنده باد چشمه ی همیشه جوشان محله.

سلام
عمو چشمه واقعا خسته نباشی و واقعا بابت همه ی زحمت هات ازت ممنونم
خدا میدونه که قلبا دوست دارم
انشا الله هرجا که هستی همیشه موفق و سربلند باشی
امیدوارم هر مشکلی پیش اومده که به خاطرش رفتی زود تر حل بشه و برگردی,اگر هم از چیزی یا کسی ناراحتی عمو بخشش از بزرگانه,خاهش میکنم ببخشو برگرد,
منتظرم

من از طرف دوستان لطف بسیار دیدم ولی هیچ وقت اولین لطف و کامنت عمو رو در اولین پستم فراموش نمیکنم.
۲۵ بهمن ۹۴ بود اگر اشتباه نکرده باشم، نصف شب فرستاد و خیلی خوشحال شدم.
مدال طلا که هیچ، با این کارش قلب من رو به خودش اختصاص داد.
عمو توی قلب من و همه بچه ها جا داری.
میدونم آنطور که باید، قدرت رو ندونستن ولی بدون شک ما کاربرها قدر وجود عزیزت رو میدانیم.
خواهش میکنم ما رو تنها نگذار.
به تو، پست هات و نصیحت هایت نیازمندیم.
از ته قلبم داد میزنم دوستت داریم.
ارادتمندم
امیدوارم لایق بدانی و باز باشی و به ما دلگرمی بدی

درود.من هم از زحمات عموی خوبمون بینهایت متشکرم و البته تمام کسانی که از ابتدا کمک کردند تا این سایت پرمحتواتر و ارزشمندتر بشه.ضمنا لازم میدونم از شهروز گرامی که در زمان مدیریتش همه جوره تلاش میکرد قدردانی کنم و از سایر دوستان که اومدند و رفتند و کلا هر کسی که خالصانه و بی چشمداشت هدفش کمک بود و هست.ممنونم,شاد باشید.

با سلام. من مدیون کسی هستم که اگه چیزی هم میداند در طبق اخلاص به همه بیاموزد حالا هرکه میخواهد باشد و به عکس. اگه هم کسی هم آنقدر سایه اش سنگین باشد که زیر سایه اش سینه پهلو کنیم فایده ای به حال ما ندارد. من به کس یا به شخصی غرذ یا دلچرکین نیستم, فقط میگویم درخت هرچه بارور تر باشد سر به زیر تر هست. با تشکر.

سلام من هم به نوبه خودم از زحماتی که آقای چشمه برای این محله کشیدن سپاس گذاری میکنم و بهشون خدا قوت میگم و امیدوارم سالیان سال در کنار ما تو این محله بمونند و ما رو راهنمایی کنند واقعا از افتخارات من اینه که ایشون رو از نزدیک زیارت کردم و چقدر شخصیت بزرگواری دارند آقای چشمه ممنونم خیلی زیااد

درود
همون طور که توی گروه گفتم حضور محله نابینایان در شبکه های اجتماعی مدیون تلاش صمیمانه و بی دریغ عمو چشمه عزیز هست.
ضمن سپاس از تلاشهای ایشون امیدوارم بازم حضور ارزشمندشون رو در کنار خودمون داشته باشیم و از این حضور لذت ببریم.

خَََََََیییییلی مَََََرده! و بی حاشیه هست! چون من حدودا دو سه ماهی میشه که در واتسآپ توی محله میچرخم! دمش گرم! بوس بوس بوووووووووووس! عموجون بوسهامو نکنه رد کنیها آخه گناه دارند و زود عین لیمو شیرین اگه به دادشون نرسی تلخ میشن!

درود به عمو چشمه نازنین و دوست داشتنی.
علاوه بر زحمات انکار ناپذیر عمو در این محله که همه باید قدردانش باشیم، بی تعارف بگم تا آخر عمر، نقش پررنگ عمو چشمه در به هم رسیدن من و تبسم رو فراموش نمیکنم.
همچنین سفر های مختلفی که با هم داشتیم، جز بهترین سفر های من محسوب میشه.
هر جا که هستی سالم و شاد باشی عمو جان.
اگه تمایلی برای در اینجا با هم بودن داشتین، بدونید که ما رو بسیار خوشحال میکنید.
اگر نه، بدونید به یادتون هستیم و حضور سبزتون اینجا واقعا خالیه.

سلام بر امیر خوب و دوست داشتنی.
منم یکی از افتخارات بزرگم در زمان حضورم در محله، آشنایی با تو دوست خوبم و تبسم دوست مهربونم بوده، و بسیار بسیار خوشحالم که شما الآن یک زندگی مشترک خوب و کاملا معقول رو دارید و امیدم اینه که همیشه شاد و خوشبخت باشید.
اون سفرهای خاطره انگیز با خودت هم که حرف نداشت و حضورت بسیار ارزشمند و شیرین بود.
خوش باشید تا همیشه.

سلام به همه دوستان.
عمو چشمه مچکریم.هر جا که هستید خوب و خوش باشید.همچنین از سایر دوستانی که سهمی در سرپا موندن محله داشتند و دارند ، چه کسایی که قبلا بودن و چه دوستانی که الان زحمت می کشند ، کسانی که میشناسم و کسانی که اصلا شاید اسمشونم نشنیدم ، اعم از کادر مدیریت و نویسنده ها و اعضای محترم سایت که مطالب ارزشمند خودشونو منتشر می کنند و ما استفاده می کنیم تشکر و قدر دانی میکنم.خدا قوت به همگی.خوب و خوش باشید.

درود به عمو چشمه عزیزم.
من هم از تمام زحمات شما تشکر می کنم و امیدوارم هر جا هستی دلت شاد و لبت خندون باشه. بی شک یکی از افتخارات من آشنایی با شخص شماست و واقعا شخصیت دوست داشتنی و مهربونی دارید.
لازم نیست دوباره بهت بگم که خیلی ارادت دارم بهت چون همه اینا رو خودت از حفظ بلدی خخخخخخخخخخخ.
دوستت دارم عمو در حد انفجااااااار
شااااد باشی.

سلاااام و درووود بر داااش موجی
خب منم از عمو جوووونم متشکرم شاید بی شک بتونم بگم یکی از خاطره بر انگیزترین و شیرینترین لحظه ی زندگیم رو عمو رقم زد وقتی که تولدم که ۱۸ خرداد سال ۹۵ بود رو برام توی محله جشن گرفت و بهم تبریک گفت خیلی لحظه ی زیبایی بود و وقتی که ایشون من رو توی گروه واتسآپی محله عضو کرد خیلی لحظه ی خوب و شیرینی بود و من عمو خیلی ازت بخاطر هر آن چه که به من احمد یاد دادی و بخاطر تمامی الطافت که شامل حال من شد تشکر میکنم و امیدوارم که هر جا و مشغول به هر کاری که هستی عمو موفق و مؤید و سربلند باشید
من از ته و اعماق وجوووودم میگم عمو دوووووست داریم عمو دووووست داریم دودور دودور دود عمو چشمه دودور دودور دود عمووووو چشمه عمو شیره
عمو خوش و خرم باشی
داش موجی مرسی بابت این پست عااالییی روزت خوش ایام به شاد کامی همچو بستنی آلاسکا و خدا نگهدار

سلام بر مجتبی ی عزیز و همه ی هم محله ایهای نازنینم.
ضمن تشکر فراوان از مجتبی جهت فرستادن این پست که حسابی منو شرمنده کرد، و همچنین کامنتهای سرشار از محبت شما دوستان خوبم، باید عرض کنم که من در سفری هستم که دسترسی به اینترنت بسیار سخت و پر دردسره،، بنابر این از شما اجازه میخوام که بعد از بازگشت جواب محبتهاتون رو بفرستم.
امیدوارم که کامنتم براتون ارسال بشه.
دوستون دارم و براتون آرزوی بهترینها رو دارم.

سلام و تشکر از گذاشتن این پست و سلام ویژه به آقای چشمه عزیز واقعاً که نمیدانم با چه زبانی از شما تشکر و قدردانی کنم که جبران زحمات شما را کرده باشم گر چه میدانم شما برای دلتان و وجدان بیدارتان کار میکردید اما ما فقط انجام وظیفه میکنیم که از شما تشکر میکنیم به هرحال امید وارم که هرجا که هستید خوب و شاد و سلامت باشید و ما باز هم بتوانیم از الطاف شما بهره مند بشویم موفق باشید بیش از پیش ..

سلام
یادش به خیر. روزای اولی که وارد محله شدم، اتفاقا بیشتر نوشته های جناب چشمه توجهمو به خودش جلب میکرد. پستهای عمومی که میذاشتند، از مطالب واقعا جالب و خواندنی بودند. منکر زحمات و تلاشهای ایشون برای این سایت نیستم و نخواهم بود. صمیمانه به سهم خودم از ایشون بابت تمامی تلاشهاشون تشکر میکنم.
موفق باشید.

یه خاطره ام من از پسرم دارم. روزیکه اسممو عوض کردم از رهگذر به لیلی و از لیلی به معصوم و از معصوم به رهگذر همون روز محمدرضا چشمه ام اسمشو عوض کرد شد مهرداد. پسرم اینور پست زده بود من اون ور. بزن و بکوبی داشتیم. من شام میدادم چشمه ناهار. خخخخخخخخخخخ

سلام
منم از زحمات بیپایان و خوبه شما آقای چشمه عزیز متشکرم
من اولین باری که وارد این سایت شدم، پستهای خوبه شما توجه منو به خودش جلب کرد
مخصوصا پستتون در ضمینه گروه واتساپی محله
واقعا ازتون ممنونم چون شما بودین که من رو هم در گروه اد کردین و باعث آشنایی من با دوستانم شدین و من تونستم خیلی چیزها از شما و دوستانم یاد بگیرم
سپاس و تشکر از لطف و محبت شما
سربلند و موفق باشین

سلام و درود بیپایان خدمت عمو چشمه ی محترم منم از زحماتتون تشکر میکنم خصوصاً که با راهنمایی شما یکی از اعضای سایت محله شدم و شروع به نوشتن پست کردم خدا بهتون عمر با عزت عنایت کنِ و بهترینها رو در زندگی نصیبتون بفرمایه.

با درود. خب حالا که مطمئن شدم که احیانا مسئله قهر و تودیع و اینجور چیزا نیست منم از داداش بسیار بسیار گل و کار بلدم یعنی جناب مهرداد خان چشمه گرامی بخاطر همه تلاشها محبتها و همکاریها و همراهیهایش با محله صمیمانه سپاسگزاری میکنم. مهرداد جون تشکر دستت طلا جانت بی بلا. پیروز شادمان کامیاب و هرچی که دوست داری باشی..

سلام . من ی پسر عمو داشتم به اسم سعید. توی محله با وقار و با متانت کامنت میذاشت . چند ماهیه ی سعید دیگه که اهل اصفهونه توی محله اومده .
اما همون سعید خان من نیست . اون سعید که عمو زاده من بود مشخص بود بالای ۵۰ سالشه . خیلی مودب و با کمالات بود . فک کنم تهرونی هم بود .
مهرداد خان میگم میشه برام پیداش کنی ؟؟کامنتایی با اسم سعید می بینم اما نمیدونم کی به کیه ؟اصلا چرا دو تا کاربر سعید خالی دارید ؟؟؟

مهرداد علیه السلام قراره ی اردوی تهرونی برگزار کنن. دست سعید خالی رو بگیر بیار اردو ….
شاید هم شیرازی بود و یادم نمیاد . خیلی دلم براش تنگ شده . بالاخره ما ریش سفید اعظم محله ام و باید همه به حضورم شرفیاب بشن و من ببینمشون ههههه

سلام با عرض پوزش از اینکه دیر اومدم من هم با تمام وجودم قدر دان زحمات بیشاعبه ی عموی مهربان هستم و از راهنماییهای ایشان به صورت تلفنی و روشهای دیگر تشکر دارم و زبانم قادر به بیان محبتهای ایشان نمی باشد همیشه برای ایشان و خانواده خوبشان آرزوی بهترینها را از درگاه پرورگار مهربان مسألت می نمایم بسی بسیار متشکرم موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید