خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کاش امشب!!!…

دست در دست سحر،
کوچه های به خواب رفته ی شهر را
زیر پا میگذارم
تا به روشنای چشمهایت برسم!
جهان همه در خواب
و اینجا
در جهان من و تو
قصه ی پنهانی خلوتمان
دور از چشم خفتگان شهر
تا سپیده دم امتداد دارد 3 Period
من
مسافر سرزمین امن آغوش تو،
و تو
چشمهایت،
مهتاب شبانه که صورتم را نوازش میکند،
و نوازشهایت
نسیم خنک سحرگاهان
که به پیکرم میپیچد
و مست و مست ترم میسازد
و خواب نوشین سحرگاهم را
به یغما میبرد!
آه! که تمام لذت دنیاست!
تا همیشه سرگردان
در سرزمین آغوش تو بودن!
کاش امشب
آخرین ستاره ی سحرگاهان
چشمهایش را نبندد!
کاش خورشید خوابش ببرد!
کاش خدا
یادش برود
شب را به پایان برساند!
کاش امشب
دنیا به کام من بماند
و جهان دست از خواب شیرینش برندارد
تا حادثه ی شیرین خلوتمان
دور از چشم مردم شهر
کمی بیشتر
امتداد یابد!
کاش امشب،
دنیا
به کام من باشد!!!
پ.ن: این متن، صرفا طرح شعری هست که توی ذهنمه. کاملا بداهه و به دور از هر نوع دستچین کردن و آرایش کلمات و استفاده از صور خیال. یه حس عجیبی داشتم برای به اشتراک گذاری همین مدلیش، همین طرح اولیه ای که هنوز واسه اصلاح و زیباتر کردن و کم و زیاد کردنش فکری نکردم! شاید بعد از اصلاح و تکمیل هم نسخه ی اصلیش رو گذاشتم، اما این اولین باری هست که صرفا یه طرح اولیه رو منتشر میکنم!

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «کاش امشب!!!…»

بهبه بهبه چه شعر قشنگیییی. عاشق اینجور شعرها هستم. چقدر منطقی و در عینحال سرشار از احساس. این شعر آدم رو به یاد این ترانه قدیمی میندازه که:
امشب شب مهتابه عزیزم رو میخوام، عزیزم اگه خوابه طبیبم رو میخوام تا اونجا که میگه یا رب تو کلید صبح در چاه انداز یعنی شب به صبح نرسه و عاشق تا میتونه خال سیاه و روی سپید یار رو تماشا کنه، راستی چه شعرهایی چه ترانههایی داشتیم یادشون بخیر اینهمه از رفتن و نیامدن و بدبختی و بیچارگی تو شعرها و ترانهها نبود. کاش دوباره ترانه سراهامون در این زمینه به عقب برگردند چه لذتبخش است از گیسوی یار از کمان ابروی یار از خال سیاه یار از سرو قامت یار گفتن و سرودن و شنیدن. آفرین بر غزلبانوی شیرین سخن و ترانه سرای خوب خودمون که میدونه عمو چی دوست داره و چی میپسنده. آفرین بر تو غزلبانوی غزلسرای شیرین گفتار. امید که همه آرزو هات برآورده شده در جهت احیای اشعار عاشقانه و جان و دل نواز هرچه بیشتر پیروز و سربلند باشی. بهترین مدال طلا تقدیم تو باد گل دختر طلایی ایرانی آریایی.

آهنگی زیبا که توسط یکی از خوبان و نازنینان هم‌نوع بازخوانی شده بنام گلهای کاغذی را که در آن دلهای امروزی و قدیمی مقایسه شده را تقدیم اول به صاحب پست یعنی غزلبانوی نازنین و بعد به شما گرامیان تقدیم میکنم.
https://www.gooshkon.ir/amooh/گلهای کاغذی.mp3

آهنگی زیبا که توسط یکی از خوبان و نازنینان هم‌نوع بازخوانی شده بنام گلهای کاغذی را که در آن دلهای امروزی و قدیمی مقایسه شده را تقدیم اول به صاحب پست یعنی غزلبانوی نازنین و بعد به شما گرامیان تقدیم میکنم.
https://www.gooshkon.ir/amooh/گلهای کاغذی.mp3من همین آدرسی رو که نوشتم خودم روش اینتر کردم دان نشد ولی کپی کردم بردم تو آدرسبار پیست کردم دان شد. شما هم اگر اینجا با مشکل دانلود مواجه شدید آدرس لینک را کپی کرده در آدرسبار پیست کرده اینتر زده و دانلود نمایید.

سلام غزل. کاش امشب بره فقط بره و تموم بشه. غزل خسته شدم از اینهمه شب خدا می دونه واقعا بریدم از دستش! از بریدن بالاتر چیه نمی دونم. دلم شب نمی خواد غزل. ترکیدم از بس یواشکی بارونی شدم از حضورش. امشب خیلی خستهم ازش خیلی. یعنی رفتنیه؟ میشه امشب بره آیا؟ خدایا۱کاری کن! خدایا هر مدلی که۱بنده خیلی خیلی خسته از شب ازت می خواد می خوام۱کاری کن امشب تموم بشه و بره. فقط بره. دلم صبح می خواد. کاش برسه! کاش صبح برسه!
ابراهیم باش تا گیرم بی افتی!

دیدگاهتان را بنویسید