خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش استفاده از موتورهای صوتی فارسی و انگلیسی به صورت هم‌زمان و جداگانه روی تلفن همراه

با سلام

 

بسیاری از دوستان نابینا علاقه دارند هنگامی که از گوشی تلفن همراه خود استفاده می‌کنند و صفحه‌خوان هم فعال است؛ مثلاً صدای فارسی را از موتور صوتی ESpeak و صدای انگلیسی را از موتور صوتی ETI Eloquence بشنوند.

ما در انجمن موج نور روشی را آموزش داده‌ایم که این عزیزان بتوانند به خواسته‌ی خود برسند.

برای این کار باید نرم‌افزارهایی را روی گوشی خود نصب و تنظیماتی را اعمال کنید.

این نرم‌افزارها و آموزش را می‌توانید از لینک‌های زیر

دریافت نمایید.

 

آموزش استفاده از موتورهای صوتی فارسی و انگلیسی به صورت جداگانه روی تلفن‌های همراه با حجم حدود ۱۰ مگابایت

 

نرم‌افزار AutoTTSForAndroidWorld_4.9.4 با حجم تقریباً ۵ مگابایت

 

نرم‌افزار ETIEloquence برای اندروید‌های نگارش 4.4 و پایین‌تر با حجم ۶.۹۸ مگابایت

 

نرم‌افزار ETIEloquence برای اندروید‌های نگارش 5 و بالاتر با حجم حدود ۷ مگابایت

 

به امید روزهای روشن‌تر

۳۱ دیدگاه دربارهٔ «آموزش استفاده از موتورهای صوتی فارسی و انگلیسی به صورت هم‌زمان و جداگانه روی تلفن همراه»

درود. مرسی از پست و یه سؤال؟ میگم تو سرعت تغییری به وجود نمیاد آیا؟
یعنی گوشی کندتر نمیشه آیا؟
و اینکه حد اقل سخت افزاری که واس این کار مناسبه, چه سخت افزاری باید باشه؟
یه چیز دیگه هم یادم اومد, و اونم اینه که رو چه مارکهایی بهتر جواب میده؟ در این مورد محدودیتی نیست آیا؟
شادکام باااشید.

با سلام
در مورد کند کردن سرعت، ما در استفاده از این برنامه با کندی رو به رو نشدیم. در مورد سوالتان در باره‌ی سخت‌افزار، آقای حسن‌پور گرامی پاسخ مناسبی را ارائه کرده اند. به طور کلی هرچه دستگاه شما از امکانات سخت‌افزاری بالاتری برخوردار باشد، این برنامه بهتر بر روی آن کار می‌کند.
با امید موفقیت شما.

سلام و درود بر شما عزیزان و مهربانان انجمن موج نور
امیدوارم که خوب باشید و همیشه در صحت و سلامت به سر ببرید
بازم انجمن یک کار عالی و پر استفاده را آموزش داده و با دوستان هم نوع به اشتراک گذاشتند
من که از صمیم قلبم از شما سپاس گذارم و این آموزش خوب را دانلود کرده و گوش میدهم به هر حال مرسی بابت این آموزش خوب عالی و کاربردی
روز و ایام به کام و خدا نگهدار

ضمن عرض گرمترین سلام خدمت زحمتکشان انجمن موج نور. این جانب به مشکلی برخوردم و آن هم این اشکال به وجود آمده که بنده در قسمت go to voice setting زبان انگلیسی و موتور eloquence را انتخاب مینمایم ولی بعد از خارج شدن از برنامه auto tts و تنظیم بر روی آن به هیچ وجه فارسی ساپورت نمیشود و بعد از این که دوباره وارد تنظیمات میشوم، علامت انگلیسی برداشته شده است.

با سلام
دوست عزیز، در یک مورد مشابه که ما با آن برخورد کردیم نصب نسخه‌ی قدیمیتر برنامه مشکل را حل کرده است. می‌توانید نسخه‌ی ۴.۵ این برنامه را از لینک زیر دانلود کنید. امیدواریم مشکلتان را حل کند:
http://meisamamini21.dl1.rapidpars.com/34931/11429587/uwz47h5fa41/auto%2520tts%25204.5.zip
پیروز باشید.

سلام.
من که اندروید ندارم اما از آموزشهای مفیدتون تشکر میکنم.
راهی دارین برای کامپیوتر هم بشه ازش استفاده کرد؟
مثلا من چطوری فارسی رو با آریانا بخونم انگلیسی رو با iven3?
مطالب پربار عالی زیاد داشتین خصوصا برای ماه مبارک، اما من متأسفانه مدتی اینترنت نداشتم، یکیشو تونستم کامنت بدم ببخشید دیر بود.
نمیدونم شما نخوندین یا به صفحات بعد رفته بود من پاسختون رو ندیدم!
کاش میشد برای دعاهای مفاتیح و صحیفه سجادیه هم چنین نرم افزار عالیی ارائه میکردین.
نرم افزارتون محدودیت سیستم عامل نداره آیا؟

با سلام
از لطف شما متشکریم. برنامه‌ی AutoTTS صرفا برای اندروید طراحی شده است. افزونه‌ای مشابه آن برای NVDA وجود دارد به نام Dual Voice شاید بتوانید با استفاده از این افزونه کاری را که می‌خواهید انجام دهید.
در مورد عدم پاسخ به دیدگاه‌های شما، پوزش می‌طلبیم. پست‌های انجمن بعد از مدتی دیگر برای بررسی دیدگاه‌های جدید چک نمی‌شوند.
اگر منظور شما از نرم‌افزار برنامه‌های قرآن و نهج البلاغه است، این برنامه‌ها فقط بر روی سیستم عامل ویندوز قابل استفاده هستند. در مورد دعا‌هایی که ذکر فرمودید فعلا برنامه‌ای در دستور کار نیست.
بهروز باشید.

با سلام! متأسفانه به ذهنم رسید یه نقد کوچولو رو بگم! ببینید دوستان موج نوری::: شما که لطف میکنید نرم افزاری رو جهت استفاده ملت قرار میدید چه خوب هست راهی رو برای طرح مشکلاتی که گهگاه این نرم افزارها ایجاد میکنند نیز قرار دهید! برای مثال چند وقتی که محله رفته بود هواخوری این نرم افزار برچسبگذاری هوشمند من و گوشی من رو واقعا بیچاره کرد! هیچ کس هم نبود که جواب آدمو بده! این نرم افزار وقتی روی گوشیم فعال بود اگر تاک بک رو بنا به هر دلیلی میبستم دیگه به هیچ وجه نمیتونستم ازش استفاده کنم! وقتی دوباره تاک بک رو فعال میکردم اصلا و ابدا یه کلمه هم صحبت نمیکرد! من مجبور میشدم گوشی رو به یه بینا بدم که این برچسبگذاری رو از قابلیت دسترسی غیر فعال کنه تا تاک بک حالش بیاد سر جاش! مشکل دیگه این نرم افزار فرستادن پیامها و در حقیقت لینکهای دانلود مستقیم ظاهرا تبلیغاتی بود که دیگه واقعا ما رو بیچاره کرده بود. شاید به نظر کمی خنده دار برسه ولی وقتی این نرم افزار رو نصب میکردم هر دو یا سه باری که وایفای گوشی رو روشن و یا خاموش میکردم adm editor میومد بالا و لینکی رو جهت دانلود نمایش میداد! باور کنید افتادم به جان گوشیم ببینم کدوم برنامه داره این حرکت رو میزنه! هر دفعه هم یه نرم افزار رو برای دانلود معرفی میکرد! یکی یکی برنامه ها رو حذف کردم مشکل حل نشد که نشد! تا رسیدم به برنامه ای که روی حساب انتشار دهندگانش اصلا فکر نمیکردم ایراد داشته باشه یعنی همین برچسب گذاری هوشمند! وقتی پاکش کردم مشکل کاملا حل شد! خلاصه ضمن اینکه جا داره ازتون بابت زحماتی که میکشید یه تشکر جانانه داشته باشم لطف کنید این مشکل رو کمی رفع و رجوع کنید تا ما بهتر بتونیم باهاتون مرتبط باشیم! حالا اگر واتسآپ گروهی دارید و معرفی کنید که چه بهتر! یا اگر در اسکایپ اکانتی منسوب به شما هست ما رو در جریانش قرار بدید تا بتونیم گهگاهی که واقعا نیاز داریم یه ارتباطک زنده داشته باشیم!

با سلام
برنامه در هنگام آزمایش به خوبی عمل می‌کرد، ولی متاسفانه بعدا مشخص شد که بر روی نسخه‌های مختلف اندروید عملکردی متفاوت و غیر‌قابل پیش‌بینی دارد.
در مورد تماس، همه‌ی اطلاعات تماس انجمن در شناس‌نامه‌ی حساب کاربری انجمن در سایت گوش‌کن قرار دارد.
موفق باشید.

ببخشید سوال بعدیم درباره audex هست.
وقتی نصب میکنم به قسمت فعالسازی که میرم، وقتی on رو میزنم و میپرسه که آیا میخواهید که audex فعال بشه گزینه ok کار نمیکنه.
هرچی ضربه میزنم on نمیشه. ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

سلام ممنون از آموزشتون پس چرا آتو تی تی اس رو نگذاشتید؟
من هم با این مشکل در نرم افزار آدکس مواجهم میخوام پاکش کنم وقتی تاکبک رو به هر دلیلی می بندی دیگه موقع روشن کردن تاکبک تاکبک کار نمیکنه
یه چیز درست حسابی نمیسازند آدم حرص نخوره
ممنون از شما

خوب! از اینکه حد اقل نقایص این برنامه رو قبول دارید واقعا تشکر میکنم! اما آیا بهتر نبود که حد اقل این مورد اطلاعرسانی میشد؟ به جان خودم من پدرم در اومد تا علت مسائلی رو که توضیح دادم فهمیدم! تقریبا یک بار کلیه برنامه هایی که روی گوشیم بود رو حذف و دوباره نصب کردم!

با عرض سلام و درود به خدمت همکاران محترم انجمن علمی-فرهنگی موج نور, خصوصاً دست اندرکاران تهیه این آموزش مفید. بنده از طرفداران AutoTTS هستم و خیلی از این برنامه استفاده میکردم, اندروید گوشی من ۲ماهه که از ۷ به ۸ ارتقا پیدا کرده و متأسفانه AutoTTS اصلاً روی این نسخه از اندروید جواب نمیده, با اینکه برنامه Eloquence روی این نسخه از اندروید نصب میشه. از این طرف مدتی هست که گویا نسخه جدید AutoTTS توسط فروشگاه منتشر شده که قیمتش حدود ۱۰ یورو هست!!!!! لذا خواهشمندم نسخه جدید AutoTTS را یا بصورت کرک شده یا بصورت یه فراخوان میان کاربران جهت تأمین هزینه خریداری و دور زدن برنامه با استفاده از Luckey Patcher یا امثال آن اقدام بفرمایید. ضمن تشکر از زحمات شما عزیزان جان.

دیدگاهتان را بنویسید