خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و دوم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و پنج رأی.

پست ششم: آموزش صوتی کار با پکجاز: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط علی اصغر حسنپور، با دو رأی.

پست پنجم: دانلود بازی bokurano daibouken3, یک بازی ژاپنی، اما ترجمه شده با افزونه ی nvda!: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و پنجم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط kianoosh، با چهار رأی.

پست چهارم: دانلود فیلم سینمایی لینکلن lincoln به صورت صوتی با زیرنویس فارسی: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و پنجم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمدرضا صالحی، با پنج رأی.

پست سوم: اندرویدیها! چرا با گوشیهایتان بازی نمیکنید؟ آموزش استفاده از اتاق بازی با اندروید: ارسال شده در چهارشنبه، هجدهم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مسعود، با یازده رأی.

پست دوم: eloquence هم فونتیک خون شد! باور نمیکنی؟ بیا تو: ارسال شده در چهارشنبه، هجدهم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سارا، با دوازده رأی.

و پست منتخب شما: دانلود ویژه برنامه اختتامیه جشنواره تبسم. برترین های سال محله مشخص شد: ارسال شده در دوشنبه، شانزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط امیر سرمدی، با سی و یک رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: بانو.
بانوی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی شصت و دوم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز شنبه، سی و یکم تیر نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی شصت و دوم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج تا چهاردهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: آشتی کنان در محله و یک فایل دکلمه صوتی که از مسابقه جا ماند: ارسال شده در چهارشنبه، پانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج، توسط حسین بلوردی.

2: لینکهای مستقیم اضافه شد. دانلود تمامی نصب کننده های گویای ویندوز برای نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمود هژبری.

3: بیست و دومین شب نشینی محله ی نابینایان بفرمایید تو. یکشنبه شب از کامنت ۲۴۰: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج، توسط فاطمه حسینی.

4: در انتخاب رشته تحصیلی در دبیرستان و دانشگاه شرایط و معلولیت بینائی خود را فراموش نکنید: ارسال شده در شنبه، اول خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مریم شیبانی.

5: آموزش اسکایپه اندروید از رضا وزینی: ارسال شده در سه شنبه، چهارم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رضا وزینی.

6: آموزش فلش زدن ریکاوری و رام به صورت صوتی برای اولین بار از محله ی نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، سیزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد میر‌قاسمی.

نکته ی اول این که، گزینه ی سوم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شده که هر قسمت اون رو یک نفر نوشته و این قسمت از اون به نمایندگی از تمامی قسمتهای این مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شده.

نکته ی دوم این که، گزینه ی ششم به صورت مجموعه ای در رابطه با روت کردن گوشی و ریکاوری و فلش کردن منتشر شده که این قسمت از اون به نمایندگی از تمامی قسمتهای این مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شده.

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو میتونید از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۵ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و دوم»