خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

فقط، تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارید. خوانندگان عزیز؟ این گوی و این میدان! آغاز دومین دوره از مسابقه ی حنجره ی طلایی.

سلام رفقا.
فایل های ارسالی شما، طبق معیار ها و امتیازات زیر قضاوت میشن.
۱: درست خواندن فالش نخواندن *15*
۲: بیان صحیح *15*
۳: داشتن ریتم مناسب *15*
۴: داشتن موزیکالیته *15*
۵: انتخاب ملودی مناسب*10*
۶: تحریر *10*
۷: رعایت دینامیک *10*
۸: تنظیم، میکس و مستر *10*
پ ن: رفقا؟ در جریان باشین که اگه آواز بخونین و برامون بفرستین، عملا امتیاز ریتم، و احتمالا امتیاز میکس مستر رو از دست میدین، که امتیاز این ۲آیتم میشه ۱چهارم کل امتیازات.
اون دسته از عزیزانی که قبلا برامون آواز فرستادن، فرصت دارن که اگه دوست داشتن، یک فایل جدید برامون بفرستن.

سلام بچه ها. امیدوارم که حالتون خوب باشه، و تا به این لحظه از تابستون رو به خوشی، و شادکامی سپری کرده باشین.
رفقا؟ بلاخره بعد از انتشار کلی تبلیغ، و ۲اطلاعیه ی رسمی، رسیدیم به آوردگاه حنجره ی طلایی.
قطعا همتون از میزان جوایز، نام داوران، و روند برگزاری مسابقه خبر دارین! ولی، بازم نکات مهم رو متذکر میشم. عزیزانی که فکر میکنین که توی موسیقی، و خوانندگی دستی بر آتش دارین؟ رفقایی که تونستین یه استعداد موسیقایی، و یک ته صدایی برای خوندن توی خودتون پیدا کنین، و دنبال یک آوردگاه خوب برای آزمودن شانس خودتون، و دیده شدن میگشتین؟ حالا وقتشه که بیایین تو میدون، و ببینین که با خودتون چند چندین!
توی چند ماه اخیر، سعی من، و همکاران گلم توی گروه آهنگستان، و وبسایت گوش کن بر این بوده که یک شرایط مناسب برای سنجیدن استعداد موسیقایی شما فراهم کنیم، و الآن، حضور شما توی میدون این مسابقه، میتونه میزان موفقیت ما توی این امر رو بهمون نشون بده.

نحوه شرکت در مسابقه ی حنجره ی طلایی

خانم ها، و آقایون عزیز؟ شما باید برای شرکت در مسابقه، یک فایل حداقل۲، و حداکثر ۵دقیقه ای، از خوانندگی خودتون ضبط کنین، و از طریق کانال های ارتباطی پایان مطلب، برای ما بفرستین.
ذکر چند نکته رو شدیدا ضروری میدونم.
نکته ی اول: فرمت فایل ارسالی شما، حتما باید mp3، و یا یک فرمت قابل پخش، با پخش کننده های اندروید باشه. اگه ما نتونیم فایل شما رو پخش کنیم، قطعا نمیتونیم نمره بدیم. پس طبیعیه که فایل رو از دور مسابقه خارج کنیم.
نکته ی دوم: فایل ارسالی شما حتما باید معرفی داشته باشه، و قطعا این معرفی باید با صدای خودتون، و توی همون فایل باشه. رفقا، فایل معرفی جدا فایل خوانندگی جدا قبول نیست. اسممو رو فایل نوشتم قبول نیست. تکرار میکنم. معرفی، فقط و فقط باید به صورت صوتی، و توی همون فایل باشه. محمد؟ من یک فایل از قبل ضبط، و تنظیم شده ی آماده دارم. میشه معرفی و فایل رو جدا بفرستم؟ نه عزیزم! شما لطف کن، و این ۲تا فایل رو بچسبون به هم. اگه برای خودت مقدور نبود، از دوستت کمک بگیر.
نکته ی سوم: رفقای عزیز؟ درسته که ما تصمیم گرفتیم که یک امتیاز ویژه برای خلاقیت شما توی بحث تنظیم، و میکس مستر در نظر بگیریم! درسته که تیم داوری ما قدرت تشخیص دقیق قدرت واقعی صدای شما رو داره! ولی، خواهش میکنم که تحت هیچ شرایطی از تون توی فایلتون استفاده نکنین.
نکته ی چهارم: خواهش میکنم که برای ضبط، لوکیشنی رو انتخاب کنین، که صداتون به راحتی برای تیم داوری قابل فهم باشه، و در حقتون اجحاف نشه. پ ن: قطعا برای ما خوانش شما از هر چیزی مهمتره! ولی، بخش کمی از امتیازات رو به خلاقیت در بحث نوازندگی، میکس و مستر، منهای تون قرار دادیم.
نکته ی پنجم. : فایلی که ۱دقیقه و ۵۹ثانیه باشه، و فایلی که ۵دقیقه و ۱ثانیه باشه، قطعا برای مسابقه ارسال نشده.

نکته ی ششم و پایانی. تاکید میکنم که شرکت برای خانمها هم کاملا آزاده.
راه های ارسال آثار.

شما میتونین فایل های خوانندگی خودتون رو تا ساعت ۲۴ جمعه ۳۰ تیر ماه از طریق ایمیل

ahangestangroup@gmail.com

و شماره واتساپ ۰۹۲۲۴۰۳۸۷۴۸، خانم فرزانه عظیمی، برای ما ارسال کنین.

پ ن۱: فایل های ارسالی شما، توسط یک تیم داوری ۳ نفره متشکل از خانم ها، ارغوان حمسی، و اعظم نظیفی و من، یعنی محمد ملکی قضاوت میشن.
سعید درفشیان از محله، و فرزانه عظیمی از آهنگستان، امر نظارت روی کار تیم داوری رو به عهده دارن.
پ ن۲: پست اعلام نتایج، و فایل های ارسالی شما برای مسابقه، ۱شنبه ۱مرداد ماه، روی سایت گوش کن قرار میگیره.
پ ن۳: فرد برنده ی مسابقه، علاوه بر دریافت ۱جایزه ی ۱۰۰۰۰۰۰ ریالی، از طرف تیم مدیریت گوش کن و آهنگستان، برای بستن و انتشار یک آهنگ توی سایت ها، و کانال های پخش موسیقی در کشور حمایت میشه. فرد نایب قهرمان هم، یک هدیه ی نا قابل ۵۰۰۰۰۰ ریالی دریافت میکنه.

توجه. بخش کامنت های این پست، برای پاسخ به سوالات احتمالی شما باز میمونه.

بزن بریم!

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «فقط، تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارید. خوانندگان عزیز؟ این گوی و این میدان! آغاز دومین دوره از مسابقه ی حنجره ی طلایی.»

سلام بر شما. این مسابقه نهایتا تا چند نفر میتونند برنده بشن. حالا. اونایی که امکان نواختن ندارند چی. یعنی لوازم مورد نیاز برای میکس و مسترینگ را ندارند باید چه کنند. صدای خالی پذیرفته هستش آیا؟

با سلام. جناب ملکی بالّ طبع
کسانی که از آهنگ و میکس و دستگاه های خوب استفاده میکنند امتیازشان از من که برای ذبط کردن صدایم فقط یک موبایل l95 دارم بیشتر میشود آیا به نظر شریفتان این یک تبعیذ نیست؟ و با موبایل که ذبط میکنم mp4 میباشد. آیا اشکالی ندارد؟ با تشکر.

سلام. واقعا ممنون از زحماتتون. چند سوال داشتم.
۱. ساختار اسم فایل باید چجوری باشه؟
۲. آیا امکان داره فایلی که براتون فرستاده میشه، به درخواست خود کاربر، برای عموم کاربران قابل مشاهده نباشه و فقط برای داوران قابل مشاهده باشه؟ یعنی داخل پستی که یکم مردادماه منتشر میکنید گذاشته نشه؟
۳. فرقی نداره از چه نوع سبک آهنگ استفاده بشه؟
اگه بازم سوال داشتم بعدا میپرسم.

سلام محمد.
میگم اگر یکی مثل من یه آهنگی رو خواننده اش رو برداره، یعنی صدای خواننده رو از آهنگ حذف کنه، و روی اون بخونه، قبوله؟
اگر یکی یه آهنگ رو خوند اما ۵ دقیقه نشد و بین ۲ دقیقه تا پنج دقیقه بود قبوله؟
چندتا سوال دیگه هم داشتم ولی یادم نیست!!!

سلام داش ممد
حالا چراااااااااااااا این قد این مسابقه ی نکبتیییی رو سخت کردی
اصاً قهرم برو نمیخوام شرکت کنم این قد این مسابقه رو سخت کردی و این قد من تمریییییییین کردم که هنجرم ترکیییییییییییییییییییییییید و رفت رو هوا از الآن هم به برنده ی اول و دوم و سوم و چهارم و پنجم و ششم و آخر تربییییییک میگم
خیلی مخلصیم فعلاً که این صدای نامرد داره اذیت میکنه اگه شد یه صدای داغونو یه کار فالشو یه کار بی آهنگو میخونم تا جمعه اگه قسمت بود و شد که شد اگه نشد هم دیگه قسمت نبوده و نشده
فعلااااااً برو که حالت رو میگیییییرم
شبت جییییز و بااااااااااایییییییی

درود بر محمد
آقا دو تا سؤال
یکی اینکه دو تا از بچه های کم بینا هستن که می خوان شرکت کنن
ولی تو فضای مجازی نیستن
آیا شرکت کننده ها حتما باید نابینا باشن و یا عضو محله یا گروه آهنگستان؟
و دیگه اینکه حتما باید با شماره خودشون بفرستن؟
سپاس

دیدگاهتان را بنویسید