خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش اتصال هارد دیسک به گوشی های اندروید

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه

دوستان تا حالا به این فکر کردین که هارد اکسترنالتونو به گوشیتون وصل کنین؟

شاید به نظرتون کار نشدنی ای باشه!
شاید با خودتون بگین بابا هارد سنگینه!

مگه گوشی میتونه مثلا یه هارد 2 ترابایتو بالا بیاره؟

عمرن!

ولی باید بهتون بگم که من امروز اومدم تا بهتون آموزش بدم چطور هر نوع هاردی رو با هر اندازه ای که بود,به گوشیتون وصل کنین!!

مثلا توی همین آموزش هارد خودم 2 ترابایت هست!

گوشی هم خیلی شیک و مجلسی بالا میاره!

حالا میخواین بدونین چطور میشه این کارو کرد؟

پس

 این

آموزشو دانلود کنین تا متوجه بشین!

حجمش هم بین 40 تا 50 مگ هست

دیگه حوصله نداشتم برم دقیقشو نگاه کنم!
خود آموزش هم 56 دقیقه هست!!

خوب دیگه برین خونه هاتون

تا آموزش بعدی

بای

۱۹ دیدگاه دربارهٔ «آموزش اتصال هارد دیسک به گوشی های اندروید»

سلام. ندای نق زدن هام اینهمه انعکاس داشت که بهت رسید آیا؟ مدتیه گیر دادم به اتصال هارد هام به گوشی و از اینکه نمیشه حرصی بودم یعنی هستم. الان که دارم میرم بیرون ولی به محض برگشتن اولین کارم باید دانلود و شنیدن این باشه! من برم۱خورده ذوق کنم کاش هرچی دلم می خواست همین مدلی براورده می شد!
ممنون و موفق باشی!

اتصال هارد ب اندروید؟؟؟
مگه میشه؟چه عالی
ای وای ببخشید سلام!‏
ممنون از آموزش عالی و کاربردی.
قطعا خیلی به دردمون میخوره
فقط یه سوال.‏ تو همه ی گوشیها میشه یا فقط گوشی های مدل بالاتر؟؟؟
ممنون بابت زحمتی که کشیدید.
شاد باشید

سلام و عرض تشکر فراوون. اما یه نگرانی دارم که مطرحش می کنم. آیا برق باتری گوشی به حدی هست که بتونه برق هاردهای بدون آداپتور رو بدون نوسان تأمین بکنه؟ راستش شخصا به شدت تردید دارم. اگر اطلاعات دقیقی در این زمینه دارید حتما به اشتراک بذارید. ممنونم.

درود محمدجان راستش من همیشه هارد ی ترا بایتیمو با o t g وصل میکنم به گوشی ولی اصلا به این فکر نکردم که خطری هم میتونه داشته باشه یا نه و اینکه بهتره چیکار کنم. آموزشتو حتما گوش میکنم مطمعنا نکات ارزنده ای توش هست مرسی فراوون تا

سلااااام و دروووود بر داش محمد جووونم
خوبی یا چطوری پسر
وااااااییی فک کن من که در شُرُف خریدن هارد سیلیکومپاور دو ترا بایتی هستم اون هاردم رو به این جی خان ۷ ۲۰۱۶ متصل کنم چه شود فقط ببین من که هاردم USB3 هست چی آخه من یه فلش پاتریت ۳۲ گیگی USB3 دارم به این گوشی که متصل میکنم نمیشناسه ولی فلش SONY 16 گیگم که USB2 هست رو مث مرد میشناسه حالا باید برم این آموزشت رو بگوشم ببینم چه کردی در این آموزش به هر حال مرسی بابت این آموزشای باااااا حاااال دمت گرم و سرت خوش و شیرین کام باشی و خدا نگهدار

سلام به همه. پاسخ پرسش خودم رو از قول یه نفر که توی کار فروش تجهیزات رایانه ای هست عینا نقل می کنم. البته ایشون ادعای تخصص نداره و کامپیوتر هم نخونده، اما نظرش رو در پاسخ به ایمیلی که واسش فرستادم این طور نوشته:
«سلام امیدو.» توصیه می کنم هارد یا اسکنری که فاقد تأمین کننده برق مستقل هستند رو به هیچ عنوان به وسیله ای که از کافی بودن ولتاژش مطمئن نیستی وصل نکن. احتمال کافی نبودن ولتاژ درمورد دستگاههای اندروید خیلی خیلی بیشتر از رایانه های شخصی یا لپتاپه. بدبختی اینجاست که ولتاژ کم دستگاه جانبی رو به تدریج خراب و غیرقابل استفاده می کنه و شما هم اصلا متوجه خرابی تدریجی قسمت های مختلف دستگاه نمیشی تا وقتی که دیگه خیلی خیلی دیر شده و باز باید بیای پیش خودم تا یه چینی دیگه بهت بدم بری خوش باشی.»

, سلام. مرسییییی! من خیلی بهش فکر کردم. وصل کردم و گفته باید فرمت بشه. میخواستم هارد ۵۰۰ رو بریزم تو کامپیوتر و تست کنم که اگه فرمت کنم درست میشه یا نه،. دیگه نشد.
گرم که یاد دادی. دانلود کردم. برم گوش کنم. , کادر ویرایش

دیدگاهتان را بنویسید