خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و هفتم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد رأی.

پست ششم: باز خوانی یک تصنیف با صدای خودم: ارسال شده در جمعه، بیست و دوم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط وحید خورشیدی، با یک رأی.

پست پنجم: معرفی و آموزش برنامه ی WhiteNote [نوت سفید]: ارسال شده در سه شنبه، دوم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط میثم خاتمی نیا، با شش رأی.

پست چهارم: سازمان بهزیستی واقعا به زیستی است؟ مناسب سازی: ارسال شده در یکشنبه، سی و یکم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط اسماعیل ترکی دستگردی، با نُه رأی.

پست سوم: دانلود آلبوم دکلمه ی نامی برای تو، اثری از هم محله ای خوب و هنرمندمان، لِنا: ارسال شده در شنبه، سیزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط روابط عمومی، با ده رأی.

پست دوم: راهکارهایی برای نوشتن یک پایان نامۀ خوب حقوقی، گام اول انتخاب موضوع: ارسال شده در دوشنبه، هجدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط فهیمه تقوی، با دوازده رأی.

و پست منتخب شما: دانلود جلسه ی هفتم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو: ارسال شده در شنبه، شانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط شهروز حسینی، با سی و دو رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: لِنا.
لِنای گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی شصت و هفتم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز سه شنبه، دهم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی شصت و هفتم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج تا چهاردهم مهر هزار و سیصد و نود و پنج مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود بخش های یازدهم تا آخر از کارگاه مسیر یابی بر گزار شده در انجمن علمی، فرهنگی موج نور اصفهان: ارسال شده در دوشنبه، پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط انجمن موج نور.

2: شب به خیر ۳…: ارسال شده در چهارشنبه، هفدهم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رهگذر.

3: معرفی صوتی گوشی Blackberry Priv با صفحه کلید فیزیکی: ارسال شده در شنبه، بیستم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محسن صالحی.

4: ماجراهای مجتبی و الهام: قسمت اول: ارسال شده در سه شنبه، بیست و سوم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط شهروز حسینی.

5: آموزش صوتی بازی ninetey nine. از مجموعه بازیهای pleyroom: ارسال شده در دوشنبه، پنجم مهر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سامان.

6: برگی از دفتر خاطراتی که قبلا در ایستگاه سرگرمی گذاشته شده بود!: ارسال شده در جمعه، نهم مهر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط عدسی بشاشadasi.

این نکته رو اضافه کنم که، گزینه های اول، دوم و چهارم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این سه مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۲ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی شصت و هفتم»

سلام. با توجه به زحمت و حوصله ی زیادی که محسن عزیز برای ضبط اون آموزش کشیده و صرف کرده بود، به پست ۳ رأی میدم. واقعا همه چی تموم بود اون آموزش. دستش درد نکنه.
شاد و پیروز باشید همگی