خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و پنجم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و نُه رأی.

پست ششم: یک کار مشترک از طرف لنا و سارای تقدیم به استاد غزل ها و تک تک هم محلی های گلمون: ارسال شده در پنجشنبه، هفتم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط سارای، بدون رأی.

پست پنجم: آموزش صوتی کار با برنامه Aipoly Vision منتشر شد: ارسال شده در شنبه، دوم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط امیر سرمدی، با هفت رأی.

پست سوم به طور مشترک: در انتهای گوشکن! قسمت سوم: ارسال شده در جمعه، هجدهم فروردین هزار و سیصد و نود و شش، توسط کامبیز، به همراه روایت مستقل شدن من: ارسال شده در سه شنبه، پنجم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط سجاد آریان فر، هر کدام با چهارده رأی.

پست دوم: دانلود برنامه ی KNFBReader برای عکس گرفتن و خواندن از روی متن هر چیز مثلا کتاب: ارسال شده در یکشنبه، بیست و هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و شش، توسط مجتبی خادمی، با هفده رأی.

و پست منتخب شما: اپلیکیشن اندرویدی GetThere به فارسی ترجمه شد: ارسال شده در جمعه، اول اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط میثم امینی، با بیست و هفت رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: کامروز فتحی.
کامروز گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی هفتاد و پنجم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز پنجشنبه، بیست و ششم مرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی هفتاد و پنجم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش تا چهاردهم خرداد هزار و سیصد و نود و شش مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: ماجرای اولین تجربه‌ی ساندویچ خوردن دو دوست نابینا: ارسال شده در جمعه، پانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط سعید شریفی.

2: هدیه ی شیرین ادامه ی فصل اول: ارسال شده در شنبه، شانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط ابراهیم.

3: آموزش کار با عصای گویا، بیا دانلود کن!: ارسال شده در سه شنبه، نوزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط shadow of death.

4: قانون آیین دادرسی کیفری پست هشتم: ارسال شده در چهارشنبه، بیستم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط احمد عبدالله پور.

5: با دانلود و شنیدن این مستند صوتی با دیدن پله های برقی خوشحال بشید در حد تیم ملی چراکه خودش میبردتون بالا میاره پایین خسته نمیشید خخخخ: ارسال شده در یکشنبه، سی و یکم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط بانو.

6: آموزش ثبتنام در بام ملی و کار با همراه بام ملی: ارسال شده در یکشنبه، چهاردهم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط محمد میر‌قاسمی.

نکته این که، گزینه های دوم، چهارم و پنجم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن که این قسمت از اونها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این سه مجموعه در این مرحله از جشنواره شرکت داده شدن.

شما میتونید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۷ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفتاد و پنجم»

سلام حالا که هیچ کی به ۴ رأی نداده پس من نظرم رو تغییر میدم و میگم ۴
فقط یه چی بهم ثابت شد که این پستا به درد هیچ کی نمیخوره باشه اشکالی نداره پس من پست ۴ رو انتخاب میکنم