خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود فایل صوتی گفتگو با مهرداد کرمی دوست هم‌نوع مالک و مدیر آژانس سیمرغ خمینی‌شهر اصفهان

درودی گرم برخاسته از قلبی پر از خون تقدیم شما باد. خب امروز 16امرداد ماه 1396 خورشیدی هست دیگه مراسم تنفیذ تحلیف و جشن تولد گوش‌کن عزیزمون تموم شده پس امیدوارم که فرصتی هم به ما بدید و به پست تقدیمی توجه و گوشه چشمی داشته باشید و امید اینکه قفل سنجاقها بشکنند و پستای سنجاقی را شوت کنند سر جاشون خخخخ. القصه امروز خدمت رسیدم تا با هم‌نوعی کوشا و سختکوش آشناتون کنم، این پسر خوب و نازنین از بچههای باز خوب و نازنین خمینی‌شهر اصفهانه که بخودش جرأت داده وارد بازار کار و آن هم از نوع خصوصیش شده دفتر دستکی بهم زده گروهی از بَنی هندلیان  را دور خود جمع کرده هم خود بنوایی رسیده و هم این قشر زحمت‌کش راننده و هم خدمتی تقدیم مردم همیشه در صحنه میکنه. باری، دارم از مهرداد خان کرمی سخن میگم جوانی که دیپلم گرفته ورزشکار شده و فعلا وارد عرصه و صحنه کار شده و مدیر آژانسی شده که اسم زیبا و پر هدف و آرمانی سیمرغ را انتخاب کرده است. پس امیدوارم موفق به انتقال مطلب شده کلامم را منعقد کرده باشم. شما فایلی را زحمت کشیده دان خواهید کرد که در آن این بنده سراپا تقصیر به گفتگو با جناب مهرداد کرمی نشسته ام از خودش و کارش مشکلات و امیدواریش میگوید از باور کردن توانمندیها میگوید و خلاصه از خیلی چیزهای دیگر که تا نشنوی شیرینی گفتگو با این پسر گل و دوست‌داشتنی را  نخواهید چشید. این را هم یادآور شوم که خوشبختانه افرادی چون مهرداد کرمی در بین ما کم نیستند که شوربختانه ما بسیاری از آنان را نمیشناسیم. تعاونی1 یا همون شرکت ایران‌پیما در خمینیشهر مال آقایان دادخواه شرکت آسیا‌سفر شهرضا هم باز مال محمد دادخواه از بچههای کمبینای هم‌نوع هست دوستی در شیراز داریم بنام فرهاد امیری که خودش یه پا کارآفرین و کار درسته هم تاکسی بی‌سیم داره هم شرکت خدماتی داره که نیروی انسانی چند اداره را تامین میکنه و خیلیهای دیگه که امیدوارم روزی بتونیم بیشتر این عزیزان را شناسایی کرده باشون گفتگو کنیم و از همت بلندشون نیرو و انرژی بگیریم. خب نمیدونم چند کلمه شد اگرم 250تا نشد بقیه اش تو فایلمون هست که امیدوارم بشنوید و لذت ببرید و الگو بگیرید. اول عکس جناب مهرداد کرمی برای کم ببینها و کامل ببینها از اینجا   و این هم فایل صوتی گفتگو با جناب ایشان با حجم10مگ از اینجا شاد و مهربان و سعادتمند باشید. تا درودی دیگر بدرود.

۲۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود فایل صوتی گفتگو با مهرداد کرمی دوست هم‌نوع مالک و مدیر آژانس سیمرغ خمینی‌شهر اصفهان»

سلام بر عمو حسین عزیز خودمون. امیدوارم حالتون حسابی خوب باشه و در تمام مراحل زندگی موفق باشید.
از شما متشکرم که ما رو با یکی دیگر از همنوعان موفقمون آشنا کردین. شاید یکی از دلایلی که این افراد موفق در بین ما نابینایان گمنام هستند این باشه که در چنین سایتهایی که متعلق به نابینایان است حضور ندارند و شاید هم از وجود چنین سایتهایی اطلاع ندارن.
باز هم ممنون.

درود بر امین گرامی. درسته اینگونه افراد بیشتر سرگرم امور خودشون هستند و کمتر به مکانهای نابینایی سر میزنند امیدوارم که کمی تجدید نظر کنند وقتی هم برای همنوعانشون بذارند. از حضورت سپاسگزارم. راستی هنوز یادم نرفته هااا که قرار بود کاری برام بکنی. خخخ

درود به عمو حسینِ گل. خیلی کمرنگ شدی عمو بیشتر پست بزار ما دلمون تنگ میشه هاا. مرسی برا زحمتی که به خاطر گفتوگو با آقا مهرداد کشیدی حتما جالب و سرشار از نکته های ارزنده هست. گوش میدم و اگه نظری داشتم دوباره مزاحم میشم.

درود عموووو. مرسی از انجام مصاحبه و آشنایی با یکی دیه از همنوعهای موفقمون.
راااستی بهتر بود اون عکسو درج کنی که دیه نیاز به دانلودش نباشه و ایجوری کار بیناها هم راحتتر میشد.
باز هم چاکریم و ارادت. کار بزرگی کردی و حتمی همین راهو ادامه بده و همنوعهای موفق رو بهمون معرفی کن تا حد اقل من یکی راهو چاه زندگی رو بیاموزم.

درود بر تو واقعا چنین پست هایی لازم هست تا بچه ها بدونن که کار چندان هم سخت نیست راستی فرهاد امیری را که گفتی واسه خودش در عرصه کار آفرینی غولی هست فکر می کنم ماهانه حدود سیصد چهارصد نفر ازش حقوق دریافت می کنن اون دیگه آژانس را به حساب نمیاره شاید راضی نباشه که ریز کارهاش را این جا بگم ولی اگر گذرم افتاد یه گزارش ازش تهیه می کنم راستی عمو اوضاعم خراب شده مبتلا به فشار خون بالا شدم

وااای احمدرضا نگوووو. نگرانم کردی ناراحت شدم. برات آرزوی سلامتی و بهبودی هرچه سریعتر دارم. درمورد فرهاد جان هم چرا باید راضی نباشه که ریز کارهاش گفته بشه چون میتونه الگوی خوبی برای دیگران باشه قطعا از گفتنش خوشحال هم میشه. آخرین خبری که از فرهاد دارم اینه که داره تاکسی اینترنتی هم راه میندازه میخواد جلو اسنپ و تبسی کم نیاره براش آرزوی موفقیت روز افزون داریم. سپاس از حضورت و باز هم آرزوی بهبودی و سلامتی کامل برات داااارم.

سلام عمو خیلی ممنون از زحمتهایی که میکشید و ما را با قشر نابیناهای فعال جامعه آشنا میکنید عالی بود گوش دادم و این صحبتشون را تایید میکنم اگه کسی خودشو باور کنه مطمئنا موفق میشه فرقی نمیکنه بینا باشه یا نابینا برای شما و آقا مهرداد آرزوی موفقیت میکنم

دروود بر اس۳۱۳ نازنین. اول که از حضور قشنگت در این پست سپاسگزارم دوم اینکه از اینکه گوش دادی و شاید اولین نفری باشی که بعد از گوش دادن کامنت میده بیشتر سپاسگزار و قدردانم. و سوم اینکه از ابراز لطفت تشکر میکنم ما هم برای شما هم محله ای گرامی آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون داریم. همیشه سالم و سعادتمند باشی اس گرامی.

درود بر محمدرضای قنبری بسیااار نازنین جوانی زیرک باهوش کاردان کار‌بلد باز از خمینی شهر اصفهان. واقعا که مردم سختکوش و کار درستی داره این سده و همایون شهر و خمینی شهر. شما خواهران و برادر قنبریها که خود کولاک کرده اید وجود نازنینتون سبب غرور افتخار و مباهات است بانوی گرام محله هم که جای خود دارد که البته افتخار حضور در پستهای حقیر رو نمیده خخخخ ولی همگی گل و دوست داشتنی هستید همواره پر افتخار سعادتمند و مهربان باشید عزیزان خودم.

درود
واه واه واه خوبه حرفی نداری والا چه می کردید !!! داداش گلم دست مریزاد بسیار عالی بود و طرفداران جوان زیادی در محله پیدا کردی .من هم باید بجنبم طرفداران شما زیاد شده اند و من عمو ی بدون طرفدارم و قطعا باید بیشتر بجنبم ! به هر حال از تلاش های ارزشمندتان و انتشار مطالب عالی از شما سپاسگزارم .

دروووووود بر داداش گل خودم آقا قنبر نازنین و محبوب. آقا شکسته نفسی نفرمایید شما تاج سر هستید شما فردی فرهیخته و متخصصید شما کجا و حقیر کجا. بچهها همگی لطف دارند محبتهای این عزیزان بسیار بیشتر از ارزش حقیره. به هر حال که قنبر عزیز از حضور قشنگت بسیار بسیار خرسند شدم. همواره سالم و سعادتمند باشی داداش گل خودم.

سلام و درود بر عمو حسین عزیزم
خوبید عمو
خب اول که از شما تشکر میکنم که چنین افراد لایقی رو به ماها معرفی میکنید
و انشالله که دانلود میکنم تا از صحبتای این کار آفرین هم نوع مستفیض بشم
به هر حال عمو مرسی بابت این مصاحبه روزتون خوش و خدا نگهدار

سلام عمو جون .
میدونم که اینقدر تجربه و فرهنگ داری که چیزی رو بیخود به کسی تجویز نمیکنی
میدونم که کار سختیه و در بینایی , چهل موتور سوار بودم در پیک موتوری .
اونوقت هم خیلی سخت بود دل همه رو نگه داری و قانون رو هم همزمان اجرا کنی که به هرج و مرج و بیداد مشتری بدل نشه .
ولی خودم هم موتور داشتم ودر مواقع بی پیکی , مسیر های نزدیک رو میرفتم تا مشتری ناراحت و سر خورده نشه , و بعد بتونم در حد اکثر زمان برگردم پشت تلفن , کار پر ریزه کاری ای هست و نمیشه همینطوری در موردش قضاوت کرد .
مال مردم باید در اسرع وقت بدون کم و کاست به دستشون برسه , در زمانهایی هم ترافیک مبادلات هست که در ظهر اکثرا اتفاق میفته و ما با چند سرویس با یک پیک , تا حدی بر طرفش میکردیم , البته در یک مسیر و با ویژگی های خاص که تجربه میخواد .

ایول آقا مدیر! شوما کوجا اینجا کوجا! معمولا افتخار نمیدید باید گاوی گوسفندی قربونی کنیم! آره واقعا مهرداد پسر زرنگیه منم براش آرزوی پیروزی و افتخارات بیشتری دارم ولی حیف که گوشکنی نیست یعنی اینجور بچهها کمتر با فضای مجازی مأنوسند. چه بسا اوقات زیادی را با همکاراش بگذرونه ولی همت نمیکنه که وارد نت بشه گشتی بزنه از حال و هوای دوستاش با خبر بشه باید سعی کنیم تعادل را حفظ کنیم. مرسی مجتبی از حضورت تو هم پیروز و پولدار بشی.

دیدگاهتان را بنویسید