خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود و آموزش کار با دیکشنری یک زبانه ی لانگمن برای اندروید

سلام به شما زبان دوستان عزیز، امروز براتون یکی از سه دیکشنری پر کاربرد انگلیسی به انگلیسی در اندروید رو آوردم.
این دیکشنری بسیار معروف برای افرادی هست که می خوان با معنی انگلیسی لغات آشنا بشند و تلفظ کلمات رو به خوبی یاد بگیرند.
بعد از دانلود برنامه نیاز به دانلود و نصب دیتا نیست اما برای تلفظ واژگان نیاز به یک کانکشن دارید. نگران نباشید با اینترنتهای سرعت پایین هم کار می کنه.
یکی از امکانات این برنامه داشتن مثال های گوناگون برای لغات موجود در دیکشنری هست که به شما کمک می کنه تا لغات رو به خوبی یاد بگیرید.
خوب دوستان عزیز سرتون رو دیگه به درد نمیارم، هر چی لازم بوده توی آموزش گفتم. ببخشید اگه بد بود.
دانلود برنامه با حجم 24 مگابایت
دانلود آموزش با حجم 7 مگابایت
راستی دوستان سایت آموزش زبان ما هم راه افتاده اگه دوست داشتید برای ثبت نام بهش سر بزنید
برای ورود به سایت اینتر بزنید.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود و آموزش کار با دیکشنری یک زبانه ی لانگمن برای اندروید»

سلام. معذرت دیر رسیدم ترافیکم تموم شده بود رفته بودم روی هوا! من از فست دیک استفاده می کنم اگر اسمش رو درست نوشته باشم. اما تعریف لانگ من رو زیاد شنیدم. اگر بتونه به دادم برسه که حسابی آخجون داره! هنوز دانلود نکردم تازه اینترنتم رو تمدید کردم فورا هم اومدم داخل محله.
ممنون و شاد باشید تا همیشه!

با سلام و تشکر از امیرحسین برای این دیکشنری مفید. بعضی از دوستان گفته بودن که این نرم افزار رو گوشیاشون نصب نمیشه. در این رابطه باید بگم که این نرم افزار روی گوشیهای جدید نصب نمیشه از جمله گوشی من که samsung Galaxy J7 2016 سری جدید هستش. برای این گوشیا باید ورژن آپدیت شده نرم افزار رو تهیه و نصب کرد، که اونم با یه سرچ ساده تو گوگل پیدا میشه، کافیه بنویسین longman for mobileعدشم نصبش کنین، البته بگم که نرم افزار به روز شده حجمش ۲۸ مگ هستش و بعد از نصب هم حدود ۲۰۰ مگ فضا اشغال می کنه. و متأسفانه با این که فقط یه لغتنامه هستش و نیاز به فایلای سیستمی خاص هم نداره طوری طراحی شده که نمیشه به کارت حافظه جا به جاش کرد. حالا اگه می تونین ۲۰۰ مگ از فضای حافظه گوشیو بهش اختصاص بدین نصبش کنین. اگرم نتونستین یا فضا نداشتین، می تونین دیکشنری وبستر میریام رو نصب کنین که میشه بعد از نصب به راحتی به کارت حافظه منتقلش کرد. با سپاس دوباره از امیرحسین. بای.

دیدگاهتان را بنویسید