خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دخترِ خردادی

سلامی پر از قاصدک‌ های خوش خبر تقدیم به‌ حضور گرم‌ تک تک ‌اهالی محله. امیدوارم هر جا که هستید سرشار از انرژی و خوشحالی باشید. خب چیکار می کنید با تابستون و گرمی ی هوا؟
اینجا که خیلی گرمه و من وقتی که از خونه میرم بیرون از شدت گرما احساس ذوب شدن می کنم.
تابستون امسال یِکَم واسم خسته کنندست همش لحظه شماری می کنم واسه تموم شُدَنِش.
از طَرَفیَم دلم واسه دانشگاه و دوستام تنگ شده. دلم می خواد هر چه زودتر ترم جدید شروع بشه و من دوستامو ببینم ُدُرُسته که الانم باهاشون در اِرطِباتَم ولی دیدنشون واسم یه حس خوبه چون خیلی مهربونن و خیلی کمکم می کنن.

خب شماها چی از تابستون لذت می بَرید؟ به نظر شما کسل کننده نیست؟ من که این روزا خیلی حوصلم سر میره ‌مجبورم خودمو با فضای مجازی و نوشتن سرگرم کنم. البته کلاس هایی‌ هم که میرم یه بخشی از وَقتَمو پر می کنه ولی خب کافی نیست چون بازم حوصلم سر میره یا شایدم چون یِکَم بازی گوشه به خاطر همینه.

خب دیگه سرتون رو درد نیارم برم سر اصل موضوع که به عنوان این پست هم مربوط میشه.
یه شعره که امروز نِوِشتَمِش و تقدیمتون می کنم امیدوارم خوشتون بیاد

(دختر خردادی)

من همون دخترِ خردادیه شهرم،
که دلم قد یه دریاست پُرَم از عشق و محبت.
پُرَم از خنده و شوق.
من همون دختر دلتنگ و صبور،
که نشستم پِیِ آینده ی دور.
تا که پرواز کنم.
بپرم تا ته خوشبختی ها.
برسم به هر چه که مال من است.
آرزویم این است، مَنو تو ما بشویم.
تا بمانیم با هم، تا بخوانیم از عشق.
همه ‌جا پر شود از خنده ی‌ ما،
همه سَعیَم این است، که بدانند همه، مَنو‌ تو مالِ همیم.
منم اون دختر خردادیه شهر،
که شده همدم ‌تنهاییِ تو…

دوستای خوبم براتون بهترین هارو آرزو می کنم سلامت و موفق باشید.

۱۷ دیدگاه دربارهٔ «دخترِ خردادی»

سلام. من عاشق تابستون با تمام دردسرهاشم چون تعطیله و خخخ من نمی خوام تعطیلات تموم بشه. واسه من امسال تابستون پربار بود نه به خاطر تعطیلاتش. توش خیلی کارها کردم و دارم می کنم که انجامشون بهم رضایت میده و خوشحالم که بعد از تابستون حس نمی کنم زمانم تلف شده.
عزیز اگر ازم دلگیر نشی۱توصیه که نه، بهت۱پیشنهاد کنم. البته نه فقط به شما، خودم و خیلی های دیگه رو می بینم که فراموش می کنیم این رو در نظر بگیریم و بعدا که دیر تر شد به خاطرمون میاد.
نقطه ها خانمی! ایسپیک و باقیه صفحه خوان های ما فقط نوشته های مارو می خونن. هر مدلی بنویسیم اون ها همون مدلی می خوننش. اگر وسطش علامت نذاریم۱نفس می خونه و میره و اثری که انتظار داریم و دلمون می خواد رو هم بر شنونده و خواننده نوشته هامون نمی بینیم. بین جمله هامون علامت های نگارشی رو حتما بذاریم تا ایسپیک در جا هایی که لازمه مکث کنه و شنونده بتونه نوشته هامون رو تحلیل کنه و ازشون لذت ببره. مثلا من بیام بنویسم سلام خانمی حالت چه طوره خوبی خوشی ببین امسال تابستون به من خیلی خوش گذشته تا اینجاش که خوب بوده بعدش هم حتما خوبه من برعکس شما دلم نمی خواد تابستون بره و تموم بشه آخه هم تعطیله هم واسه من پرباره و راستی ببین با دوست هات برنامه بذارید برید بیرون و دوره و گشت و از این چیز ها تا کمتر دلتنگ باشی خوب از این دلتنگی بگم که هیچ خوب نیست خیلی اذیت می کنه ولی دوست هات اگر همیشه دم دستت باشن میشه بیرون از دانشگاه هم ببینیشون و…
می بینی؟ این رو اگر بخوایی بخونی احتمالا فحش هم بهم نمیدی از بس حرصیت می کنه. وسط جمله هام نقطه و کاما کم داره. باید این ها باشن تا شما بتونی روی نوشته هام متمرکز باشی ببینی حرف حسابم چیه و چی می خوام بگم. موافق نیستی؟ ببخش طولش دادم. بد شانسیه شماست. مدت هاست می خوام این ها رو۱جایی به خودم و بقیه مون یادآوری کنم و۱خورده به این بهانه منبر برم و با پرحرفی خوش بگذرونم نمیشه اینجا رو پیدا کردم سرت رو دور دیدم و خلاصه پست شما و چونه لقِ من خخخ!
ایشالا تابستون و زمستون و کل ایام عمرت به کامت باشه!
پیروز باشی!

سلام یلدا همه این روزها میگذر ، بهتره براش تلاش کنی که خوب بگذره و بعد غصه روزهای از دست رفته ات رو نخوری تو تلاشت را بکن مطمئن باش به نتیجه میرسی . راستی رشت که هوا خنکتره اصفهانه پس لذت ببر . خوش و خرم باشی یلدا

سلام یلدا. اول بگم که شعرت خییییلی عالی بود. واقعا لذت بردم. آفرین که انقدر قشنگ و امیدوارانه و از خوشبختی مینویسی. ان شاءالله به تک تک آرزوهات برسی. اگه همیشه اینجوری بنویسی و فکر کنی مطمئن باش که خوشبختی همیشه و در همه حال باهاته.
خب از تابستون و هوای گرمش گفتی, آخ که منم بشدت از گرما گریزونم و تابستونا اصلا بهم خوش نمیگذره. بی صبرانه منتظر روزای خنک پاییزم. پاییز رو هم عاشقشم نه اینکه بگم چون فصل غمه. اتفاقا پاییز برام زیباترین احساسات رو هدیه میاره.

شاد و پر امید باشی عزیزم.

سلام بر یلدای عزیز
یلدا, منم هرگز تابستون رو دوست نداشتم.
همیشه از گرما فراری بودم, عاشق سرما, زمستون و پاییز هستم, همیشه آخرای تابستون صبرم بدجور تموم میشه و یه حس دل شوره و ذوق زده ای برای رسیدن بهپاییز دارم.
راستی, منم بدجور تو این تابستون دچار سر رفتگی حوصله شدم! خخخ
نه تونستم مسافرتی برم, نه کلاسی میرم, نه کار خاصی انجام میدم, کلا هاااا این تابستون واسم شده یه معذل عجییییییییب, خخخ
خب کامنتم طولانی شد.
پیروز باشی و سربلند

سلام یلدا جان. تابستون امسال برای من خیلی زود گذشت. متأسفانه نتونستم خودمو به برنامه ریزیایی که کرده بودم برسونم. زود گذشت و خوش هم نگذشت. اما امسال اولین تابستونیه که دوست دارم زودتر تموم شه. انگار اومده تا اذیت کنه خخخ. راستی شعرتم قشنگ بود. اصلا عشقه هر چی دختر خردادیه. خخخ. هرچند که ماه امتحاناست ولی خیلی خوشحالم که خردادیم.
شاد باشی

دیدگاهتان را بنویسید