خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش پرداخت با Paypal از طریق سایت Payment24

درود دوستای گل

امید که خوش و خرم باشید.

چقدر پست می‌دم این روزا. کلی از دستم خسته شدید‌ها.

از اونجایی که ما در بهشت برینی به اسم ایران زندگی می‌کنیم که از بس کوله ملت بی‌فرهنگ غربی بهمون اصلا خدمات نمی‌دن، ما توی یه سری که چه عرض کنم، خیلی از مسائل دچار مشکل هستیم. پرداخت با سرویس کذایی Paypal یکی از این موارد هست.

برای حل یا بهتر بگم دور زدن این مشکل سرویس‌های مختلفی وجود دارن که با داشتن دفتر در کشور‌های دیگه میانجی می‌شن و ریال بیچاره ما رو می‌گیرن و دلار برامون پرداخت می‌کنن. یکی از این سرویس‌ها Payment24 هستش.

در این پست می‌خوام پرداخت با Paypal رو از طریق این وبسایت بهتون آموزش بدم. قرار بود آموزش صوتی باشه ولی با کمال شرمندگی از دوست گلی که پول از جیب خودش گذاشت تا من یه بازی که حتی نیازی هم بهش نداشت رو بخرم و یه آموزش برای پرداخت با Paypal ضبط کنم، نشد و مجبور شدم اون قسمتی که از وقتی داشتم با جاز کار می‌کردم ضبط کردم رو گوش کنم و این آموزش متنی رو به جاش بنویسم. اونم بعد از چنین مدت زیادی. چه میشه کرد، آدم unreliable همیشه unreliable هست. ضمن عذرخواهی از دوست عزیزم که احتمالا این پست رو می‌خونه، در ادامه به آموزش می‌پردازم.

امید که مفید واقع بشه، پیشاپیش شادکام باشید.

رفع مسئولیت

این نگارنده هیچ ارتباطی با سایت مورد آموزش نداشته و این آموزش صرفا جهت اطلاع ارائه شده. مسئولیت هرگونه ضرر و زیان مالی و غیرمالی ناشی از استفاده از این سایت متوجه نگارنده نمی‌باشد.

ثبت نام در سایت Payment24

برای استفاده از خدمات مختلف مالی سایت Payment24، شما می‌بایست در این سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد سایت http://payment24.ir شوید.
  • در بالای صفحه لینک «ثبت نام» را پیدا و آن را فعال کنید.
  • در این صفحه کادر‌های مختلفی هستند که باید آنها را پر کنید. توجه داشته باشید که عنوان هر کادر زیر آن قرار دارد و این موضوع باعث می‌شود که در صورت حرکت بین کادر‌ها با استفاده از کلید‌های tab و shift + tab، این کادر‌ها برای شما اشتباه خوانده شوند. پس بهتر است از جهتنما‌ها و فعال و غیرفعال کردن حالت ورود اطلاعات در صفحه‌خوان مورد استفاده‌تان بهره بگیرید و اقدام به تکمیل اطلاعات خواسته شده نمایید.
  • چکباکسی در فرم وجود دارد با عنوان I’m not a robot که با چک کردن آن باید نشان دهید که شما یک روبات نیستید. معمولا این چکباس به راحتی چک می‌شود. ولی اگر سایت به هر شکلی متوجه چیزی مشکوک شد، پس از تلاش برای چک کردن این چکباکس، بخش امنیتی ظاهر می‌شود. می‌توانید از امکان کد امنیتی صوتی آن استفاده کنید. به هر طریق باید این چکباکس را برای ادامه چک کنید.
  • شرایط و قوانین را هم با چک کردن چکباکس مربوطه قبول کنید.
  • حالا دکمه «ثبت نام» را بزنید.
  • در صورت عدم وجود مشکل در مراحل انجام شده، به صفحه «تنظیمات کاربری» وارد خواهید شد. اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و لینک ذخیره را فعال کنید. بعد از آن صفحه «تنظیمات کاربری» را نبندید.
  • برای فعال کردن ایمیل خود، به ایمیلی که وارد کرده‌اید مراجعه و در پیامی که از طرف Payment24 دریافت نموده‌اید، کد تایید را برداشته، در صفحه «تنظیمات کاربری» زیر لینک «ذخیره تنظیمات» در کادر مربوطه پیست یا وارد نموده، دکمه تایید را بزنید و یا لینک فعال‌سازی داخل پیام را اجرا کنید.
  • برای فعال کردن شماره موبایل خود، می‌توانید در صفحه «تنظیمات کاربری» با استفاده از لینک «ارسال کد تایید» بالای کادر موبایل پیامک حاوی کد تایید را دریافت کنید و در زیر لینک «ذخیره تنظیمات» کادر مربوط به کد تایید موبایل را پیدا و کدی را که دریافت کرده‌اید در آن وارد و دکمه «تایید» را انتخاب کنید.
  • ثبت نام شما به پایان رسید.

پرداخت با Paypal از طریق Payment24

حالا که در سایت payment24.ir یک حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، وقتش است ببینیم چطور می‌توانیم در این سایت پرداخت‌های مختلف را از طریق Paypal انجام دهیم. در زیر روش این کار با ذکر مثال آمده است. من به عنوان مثال بازی Silver Dollar را با قیمت ۱.۹۹ دلار امریکا به صورت آنلاین خریداری کرده‌ام:

  • با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت ir شوید.
  • لینک «پرداخت با پی‌پال» را در صفحه اصلی سایت پیدا و باز کنید.
  • هدینگ «پرداخت‌های اینترنتی با پی‌پل» را پیدا کنید. در زیر این هدینگ اطلاعاتی در مورد سرویس Paypal ارائه شده که می‌توانید آن را بخوانید.
  • برای شروع عملیات پرداخت زیر متن معرفی Paypal لینک «ثبت سفارش» را انتخاب کنید.
  • با انتخاب لینک ذکر شده صفحه جدیدی باز نخواهد شد، بلکه اطلاعات مربوط به عملیات انتخاب شده در پایین صفحه ظاهر می‌شود. Ctrl + end را بزنید تا به ته صفحه برسید. سپس دکمه‌های shift + h را بزنید تا به آخرین هدینگ صفحه با عنوان «نکات قبل از سفارش» برسید. پیشنهاد می‌شود این نکات را حتما با دقت بخوانید.
  • پس از خواندن نکات قبل از سفارش، با shift + h به هدینگ قبل از آن با عنوان «خرید با پی‌پال» برسید. زیر این هدینگ فرم مربوط به سفارش قرار دارد. در بخش میزان عرض، مبلغ عرض پرداختی را وارد کنید. من عدد ۲ را در این کادر وارد می‌کنم. در کامبوباکس زیر آن نیز واحد عرض پرداختی را انتخاب کنید. به دلیل دلار بودن واحد پول بازی، من کامبوباکس را تغییر نمی‌دهم. در بخش «آدرس خرید سرویس/محصول» تارنمای دقیق صفحه‌ای که در آن پرداخت باید انجام شود را وارد کنید. من تارنمای صفحه خرید بازی را که http://dracoent.com/Windows/SilverDollar است در این کادر وارد می‌کنم. در بخش «مشخصات خارج کشور» اگر پرداختی که انجام می‌دهید نیاز به مشخصات خارج از کشور دارد، با انتخاب بله و پرداخت مبلغی این اطلاعات برای شما از طرف شرکت ارائه می‌شود. من نیازی به این گزینه ندارم، بنابر این می‌گذارم روی «خیر» باقی بماند. در بخش «حساب کاربری» هم ظاهرا می‌توانید مشخص کنید که شرکت برای شما یک حساب کاربری در سایت مشخص شده ایجاد کند که باز هم شامل مبلغی اضافی خواهد بود. من در اینجا هم می‌گذارم گزینه «خیر» چک باشد. در بخش «توضیحات» سعی کنید توضیحاتی مناسب را برای کارمند شرکت که کار شما را انجام می‌دهد بنویسید. مثلا اگر باید در صفحه خرید انتخابی صورت بگیرد، آن را توضیح دهید. هرچند خرید بازی ساده است و نیازی به توضیح نیست، من در این قسمت می‌نویسم: «لینک ارائه شده لینک صفحه خرید بازی Silver Dollar می‌باشد. خرید از طریق دکمه Buy انجام می‌شود.» در بخش «پیوست فایل» نیز در صورت نیاز می‌توانید فایلی را برای کارمندی که کار پرداخت را انجام می‌دهد بفرستید.
  • چکباکس «شرایط استفاده را با دقت مطالعه نموده و قبول دارم» را چک کنید و قیمت قابل پرداخت را زیر چکباکس ببینید. این قیمت برای من ۱۳٬۱۰۰ تومان شد. برای ادامه دکمه «تایید و ادامه» را بزنید.
  • در آخر صفحه باز شده بخش «پرداخت حذینه» را پیدا و زیر آن روش پرداخت خود را انتخاب کنید. من روش «اینترنتی: درگاه بانک» را انتخاب کردم و آموزش را با این روش ادامه می‌دهم. زیر بخش «پرداخت حذینه» می‌توانید اطلاعات مربوط به سفارش خود را در یک جدول ببینید. زیر دکمه «پرداخت حذینه» هم اطلاعات انتخابی از طرف شما نمایش داده شده است. بلاخره دکمه «پرداخت حذینه» را بزنید.
  • کادری باز می‌شود که از شما درگاه بانکی مورد نظرتان را می‌خواهد. من درگاه بانک ملت را انتخاب می‌کنم. بعد از انجام عملیات پرداخت وارد صفحه سفارشات می‌شوید و می‌توانید اینجا از موفقیت عملیات خود و مواردی دیگر اطلاع پیدا کنید. اینجا هم فرمی دیگر هست که می‌توانید پر کنید، هرچند ظاهرا اجباری در این کار وجود ندارد.
  • نهایتا منتظر ایمیل شرکت باشید. یکی دو روز بعد از سفارش شرکت ایمیل خرید بازی Silver Dollar را برای من forward کرد. بازی به اسم خود من ثبت نشده بود، چیزی که فکر می‌کنم نمی‌شود درباره‌اش کاری کرد. ظاهرا بازی به نام صاحب حساب Paypal ثبت می‌شود. ولی کد دریافتی به خوبی کار کرد و بازی را روی رایانه من به صورت کاملا قانونی فعال نمود.

۲۵ دیدگاه دربارهٔ «آموزش پرداخت با Paypal از طریق سایت Payment24»

درود پوریا جان. ممنون، نظر لطفته. در مورد بازی هم، نه چندان همونطوری که از قیمت پایینش می‌شه حدس زد، چیز حیرت‌انگیزی نیست. سه‌تا بازی کوچیک داره که اگه اشتباه نکنم به سبک arcade هستش. یعنی مثل اون بازی‌های قدیمی آتاری می‌مونه. توی یکیش باید به بشقاب‌های چینی که توی هوا پرت می‌شن شلیک کنید. و دوتا دیگه هم یادم نیست.
شاد باشی.

با سلام و تشکر اگر میشد شما یا دوستان دیگری که بلد هستند آموزشی در مورد خرید از فروشگاه گوگل پلی می‌دادند من نمیدونم چرا حتی اگر با فیلتر شکن هم بخواهم از گوگل پلی خریداری کنم به من پیام میده که این خدمات در کشور شما وجود نداره فیلتر شکن من Hotspot Shield است

درود دوست عزیز
من خودم تا به حال از Google Play خرید نکردم، ولی می‌دونم که شما اول باید یه گیفت‌کارت Google Play رو از یه سایت، مثلا همین Payment24 بخرید. بعد با آی‌پی امریکا و فقط امریکا روی کامپیوتر و یا گوشی حساب خودتون رو با شماره شارژ دریافت شده redeem یا شارژ کنید. بعد می‌تونید اپلیکیشن‌های مختلف رو بخرید. اینجا مطمئن نیستم آیا حتما باید آی‌پی امریکا باشه یا نه.
شاد باشید.

درود
خیلی ممنون. در مورد قیمت، هر دلار رو حد اقل اون وقتی که من خرید بازی رو انجام دادم ۴٬۰۵۰ تومن حساب کرد و ۵٬۰۰۰ تومن هم کارمزد.
بازی هم متاسفانه پولیه و سریالی هم که واسش گرفتم از اونایی نیست که چندین نفق بدون محدودیت بتونن ازش استفاده کنن. اگه بازی arcade دوست دارید، من Crazy Party که یه بازی رایگان هم هست و خیلی بازی‌های کوچولو توی خودش داره رو پیشنهاد می‌کنم.
شاد باشی دوست عزیز.

میثم جان سلام.
آموزش بسیار عالی و منحصر به فردی بود.
ما هم قبلا نقشه های سایت هواشناسیمون رو که ماهانه ۲۵ دلار بود، از همین طریق خریداری میکردیم.
منتاها از اونجایی که کلا خیلی واسمون گرون تموم میشد و از طرفی از اونجایی که به این نقشه ها بسیار نیاز داشتیم و داریم، رفتیم سراغ ایرانی بازی.
یعنی الان، یک دلار میدیم برای یک هفته. بعد از یک هفته که اکانت آزمایشیمون از کار میفته، دوباره یک دلار میدیم و یک هفته با یک اکانت دیگه.
خلاصه که نقشه ها واسمون اینجوری میفته ماهی ۴ دلار خخخخ.
بازم سپاس، قطعا برای کسانی که میخوان خرید های اونور آبی از طریق سایت های اینترنتی انجام بدن، میتونه باب آشنایی خوبی باشه و سایت مذکور هم از سایت های معتبر در این ارتباطه.
موفق باشی عزیز.

درود امیر جان
ممنون از لطفت. wow! چه حوصله‌ای داری، هر هفته نقشه می‌خری! ما ایرانی‌ها به جون خودم خیلی استعداد داریم. فقط اگه یه گروه مافیایی چیزی ما رو زیر بال و پرش می‌گرفت، دنیا رو چنان هپلو می‌کردیم که خودشون هم نفهمند. آورین به این هوشیاری و استقامت برادر، ادامه بده!

سلام دوستان. دو سالی هست که من هم خرید مستقیم با پی پل داشتم و هم خریدهای واسطه ای. واقعا سایت پیمنت ۲۴ بهترین سایت بوده. من توی سایت تهران پیمنت ثبت سفارش کردم و نمی دانستم که آنها خرید بازی انجام نمی دهند و پرداخت مربوطه را انجام دادم, زمانی که متوجه این موضوع شدم, با پشتیبانی تماس گرفتم و درخواست بازگشت پول خود را کردم ولی آنها موجودی پنل منرو ۰ کردند و به دروغ گفتند که پول را واریز نکرده اند و این شد که به فکر شرکتهای دیگری افادم که با همین پیمنت ۲۴ آشنا شدم و دو سالی هست که از آن استفاده دارم و راضی هستم. البته این را هم بگویم که خرید مستقیم با حساب پیپل را نیز تجربه کردم. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید