خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
افزونه ای برای پخشِ فایلهای m3u در دستگاههای اندرویدی

درود به هم‌محلیهای نازنین. امیدوارم توپِ توپِ توپ باشید.

اگه یادتون باشه، چند وقت پیش دکتر صالحیِ عزیز یه پستی زده بود که توش یه سِری ایستگاهِ رادیویی با فرمت m3u برامون قرار داده بود. خب. حالا این برنامه ای که من آوردم کارش اینه که این فایلها رو تو گوشی برامون پخش کنه. البته خودِ امیدخان هم یه برنامه تو ایمیلی که برامون فرستاده بود گذاشته بودا. ولی من موفق به استفاده نشدم. گشتم و گشتم تا این که bats m3u رو پیدا کردم. و دیدم حیفه این برنامه ی کم‌حجم و کاربردی رو با شما به اشتراک نذارم. توجه داشته باشید که این برنامه در واقع یه افزونه هست و تو برنامه های نصب شده نشون داده نمیشه.

برای پخشِ فایلهای m3u کافیه فایلِ موردِ نظرتون رو پیدا کنید و اونو با bats m3u باز کنید. و از گوش کردن به رادیو‌ی دلخواهتون لذت ببرید. برای خفه کردنِ رادیو‌ی دلخواهتون هم نوار اعلانات یا Notification shade رو باز کنید و روی آیکونِ مربوط به m3u کیلیک کنید. به همین سادگی.

برای دانلودِ bats m3u با حجمِ ۴۹۳ کیلوبایت،

از این لینک

استفاده کنید.

بدرود.

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «افزونه ای برای پخشِ فایلهای m3u در دستگاههای اندرویدی»

میلاد جان اصلا حذفش نکن. چیکارش داری آخه؟ وقتی کاریت نداره کاریش نداشته باش نوکرتم! نشسته واسه خودش داره زندگی می کنه، بذار باشه حالا. اصلا یعنی این قدر فضا کم آوردی که ۴۹۳ کیلوبایت هم واست خیلیه؟ ولش کن بابا جان، بذار باشدش.

درود.
احتمالا من منظورم رو بد رسوندم. این برنامه مثل برنامه های دیگه بطور مستقل قابل اجرا نیست. ولی توی مدیریت برنامه که داخل تنظیمات گوشی هست وجود داره که از اونجا میشه حضفش کرد و از این جهت مشکلی نیست.

درود بر مهدی گل خودم. آقا دستت طلا بخاطر این برنامه مفید. ایول ۴خرداد ۷۶ هستی یعنی دو روز بعد از دوم خرداد که مردم غرق در شادی و خوشحالی بودند بدنیا آمدی شایدم از خوشحالی مردم تحمل ماندن را نداشتی و آمدی خخخخ. همیشه خردادی باشی که منم خردادیم.

سلام پریسا بانو. دقیقا منم لذت میبرم که داشته ها و دونسته هامونو چه کوچیک باشه چه بزرگ باهم دیگه قسمت کنیم. راستی، تو پستِ شادمهر درباره کیبورد گفته بودید. من ی آموزش برا کیبورد دارم که البته مثلِ بقیه آموزشهایی که دارم اصلش تصویری بوده. ولی تا حدِ زیادی برای ما هم قابل استفاده‌ست. اگر خواستینش ی ایمیل بدین تا در اختیارتون بزارم. متاسفانه چون ی فایل از آموزش کمه نمیشه تو محله منتشرش کنم.

سلام آقا مهدی گل، حسابی دمت گرم. به قول احمد عبدالله پور که یه زمانی می گفت من که اندروید ندارم اما دانلود می کنم تا هر وقت موفق به خرید گوشی اندرویدی شدم ازش استفاده کنم.
البته سر همین گوشی های اندروید پارسال ۴۰۰ تومان رفت تو پاچم و بین پلیس فتا و دادگستری پاس داده می شدم سر خرید یه گلکسی اس ۴ که دزدی از آب در اومد. ولی تو ۳ ماهی که دستم بود حظ وافری بهم رسوند، خصوصا با کیفیت بالای فیلم برداری و ضبط صداش.
دلم براش تنگ شده، کاش هنوزم داشتمش و از این افزونه استفاده می کردم.
سپاس از تو مهدی جان.
راستی! اون وبلاگ مربوط به آهنگ های بی کلام فیلتر شد، اما آدرس کانال تلگرامیش اینه: @popsigning_blogfa
تمام لینک های دانلود موجود تو اون وبلاگ رو که حدود ۱۴۰۰ تا آهنگه تو کانالِش قرار داده.
برو حال کن.
امیدوارم یه روز پست بزنی و یکی از آهنگ هایی که دوست داری و اجرا کردی با گیتار واسمون آپلود کنی تا لذتشو ببریم.
پس با اشتیاق تمام منتظر اون روز می مونم تا اموراتم بگذره.
شاد باشی

سلااام پوریا جان. اولا خیلی خیلی لطف کردی آدرس کانالو گذاشتی. خیلی وقت بود به اون وبلاگ سر نزده بودم. خبر نداشتم فیلتر شده. همینجا قول میدم اولین کاری که ضبط کنم با گیتار و استاندارد هم باشه با هم محلی ها به اشتراک بزارمش. مرسی که سر زدی. روزگارت خوش.

دیدگاهتان را بنویسید