خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

بفرما داخل تولد داریم. عمرا دَم در بهت بگم تولد کیه

سلام سلااااام.
چه طورید دوستای خوبم؟
وای که چه قدر دلم برای محله تنگ شده بود.
ولی راستش این روزا چنان گرفتارم که خیلی کمتر فرصت دارم. اینه که حتی خاطرات یه مادر هم مونده و خیلی وقته حتی فرصت نشده برم خونه خاله گلی ببینم کی زندست کی مرده.
حالا نمی خواد چپ چپ نگاه کنی قول میدم خیلی زود با یه اتوبوس بیام سراغتون و همه گی با هم مهمون خاله گلی بشیم.

بیخیال این حرفا ما که اینجا جمع نشدیم که راجب خاله گلی بحرفیم.

خوب خوب عرضم به حضورتون امروز یه تولد تابستونی از جنس دهم مردادی داریم!!

چیه نفهمیدید تولد کیه؟؟
کمی فکر کنید شاید متوجه شدید.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ای بابا باشه خودم میگم تولد محمد ملکی عزیز و دوست خیلی خوب خودمونه.

بلههههه تولد خود خودشه شکلک لبخند.

پس همگی با در دست داشتن یه کادوی تووووووپ به طرف خونه محمد می خوایم حرکت کنیم

و حسابی امروز رو خوش باشیم.

فردا هم که قراره تولد گوش کن برگزار بشه پس این روزا حسابی آخ جونه و کلی جشن و بخور بریز و بپاش داریم.

رعد کبیر ضمن اینکه دیروز وقتی بارون بارید من جای تو رو خالی کردم لطفا دَم در بشین و کادو ها رو بجمع و دست آخر هم یکی محمد دو تا من بین ما تقسیم کن. شکلک عدالت واقعی.

اینجا همه چی واسه پذیرایی هست رهگذر هم قول داده در حین پذیرایی از همه با یه قابلمه آهنگ جشن تولد رو زنده بزنه و تازه کلی آهنگ های درخواستی هم قراره اجرا کنه. شکلک بدجنسی.
آبجیم هم که تو پذیرایی کمک می کنه.

اونایی که صدای خوبی هم دارن از جمله خود محمد زحمت خوندن رو هم می کشن.
ضمن اینکه پریسا رو بهتره یادمون نره.
اونم باید 1397 تا بادکنک باد کنه و مهرناز خانم هم با نوشیدنی مخصوص پریسا باید زحمت پذیرایی از پریسا رو بکشن تا پریسا کم نیاره. و بازم شکلک حسابی بدجنسی.

محمد عزیزم با تبریک جشن تولدت آرزو می کنم از حالا تا جشن تولد سال بعدت لحظه به لحظش برات پر از خاطرات خوب و به یاد ماندنی باشه و به هرچی که آرزوشو داری برسی.

تک تک تونو دوست دارم.

دلتون شاد جیبتون پر و لبتون خندون.

۴۷ دیدگاه دربارهٔ «بفرما داخل تولد داریم. عمرا دَم در بهت بگم تولد کیه»

سلام. آخ خدا چند وقته کامنت ننوشتم اینجا! ایول تولد اون هم از مدل مال محمد ملکی ای! بادکنک دوست دارم بده باد کنم به شرط اینکه بیخ گوش ملت بترکونم انتخاب نفراتش هم با خودم.
من باید خودم شخصا کادوم رو بدم دست محمد بعدش هم هر کسی رو بتونم فراری بدم تا قبل از باز شدن کادوهه جای خودم و بقیه امن باشه خخخ. آخجون باز می کنه منفجر میشه میمیره من حالش رو می برم!
جدی ابراهیم همه تاریخ ها رو چه مدلی داری خخخ!
ممنون از اطلاع رسانیت ابراهیم.
تولدت مبارک محمد. ایشالا تمام دعاهای ابراهیم واست برآورده بشه و ایشالا خیلی خیلی خیلی زود از همینجا که هستم بشنوم که اون سر ایران داری از خوشی جیغ می کشی! اون قدر بلند و اون قدر شاد که نشه نشنیدش.
درضمن ابراهیم من واسه خاطر ماجرای این نوشیدنیه هم شده تو رو می کشمت به جان خودم هر زمان اسمش میاد بی اختیار مورمورم میشه خیلی بدی تازه خوراکی خورده بودم الآن این چی بود گفتی۱جوری شدم باور کن دستم بهت برسه رشته رشتهت می کنم حالا وایستا من بیرون محله گیرت بیارم.
باز هم ممنون ابراهیم،
باز هم تبریک میگم محمد،
و شاد باشید همگی تا مرز جنون!

و اما پریسا کوچولوی محله! اولا: کتابت کو. ثانیا: خیلی دلم میخواد اذیتت کنم، و حتما در جریانی که اینجا برخلاف تیمتاک، از دست Ctrl+k بیچاره هیییییچ کاری بر نمیاد. ثالثا: خودت بمیری و بادکنکم نمیدیم. رابعا: ممنون که هستی. ممنون که با تمام وجودت برای انرژیک بودن اینجا سعی میکنی. ممنون که مهربونی بی اندازه ات شامل حال محلمون هست. همیشه موفق باشی.

دیگه گذش رهگذر با قابلمه دارام دیرام رام رام ضرب میگرفت و بشکن میزد. دیگه رهگذر ننه رهگذر شده جون و جیریق این جلف بازیا رو نداره که. خخخخخخخخ
راستیشم من از شور زندگی افتادم. تولدت مبارک ابراهیم. ایشالا زنده باشی حالا حالاها

ای ول رهگذر باید گیرش بیارم کتابو
شاد باش بابا ول کن این حرفا رو بیشتر هم اینجا باش
یا از طرف من به اون خانمه که تو نوای کتاب بهت زنگ زد کلی بخاطر اینکه تو جمع نیستی و فقط کاسبی میکنی سرزنشت کرد و من کلی خوشحال شدم بگو بازم این کار رو انجام بدن و تو واسمون بگو من کیف کنم خخخخخ

بخدا من اگه ۱سال دیگه با روحانی و اینا زنده باشم تعجب میکنم. شب تولدم از بابام درخواست کادوی تولد کردم که به شوخی حرف باحالی زد. بهم گفت همین که با هم یه لقمه نون پیدا میکنیم که از شدت گرسنگی نمیریم ، خودش یک کادوی تولد به حساب میاد و باید نماز شکر بخونیم/خخخخخ. البته بعدش حسابی سورپرایزم کرد. مرسی رهگذر هنرمند و مهربون.

بیب و بوق خشن از نوع کامیون و خاور خخخ
کادوها رو بدید من که باید بریزم توی خاور و ببرم ..
ابراهیم تو هم زحمت چیدن کادوها رو بکش که کلی کار داریم ببم جان خخخ
رهایی بپر ی شربت برام بیار که شبونه و مخفیانه باید با کادوها بگریزم

وای نه رعد از اون بوقا شدیدا بدم میاد بدجوری رو اعصاب هستن
رهگذر رو هم ولش کن بزار تخمه بشکنه و چرت بزنه
آخه میدونی به نظرم جای نقاشی نشسته یه چیزای دیگه میکشه و برای دل خوشی ما میگه دارم نقاشی میکشم تا ما فکر کنیم قراره یه ننه نقاش داشته باشیم و دلمون خوش باشه.
والا هموز شیش ماه از نگذشته که اومده تولد من دیروز برگشته به من میگه تولدت مبارک.
خخخخ
راستی پس کو تبریک محمد رععععععد؟؟؟؟؟

سلام به نویسنده ی بزرگ و ممنون که تولد جناب ملکی رو جشن گرفتین … آقای ملکی تولد شما مبارک باشه من و بزرگمهر هم براتون یک دنیا آرزوی زیبا هدیه آوردیم بادکنک های آخر جشن رو هم بدین بزرگمهر بیاره خونه ی ما… سورپرایز پدر رو هم برامون بگید چی بوده ما هم خوشحال بشیم با آرزوی تندرستی سربلندی و پیروزیهای روز افزون برای شما دوست گرامی و همه ی دوستان خوب در محله

سلام بر شما و بزرگمهر عزیز. مرسی از حضور و آرزو های قشنگتون. امیدوارم که گذر زمان به کامتون باشه و از لحظه به لحظه ی زندگیتون لذت ببرین. برای بزرگمهر هم سلامتی و رسیدن به مدارج عالیه توی تحصیلش آرزو میکنم. سلامتی و تحصیلات عالیه ی هر فرزندی طبعا تنها خواسته هاییه که پدر و مادر ها دارن. البته با تصوری که از شما دارم، مطمئنم که بزرگمهر در آینده باعث افتخار شما و خانواده ی محترمتون خواهد بود.

حقیقتا سورپرایز پدر یک سفر مشهد بود که تایمش رو خودم میتونم مشخص کنم. برای منی که دیوونه ی مسافرتم، قطعا این سورپرایز خوشحال کننده ست

دیدگاهتان را بنویسید