خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

انتشار فهرست تازه از کتب کتابخانه فاطمه زهرای شهرداری اصفهان

سلام دوستان.
فهرست موجودی آرشیو تا پایان مهر ماه 1397 را تقدیم می کنم. فهرست به صورت موضوعی است و هر موضوع در یک فایل ورد. یک فایل هم شامل فهرست الفبایی کتاب هایی است که طی شش ماه گذشته به آرشیو افزوده شده است. و بالاخره یک فایل هم به فهرست الفبایی تولیدات کتابخانه فاطمه زهرا از آغاز تا امروز اختصاص یافته که 385 عنوان است.
لینک دانلود:

کتابخانه فاطمه زهرای شهرداری اصفهان: 031 333 73 136
Frz.ketab@gmail.comجدید ترین کتابهای صوتی, کتاب خانه فاطمه زهرای اصفهان

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «انتشار فهرست تازه از کتب کتابخانه فاطمه زهرای شهرداری اصفهان»

«در زندگی ام فعلا چیز
دیگری که ارزش نوشتن و خواندن داشته باشد هم نمی آید.» خب اگه واقعا این طوره، یه «به نظرم» اضافه کن قبل از نمی آید که حداقل جمله درست باشه. اما اگه ذهنم یاری کنه، یه اتفاق خیلی خیلی خوب توی زندگیت افتاده که حسابی ارزش نوشتن و خوندن داره. یه کم فکر کن، یادت اومد شناسنامه رو یه دستی به سر و روش بکش! ارادتمند.

سلام دکتر (با دکتر سلام اشتباه نشه). عبارت “هم نمیآید” را با دقت و تأمل بیشتری بخون، خودت تصدیق می کنی که به “اگر” نیازی نیست. ذهنت درست یاری میکنه. ممنونم بابت تذکرت. حتما شناسنامه را به روز رسانی می کنم. اون وقتا که می نوشتم واقعا چیزی “هم نمیآمد..

حرف شما مطین
اشکال اینجاست که این کتاب تو لیست شما هست و من یه بار با خودتون صحبت کردم و گفتید همچین کتابی نداریم و این باعث شده من الآن نفهمم دقیقا کتاب هست که اسمش هست
نیست پس چرا اسمش هست.
راه سومی هم هست آیا؟؟

دیدگاهتان را بنویسید