خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود قسمت اول برنامه رادیویی نیم گپ با حضور محسن صالحی

|قسمت اول برنامه زنده نیمگپ با اجرای احمد حیدری از رادیو گوشکن پخش شد. محسن صالحی به عنوان اولین مهمان مجموعه نیمگپ در این برنامه شرکت کرد.

 

تاریخ اجرا: 10 آبان 1397، ساعت 20.

مدت زمان برنامه: 65 دقیقه.

حجم فایل: 59 مگابایت.

اجرا شده در استودیو گوش کن تیم تاک محله نابینایان.

دانلود قسمت اول برنامه رادیویی نیم گپ با حضور محسن صالحی.

فکر میکنید در قسمت بعدی، نیم گپ چه کسی رو به چالش خواهد کشید؟

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود قسمت اول برنامه رادیویی نیم گپ با حضور محسن صالحی»

درود. خب من برنامه رو شنیدم. نیاز به برنامه ریزی بیشتر داره. حالا حالاها باید بیشتر روش کار بشه. انتظار طنز بیشتری داشتم. یه جورایی حس کردم همون حرفای همیشگی بود که تو تیمتاک هست و الآن فقط فرقش این بود که ضبط شده بود. حالا واسه بهتر شدن برنامه ها در صورت تمایلتون خصوصی بیشتر حرف میزنیم. چون اگه بخوام هر چیزیو عمومی اینجا بنویسم, ممکنه از جذابیت برنامه هاتون کم بشه و اون لذت رو که بایدو نداشته باشه.

سلام خدمت علی آقا و سایر دست اندرکاران برنامه. خب نکته اولی که به ذهنم می رسه و نمیشه ازش گذشت اینکه واسه تهیه این برنامه زحمت زیادی کشیده شده بود و من از همینجا از هرکس که کوچک ترین سهمی در تولید برنامه داشت تشکر می کنم. نکته دوم اینکه من دیشب هم همین حرف های آقای کریمی رو به میرهادی گفتم و اضافه کردم که اگه هدفتون یه دور همی معمولی مثل همیناییه که بچه ها خودجوش هم برگزار می کنن، خب غرضتون حاصله. اما اگه به دنبال یه برنامه چالشی، جذاب و پرمخاطب می گردین، اینی که دیشب دیدیم باهاش خیلی خیلی فاصله داره. اکثر بخش های برنامه به تعارفات با مهمان برنامه گذشت و چالش خاصی هم واسش پیش نیومد. چالش صوتی هم زیاد چیز خاصی نداشت و من حس کردم محسن میخواد مصنوعی گرم نگهش داره که البته بازم نشد. صدابرداری برنامه خیلی عالی بود و هر گیری که بشه به برنامه داد فقط و فقط به محتواش مربوطه و بس. پیشنهادهاییی دارم که بنابر نظر خود میرهادی علنی مطرح نمی کنم، وگرنه با گفتنشون مشکلی نداشتم. اینها رو هم تنها و تنها برای بهتر شدن برنامه و به درخواست خود عوامل برنامه نوشتم. اگه نظر نمی خواستن، خب کامنت ها رو می بستن! مگه نه؟

سلام
بابت زحماتی که برای تهیه این برنامه کشیده شده تشکر میکنم. از نظر من هم نقدهایی به این برنامه وارده. ولی در کل ایده خوبیه و مثل دوستان معتقدم جای پیشرفت و بهتر شدن داره.
اسم آیتمشو فراموش کردم. همین سه گزینه به نظرم میشد بدون اینکه گفته بشه یک کدومه و دو و سه هم همینطور، کلا گفته بشه چه گزینه هایی رو میزه. مهمان برنامه خب به طور تصادفی یه عدد رو انتخاب میکنه. البته این نظر شخصی منه. فکر نمیکنم از هیجان برنامه چیزی کم بشه. در مورد چالش صوتی و به طور کلی بحث دور همی و همین ها، البته از یه زاویه دیگه هم میشه نگاه کرد. اونم اینکه به نظر میرسید برا دوستانی که یا خیلی کم تیمتاک میان، یا نمیان، شاید سؤال بوده که توی تیمتاک چه کار میکنند که تو سایت منتشر نمیشه؟ دقیقا توی تیمتاک چی در جریانه؟ نمیدونم چطور منظورمو توضیح بدم. خب همین میتونه معرف جو خودمونی که در تیمتاک داریم باشه. ولی مراقب باشیم که دچار تکرار مکررات نشیم. و دوستان خلاق هم مطمینم که میتونند و ان شا الله سعیشون رو در متنوعتر و جذابتر شدن برنامه خواهند کرد. به طور کلی با صحبت های همیشگی مدیر محترم جناب صالحی موافقم. خود دوستان بیان تو میدون و برای بهتر شدن اینطور برنامه ها و تولید محتوای سایت تلاش کنند. همگی شاد، موفق و سربلند باشید.

سلام!
خواستم تولد محسنو توی یه مطلب مستقل تبریک بگم که انتشارشو صلاح ندونست. محسن اولین کسی بود که اولین پستم در محله رو تبریک گفت و این به یادم مونده. «تولدت مبارک!»
خیلی دوست داشتم صدای محسن رو بشنوم. چقدر لحن صحبت کردنش شبیه عادل فردوسی‌پوره. نمی‌دونم این تقلید عمدیه یا سهوی، اما نظرمو جلب کرد. بچه‌ها! برای ادامه‌ای جذاب، ابتکاری خلاقانه‌تر داشته باشید. هم‌چنین، از این‌که برنامه ضبط‌شده رو برای امثال من که تیم‌تاکی نیستیم هم به اشتراک گذاشتید متشکرم.

سلام به علاالدین عزیز و بزرگوار.
خیلی ممنونم از لطفی که داشتید به من.
چه جالب. تا حالا کسی نگفته بود لحن صحبتم شبیه فردوسی پور هست.
ولی خودمونیما! اینجوری نیست واقعا به نظرم. خخخخخ.
برنامه نیم گپ هم طبیعتا خیلی خیلی بهتر از این ها خواهد شد.
با شناختی که از دوستانم دارم میتونم با جرات این حرف رو بزنم در قسمت های بعدی خیلی خیلی بهتر برنامه رو تقدیم شما عزیزان خواهند کرد.

شاد و پیروز باشید.

سلام به همه ی دوستانی که نظر دادن و همه ی اونهایی که بعدتر نظر میدن؛ از همتون ممنونیم.
بع عنوان کسی که در تهیه ی نیمگپ نقش داره، از همه ی کسایی که به ما نقد دارن خواهش میکنم نقداشونو بگن. ما قطعا دوس داریم بهتر بشیم. همچنین کمک کنید برای ایجاد چالشهای بهتر و جذابتر، برای مهمانهای بعدی نیمگپ. تنها چیزی که میخوام بهتون در باره ی آینده ی نیمگپ بگم اینه که قرار نیست یه برنامه ی با ثبات بشنوید. انعطاف ما در انتخاب مهمان، پرسشهایی که از مهمانمون میپرسیم، کارهایی که ازش میخوایم، و حتی مجری و صدابردار و … زیاده.
فقط باید توانمون رو برای برنامه سازی هم لحاظ بکنیم. ما یه گروه غیر حرفه ای برنامه سازی هستیم که تازه قدم در راه این کار گذاشتیم. بیاید همه با هم توی این مسیر که ما شروعش کردیم پیشرفت کنیم.
دوستای دیگه، مثل امید صالحی عزیز، و دوستایی که با من در تیمتاک حرف زدن، طرحاشونو به من یا سایر عوامل نیمگپ بدن، تا با هم اجراشون کنیم. روی با هم تأکید میکنم.
کلام آخر اینکه نیمگپ مال همه ی ماست. پس مراقب اموالمون باشیم.

سلام, آرزوی لحظات پر از کامیابی برای دوستان, از تمامی کسانی که به نحوی برای این برنامه زحمت کشیدند, بی نهایت تشکر می کنم, برنامه خوبی بود, ولی هیجان مفید و سازنده امیدوارم تو برنامه های آینده بیشتر و ملموس تر باشه, چیزی که مهمان برنامه رو به چالش بکشونه, طرح سوالاتی که ذهن شنونده نتونه جوابش رو از پیش بده, خود مهمون هم برای پاسخ دادن بهش به شدت به چالش بیفته, در نهایت کلی لحظات خوش و البته آموزنده برای مخاطب داشته باشه, البته به هیچ وجه منظورم این نیست که برنامه این مشخصات رو نداشت, منظورم این هست که جا داره خیلی خیلی بهتر باشه, این هم مستلزم این هست که یه تیمی برای تهیه این برنامه بیان و اعضاء محله رو زیر نظر بگیرند به عنوان یه سوژه و بعد انطباقش بدن با اهداف محله و چالشهای معمول هم نوعان. به امید روزهای سرشار از حس خوب موفقیت و پیش به سمت اون روزها.

دیدگاهتان را بنویسید