خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه ۵۰ درصد تخفیف در محصولات انجمن و ارائه رایگان کتاب خودآموز TeamTalk به صورت رایگان به مناسبت روز معلول

به نام خدا

انجمن موج نور اصفهان به اطلاع می‌رساند؛ به مناسبت ۱۲ آذر، روز جهانی معلول، به مدت یک هفته محصولات این انجمن با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود. همچنین به مدت یک ماه، می‌توانید کتاب خودآموز TeamTalk برای نابینایان را فقط در روش دریافت از طریق Dropbox به صورت رایگان دریافت‌کنید.

برای دریافت این کتاب باید ابتدا پوشه‌ای را در Dropbox خود ایجادکنید و آن را با حساب mojenoor84@gmail.com به اشتراک بگذارید. سپس درخواست دریافت کتاب را به اطلاع ما برسانید.

شما می‌توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس پست الکترونیکی mojenoor84@gmail.com و تماس با شماره 03136687033 در روزهای زوج از ساعت 16 تا 18 و در روزهای فرد از ساعت 12 تا 14 نسبت به خرید محصولات ما و دریافت رایگان کتاب خودآموز TeamTalk برای نابینایان اقدام فرمایید.

به امید روزهای روشن‌تر.

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه ۵۰ درصد تخفیف در محصولات انجمن و ارائه رایگان کتاب خودآموز TeamTalk به صورت رایگان به مناسبت روز معلول»

سلام. از زحماتتون ممنون و متشکرم. اگر ممکنه لطفا آدرس وبگاه فروشگاه انجمن رو در اختیارم قرار بدید؛ و بفرمایید که چطور از فروشگاه میتونیم خرید کنیم؟ اگر محصولی رو بطور آنلاین خریداری کنیم، آیا از طریق دراپ باکس قادر به دریافتش خواهیم بود؟

درود بر شما، فروشگاه انجمن در سایت اینترنتی موج نور در حال به روزرسانی می‌باشد و به محض آماده شدن درمورد آن اطلاع‌رسانی خواهدشد؛ بله هر محصولی را می‌توانید ازطریق دراپ باکس تحویل بگیرید؛ از حضور شما متشکریم.

درود
بشدت سپاسگزارم بابت این همه زحماتی که برای ما میکشید
خسته نباشید همگی انصافا …
فقط جسارت نباشه، من خیلی فلسفه دراپ باکس رو متوجه نشدم. یعنی حتما باید اونو داشته باشیم و هرکی خواست ایمیل یا زنگ بزنه و شما اون رو به اشتراک بذارین؟؟
میگم اگر اینجا آپلود میشد به عنوان هدیه هرکی خواست دانلود میکرد خیلی آسون تر و بهتر بود. البته بهتر رو در کار شما من نمیتونم تشخیص بدم، حتما اینطور تشخیص دادید درست تره دیگه … بازم ممنون …

سلام بر رضا نظری ارجمند، بله این تصمیمی است که هیأت مدیره گرفته و چون ارسال پستی هزینه‌بر بوده فقط درمورد کتاب TeamTalk تحویل با دراپ باکس است و درمورد بقیه محصولات به روال سابق عمل می‌شود. ما نیز از حضور شما سپاس‌گزاریم.

با سلام لطفا کتاب آموزش تیمتاک را برای من هم در dropbox قرار دهید من با شما فلدر مشترک دارم. همچنین برای دیدن لیست جدیدترین کتب انجمن و قیمت آنها هم اگر اطلاعرسانی بفرمایید ممنون میشوم چون من آموزش جدید پاورپوینت و همچنین تسهیل زندگی برای نابینایان را میخواهم ولی شماره کارت شما را ندارم. با تشکر

درود بر شما، درمورد TeamTalk به روی چشم اقدام خواهدشد. درمورد آخرین لیست محصولات و شماره کارت انجمن هم می‌توانید به سایت انجمن به نشانی mnsi.ir مراجعه کنید یا به کانال تلگرامی انجمن به نشانی @mojenoor بپیوندید. با تشکر از اظهار نظر شما.

سلام.
منم تشکر میکنم از لطفتون و کارهای خیر و مثمر ثمری که برای پیشرفت نابینایان انجام میدین. اجرتون با خدا و معصومین باشه.
یک سؤال نمیشه آموزشهای دیگه ای که نیاز داشته باشم رو برام توی dropbox بذارین؟
اصلا چرا نیاز به پوشه درست کردن باشه؟!
میتونین اونجا آپلود و برامون لینک ایمیل کنین تا خودمون دانلود کنیم، همونطوری که من تا حالا dropbox نداشتم و به چنین برنامه هایی هم اعتماد ندارم که بخوام نصب کنم، اما چند بار پیش اومده تونستم لینکی که برام ایمیل شده رو دانلود کنم و فایل هم در dropbox دانلود شده بوده!
ببخشید اگه طولانی شد منتظر راهنماییتون هستم.

سلام، بنا به اظهار نظر دوستان کارشناس در انجمن، امکان ارسال لینک دانلود از دراپ باکس به دلیل اینکه ممکن است حساب انجمن توسط دراپ باکس غیر فعال شود؛ وجود ندارد. ضمن عرض پوزش، برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنیم و اعلام می‌داریم که ما از هر طریق دیگر که شما صلاح بدانید در خدمتیم.

با سلام خدمت شما خانوم آیت اگر خواستید و انجمن موافق بود هر کدام از آموزشهای انجمن را که شما خریداری کردید و حتی تیمتاک که تا آخر این هفته رایگان است را من میتوانم از dropbox به شما لینک دانلود مستقیم بدهم. البته باز هم میگویم به شرط اجازه انجمن

سلام اگه انجمن بهم اجازه بدند خوشحال میشم.
از وقتی سیستمم هک شد، حتی یک فایل سالم هم از آموزشهاشون رو سیستمم نمونده بود و گوشی اندرویدم که گرفتم تا همین دو سه روز پیش واقعا پشیمون بودم و اصلا حاضر نبودم و نمیتونستم استفادش کنم!

سلام بر خانم آیت و سلام و تشکر از آقای نوبختی عزیز! اگر خانم آیت هماهنگ کنند که چه آموزش‌هایی را از ما خریداری کرده‌اند یعنی مبلغ آن را به انجمن پرداخته‌اند و حالا از روی رایانه‌شان حذف شده‌است؛ تصمیم برای ارائه لینک آن آموزش‌ها ازطرف شما به ایشان گرفته خواهدشد؛ از همکاری شما هم بسیار سپاس‌گزار می‌شویم؛ بنابر این ما منتظر تماس و هماهنگی خانم آیت می‌مانیم.

درود بر شما متأسفانه پاسخ شما منفی است. پیشنهاد می‌کنیم کار با این نرم‌افزار کاربردی مفید را بیاموزید؛ ضمناً ازطریق پست می‌توانیم آموزش دراپ‌باکس را برایتان بفرستیم یا اینکه با تماس با تلفن انجمن یعنی ۰۳۱۳۶۶۸۷۰۳۳ روزهای فرد از ساعت ۱۲ تا ۱۴ و روزهای زوج از ساعت ۱۶ تا ۱۸ آموزش مختصر این نرم‌افزار را جویا شوید. بسیار متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید