خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

یادآوری: در خصوص مسائل سایت با مجتبی خادمی تماس نگیرید. امتیاز سایت بطور کامل به محسن صالحی تحویل داده شده

سلام بچه‌ها

آقا فوت فوت. اصلِ مطلب. امتیاز سایت محله نابینایان کاملا به محسن صالحی تحویل شده و مطمئن باشید در صورتی که برای هر موردی از موارد مربوط به سرویس‌های محله با من تماس برقرار کنید، هیچ راهنمایی خاصی از طرف من دریافت نخواهید نمود. من دسترسی‌هام کاملا دسترسی‌های یه کاربرِ عادی شده، از سایت گرفته تا افتیپی و پایگاه داده و پنل کاربری و تیمتاک. بنده دیگه نه روی صحنه در خدمت شما هستم و نه پشت صحنه. هیچگونه سیاستگذاری از طرف من اینجا یا جاهای دیگه که مربوط به سرویس‌های سایت و تیمتاک و رادیو و ریموت محله باشه تزریق یا تشویق یا اِعمال نمیشه پس نمیتونم پاسخگوی هیچ اتفاقی در هیچ خصوصی به شما دوستانم باشم.

اگه پیامم تکراریه، دلیل دارم. آخه راستیاتش میدونید چیه؟ یه زمانی یه اطلاعیه در خصوص مسائل سایت منتشر شد و اینکه نباید دیگه با مجتبی خادمی برای سایت محله تماس داشته باشید، گفته شد ولی لابلای حرف‌های دیگه، گم شد. هنوز که هنوزه، عده‌ای از شما به gooshkon2020 ایمیل میزنید یا به من زنگ میزنید که چیزی از سایت بپرسید یا موردی در خصوص سایت مطرح کنید. بدونید و به اطلاع دوستاتون برسونید که من کلا از مدیریت یا فعالیت‌های مربوطه در محله دست شُستم!

از این به بعد، از اونجایی که با توجه به شرایط پیش اومده، زمان و انگیزه انجام طیف همه‌جانبه‌ای از فعالیت‌ها توی محله برای من منقضی شده، حتی توی محله هم پیام خصوصی برای من نفرستید چون چک نمیکنم و خب شرمنده شما میشم.

ایمیل gooshkon2020@gmail.com ایمیل شخصیِ من هست ولی برای مسائل سایت محله به آدرس gooshkon2020 ایمیل نزنید. این ایمیل دیگه از این به بعد، یه ایمیلِ کاملا شخصیه. اطلاعرسانی در خصوص راه‌های تماس با مدیریت جدید محله، از طرف مدیران اینجا اگه انجام شده که آگاهید و اگه باید انجام بشه، دیگه اون تصمیمش با مدیریت یا کادر جدیده.

حرفی، حدیثی، موردی اگه بود، به مدت محدود توی کامنت‌دونیِ همین پست در خدمتم. اگه هم حرفی نبود که هوچ. در هر صورت، چون شرایط ارتباطی من با شما به عنوان مدیر اسبق اینجا خاص و ارتباطمون به همین واسطه زیاد بوده و ممکنه از این به بعد دوچار تغییرات قابل ملاحظه‌ای بشه، مطمئن باشید در هر شرایطی باشید و باشم، سلامتی، امنیت، استقلال، آرامش، ثروت، خوشبختی، و پایداریِ شما، آرزوی قلبیِ منه.

دوستون دارم. بیشتر از دیروز، کمتر از فردا.

لذت ببرید از زندگی!

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «یادآوری: در خصوص مسائل سایت با مجتبی خادمی تماس نگیرید. امتیاز سایت بطور کامل به محسن صالحی تحویل داده شده»

درود. اینا همش درست, ولی به عنوان یه کاربر عادی, از یه کاربری که حالا عادی شده, همچنان خواهشمندم پستهاشو, تجربیاتشو, دل نوشته هاشو, از ما نگیره.
همچنان مشتاق خوندن پستهای زیبا و آموزندت هستم.

سلام آقا اجازه خوب اگه یکی را مثل داداش مجتبی خیلی دوستش داشتیم باید چیکار کنیم ؟واقعا هروقت دلم هواتا می کرد همان روز یا فرداش بعدش یه پوستی ازت می دیدم و از اوضاع و احوالت خبردار می شدم و آرام می شدم ،،داداش مهربان چه مدیر باشی چه نباشی ،چه کاربر باشی چه رئیس یه ذره از مهر و محبتت توی دل من که چه عرض کنم توی دل بچه هایمحله کم نمی شه و همه تو را بیشتر از اونی که فکرش را بکنی دوستت دارند یه ذره هم شک نکنیا!دونسته بهت می گم !!!فقط دلم به رحمت خوده خوده خدا خوشه !!!

صفای خودت که همیشه به همه انرژی دادی ؟صفای خودت که با پست هات باعث پیشرفت خیلی ها شدی ،صفای خودت که خیلی دوستت دارم صادقانه !من همه جوره شرمنده محبت هاتم !بخاطر همه کم کارایم نسبت به شما داداش مهربون !!!

دارم در انتهای گوشکن قسمت آخرشو مینویسم.
امیدوارم بخونی و نظر بدی.
شرایط هرچی هست آرزو میکنم عادی باشه و هیچ مشکلی نباشه

خب بالاخره حالا میشه گفت خسته نباشی!
از اونجا که ارتباط مدیر کاربری حاصلش اتفاقات خواسته و بعضا ناخواسته ای هست که گریزی هم ازشون نیست، گفتم بیام همین جا و حق رفاقتم رو به جا بیارم.
هفت سال فعالیت اجرایی که پنج سالش رو کم و بیش منم بودم مدتش کم نیست و حتی اگر کسی رو بخوان از مسئولیتش بردارن و تازه کم کاری هم کرده باشه، منصفانهش اینه که به خاطر همون کارایی که کرده ازش قدردانی بشه. چه برسه کسی بعد از یک مدت طولانی و فراهم کردن همه الزامات وجود یک جامعه هدف نه بالقوه که بالفعل، خودش خواسته باشه فضای فراهم شده رو به دیگرانی واگزار کنه که شاید خلاقیت، انگیزه و تازه نفسیشون بتونه این جامعه هدف رو به سمت پیشرفت بیشتر سوق بده.
تو این مدت اتفاقات زیادی رو از سر گذروندیم و به جرأت میتونم بگم مجتبی! تو سنگ تموم گذاشتی!
نه این که اشتباه نداشتی و نداری! ولی اون قدر ازت بر اومده که همون طور که قبل از تعیین مدیر جدید هم بهت گفتم، “مجموعه رو به هر کدوم از این دو نفر فارغ از توان و انگیزه شون واگزار کنی، حداقل تا یک سال توپم نمیتونه تکونش بده”.
شخصا خیلی چیزا رو ازت یاد گرفتم. خیلی کارها رو با همفکری هم تجربه کردیم. بسیار پیش اومد که گیج بازی در میآوردم و بعد از کلی صرف وقت و انرژی در موردی، یهو میگفتم میشد فلان طور هم باشه و به خاطر عقب افتادن کار به مدت طولانی یه ساعت با هم میخندیدیم. بسیار پیش اومد که روی درستی حرفم پافشاری میکردم و تو از اول میگفتی کار رو باید به شکل دیگه ای انجام داد و بعدش کلی طول میکشید تا منم به همون نتیجه برسم و یه بارم به روم نیاوردی که چرا دوباره کاری کردی و بازم فقط میخندیدیم.
خیلی از کارهای مربوط به سایت و سرور رو اگه بهم اعتماد نمیکردی و انجامش رو به من نمیسپردی شاید هیچ وقت یاد نمیگرفتم و بسیاری از این کسب تجربه ها رو مدیون همین اعتمادم.
خلاصه که تیم خوبی بودیم و ای کاش از اول تصمیم به رفتن نمیگرفتی.
ای کاش تو اوج گرفتاری و مشغله های دیگهت مجبور نمیشدم مدام بهت نق بزنم که پس کی میخوای امتیازات رو به محسن واگزار کنی، که البته بنا به قول و قرار خودت با بچه ها و جدایی حساب رفاقتمون از مسائل اجرایی سایت، حق هم همین بود.
ای کاش بازم بتونی کنارمون باشی و این قدر محکم از قطع ارتباط کاری و فعالیت خودت در اینجا حرف به میون نیاری. گرچه اگر یک چهارم فعالیتت توی محله هم بود، بازم تا مدتها کسی نمیتونست با اون چه انجام دادی همآوردی کنه.
بازم خسته نباشی و توی هر کار خوبی که از این به بعد هم میکنی موفق باشی.
راستی! حواست باشه از کناااااااااار بروووووووووووووو! خخخخخخخخخخخخ!

درود
من قبلا از صمی قلب، اون چه که تو دلم بود بدونه هیچ اضافه کردن احساسات الکی گفتم که چقدر شخصا توی زندگی من تأثیر داشتی و همیشه ممنونم بابت این قضیه ازت .
بازم خسته نباشی…
تشکر از محسن هم الان وقتش نیست، خودش میدونه که بعضیا واقعا عاشقشن بدونه تملق و نمیدونم پاچه خاری و یه همچین چیزایی . این برا من خیلی جالب بود …
ولی نمیدونم چرا کسی مستقیما از آقای درفشیان تشکر نمیکنه بابت پنج سال ظهمت قبلشون . من خیلی در جریان ظهمات بغیه نیستم ، اما چیزایی که رو بود و یه سری کنترل ها از طرف آقای درفشیان، خیلی وقت ها جمع کردن بحث ها حتی بین مدیرا و کاربرا . و و و که یادم نیست، . اینا هم چیز کمی نیست بخدا .
واقعا من شخصا ازشون تشکر میکنم که همیشه فکر میکنم بعد از مجتبی و حتی بعضی وقت ها قبل از مجتبی، ، یکی از متعادل ترین مدیرا ایشون بودن و خدارو شکر که هنوز دستی بر آتش دارن …

سلام
منم واقعا برات آرزوی موفقیت میکنم در هر شرایط، و امیدوارم مدیر نبودنت باعث بشه که بیشتر بینمون باشی و با وجودِ کم شدنِ مسئولیتت خودت رو بیشتر نشون بدی
از همه ی زحماتی که بدونِ چشم داشت برای پایداریِ اینجا کشیدی، اول از تو، و بعدم از ثایرین تشکر میکنم
و یه تشکر ویژه هم دارم خدمتِ دوستانی که دارن برای اینجا از هر لحاظ زحمت میکشن
امیدوارم بتونیم تکه ای از این زحمات رو جایی جبران کنیم

آقایون خانمها کریمی، رسول مردانی، رعد بارانی، احمد صابری، کامبیز، سعید درفشیان، امید صالحی، رضا نظری، و مهدی قادری، از تمام شماهایی که به من لطف داشتید خیلی ممنونم و سعیم این بوده هرچی از شما و دیگر دوستان یاد گرفتم رو قدر بدونم.
کاش واقعا همه‌چی توی این محله مدیریت‌شده‌تر می‌بود تا نقطه.
به امید سرفرازی همه‌تون
امضا
مجی نه موجی