خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

پادکست سفری به جزیرۀ زیبای کیش – قسمت اول

سلام خدمت شما دوستان عزیز.
امیدوارم هرجا که هستید خوب و خوش و سلامت باشید.
جاتون خالی ما برای شب یلدا سفری 2 روزه (اما به دلیلی که بعدا متوجه میشید 3 روزه شد) به کیش داشتیم.
خیلی خوش گذشت.
خیلی از دوستان تأکید دارن که سفر برای زوج نابینا خیلی سخته و با اکثر زوجها که صحبت میکنیم میگن که ما سفر نمیریم.
اتفاقا باید بگم که سفر زوج نابینا خیلی خیلی خوبه (البته برای ما) و در این 1 سال و اندی این چندمین سفر 2 نفرۀ ما به نقاط مختلف ایرانه.
ما توی این 1 سال و اندی به جاهای مختلفی از جمله: اصفهان، مشهد (به دفعات) قشم و در نهایت کیش رفتیم
ما توی این سفر واستون پادکستی چند قسمته آماده کردیم که یک قسمتش تقدیم حضورتون میشه.
انشا الله که بشنوید و اگه تجربه جدیدی باشه کسب کنید.
?
?
?
پادکست سفر به جزیرۀ کیش – قسمت اول
ضمنا: از یکی از دوستانمون شنیدیم که بعضی از عزیزان توی گروه مهارتهایی برای نابینایان از ما سؤال میپرسن. باید خدمتتون عرض کنیم که ما توی گروه نیستیم. اگر سؤالی دارید میتونید همینجا در قسمت کامنتها مطرح کنید، در اسرع وقت جواب میدیم.
منتظر قسمتهای بعد باشید.

۱۵ دیدگاه دربارهٔ «پادکست سفری به جزیرۀ زیبای کیش – قسمت اول»

درود بر شما زوج خوشبخت و فعال. بسیار عالی بود هرچند من تجربه سفر با همنوع خوشبختانه امسال نصیبم شد به طور کاملا باور نکردنی چون پدرم اصولا خیلی نگران من هستند و فکرشم نمیکردم اجازه بدن ولی خوب خوشبختانه بخاطر اطمینان از استقلالی که چند سالیه پیدا کردم اجازه دادن و منم این نوع سفرو تجربه کردم و مصرانه منتظرم ی بار دیگه هم تجربش کنم مخصوصا که همسفرام فوق العاده بودن. بیصبرانه منتظر ادامه فایلتون هستم و ی تشکر هم بابت گذاشتن فایلای قبلی توی کانال که خیلی خیلی آموزنده و مفید بودن. واستون آرامش و خوشبختی مداوم و پایدار آرزو میکنم.

سلام. خوشحالیم از اینکه سفر خوبی داشتید و بهتون خوش گذشته. انشا الله که باز هم تجربه کنید و خوشحالیم از اینکه تا به حال پادکستهای ما براتون مفید بوده. انشا الله پادکست بعدی رو به زودی منتشر میکنیم.

سلااااام بر شما زوج خوشبخت و موفق و عزیز، من همیشه از تجربیات شما بزرگواران استفاده میکنم. واقعا لذت بردم از این که باهاتون همراه شدم. بی صبرانه منتظر پارت دوم هستم. امیدوارم که همیشه در سفر باشید و از سفرتون نهایت لذت رو ببرید. احسنت به هر دوی شما

سلام بر شما بسیاااار عالی بود. من هم دارم لذت میبرم. بخش اول را شنیدم. راستی. عجب آهنگ های باحالی بودش ها. اساسی نزدیک بود برقصم هخخخخخخخخ. راستی این چیزه چی بود که فاصله انداخته بود. هخخخخخخخخخخخ. اما از شوخی بگذریم خیلی واقعا عالی بودش واقعا همه باید اینطور باشند تا بتونند موفق بشن تو کاراشون.

دیدگاهتان را بنویسید